החשמל

oliv 26/10/2014 757 צפיות 6 תגובות

פעם הרגשת שבכל כך הרבה מקומות זורם כל כך הרבה חשמל? כל כך הרבה נקודות גירוי ממריצות עוד ועוד אדרנלין בדם. והוא זורם וזורם עד שהמתח גבוה וגבוה יותר, עד שאתה לא יכול להכיל בכלל וככה ממשיך ודוהר עד שלפתע הלחץ נורא וכל האור נכבה.
רגע לפני שיש חושך, רגע לפני השניה, אתה עוצר וחושב. אתה מרגיש את המתח מצטבר, מרגיש איך החושך בא ונופל. המתג קורא לבגידה וחדר הבקרה רומז להשתגע ולהשליך אותך לחור בלתי נודע. אתה מחליט לא לעצור וזה הרגע בו השניה מעפילה, השניה שנמשכת ונמשכת בלופים לנצח, כלואה ראשך.


תגובות (6)

עכשיו אני חושבת על ספיידרמן, שנלחם באלקטרו. נראה שהשיר מתאים לנבל: אלקטרו התחשמל למוות ביום הולדתו באקווריום מלא צלופחים (שם הוא עבד- המטרה הייתה להפיק אנרגיה אורגנית) וקם לתחיה כשהוא בעל כוחות חשמליים עצומים. ספיידרמן (הגאון) מונע מאלקטרו לחשמל אותו בכך שהוא משתמש בידע שלו על חשמל ושם מגנטים ביורי הקורים. החליפה שלו עשוייה גומי, מה שהופך אותו לחסין ונותן לו להביס את האוייב, שבסך הכל רצה נקמה על מותו חסר הטעם, ללא שאיש יצטער עליו. אפשר לרחם על הבחור- נראה שהקטע מתאר אותו במדוייק.

כל זה למרות שאת בטח התכוונת למשהו אחר לחלוטין. נו מילא, אפשר לקחת את זה איך שרוצים.

27/10/2014 00:22

    חחח וחשבתי כבר שראיתי את כל ספיידרמן XD את האמת שבאמת לא התכוונתי לזה בכלל חחח לא התכוונתי למוות או משהו רע. יותר לסוג של תחושה כשאתה מלא ביותר מידי לחץ או מאוהב מידי שאתה נופל לחלוטין מההרגשה ולא שולט בעצמך ומשתגע חח כאילו החשמל זה הרגש או הלחץ וזה מציף ומשגע עד שכל המערכות מתמןטטות

    27/10/2014 03:53

קצת עמוק אבל יפה.

27/10/2014 00:37

    היי, תודה (:

    27/10/2014 03:54

מאוד מוכר לי החשמל הזה.
יש לאן לצלול עם הדימוי לאורך הקטע וזה ממש מגניב..
יפה,מאוד.

09/11/2014 18:42

    יהה תודה רבה ! (:

    10/11/2014 18:51
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך