Lorinush
סתם איזה משהו שעלה לי לראש... ;)
בבקשה תגיבו את דעתכם...רק תגובות כנות (אמיתיות) D:
אוווהבת ! ❤❤❤❤❤❤❤❤

נ.ב - הפרק של גורל לא צפוי יעלה מחר ;)
נ.ב 2 - הסיפור פרידה מושכת אהבה עומד להיגמר בפרקים הבאים... אני כותבת את הפרק האחרון... וישלי רעיון לסיפור חדש ;)

היא ישבה שם.

Lorinush 18/07/2013 1189 צפיות 6 תגובות
סתם איזה משהו שעלה לי לראש... ;)
בבקשה תגיבו את דעתכם...רק תגובות כנות (אמיתיות) D:
אוווהבת ! ❤❤❤❤❤❤❤❤

נ.ב - הפרק של גורל לא צפוי יעלה מחר ;)
נ.ב 2 - הסיפור פרידה מושכת אהבה עומד להיגמר בפרקים הבאים... אני כותבת את הפרק האחרון... וישלי רעיון לסיפור חדש ;)

היא ישבה שם. על הגבעה הכי גבוהה בעיירה. שמיים כחולים כים. עננים לבנים בכל מיני צורות זזים בקצב אחיד. שמש צהובה וחמה עמדה בשמיים. שולחת קרניי שמש ומחממת את גופה הצנום.

היא ישבה שם. חופנת בידה מעט מהחול הרך והזהוב. גרגירים זהובים נשפכים בין אצבעותיה. היא פותחת את ידה והם נשפכים במהירות. חופנת בידה שוב וחוזרת על פעולה זו.

היא ישבה שם. שיערה החום גולש התנופף ברוח. מקרוב, אפשר להבחין בחול הדבוק לשיערה. פניה לבנות וחלקות כמשי רך. אפה קטן וסולד. שפתיה אדומות, עבות ובשרניות. אף לא טיפת יובש עליהן.

היא ישבה שם. עינייה הכחולות נעוצות בעיירה שנצבה ממולה. היא רואה אנשים קטנים כל כך, מתרוצצים ממקום למקום. עגלות, מוכרים. היא ראתה אפילו את הסימטאות החשוכות בלילה, שעכשיו היו מוארות באור יום.

היא ישבה שם. עינייה הכחולות כים מוצפות דמעות. מנסה לעצור אותם, מלפרוץ בבכי מר.

היא ישבה שם. מושכת באפה שוב ושוב. מנסה לעצור בכל כולה את הדמעות המאיימות שצרבו את עינייה. היא הרגישה לחיה מאדימות. נשימתה נהפכה למהירה יותר.

היא ישבה שם. כשדמעה גדולה ירדה במורד לחייה ונספגה בחול הרך, מושכת אחריה דמעות רבות. דמעה אחר דמעה, זולגת לעיתה, ונספגת בחול הזהוב והרך.

היא ישבה שם.


תגובות (6)

לא אני אוהבת את הסיפור פרידה מושכת אהבה לא לגמור אותו

18/07/2013 08:59

אני חושבת שזה יפה מאוד, התיאורים מפורטים עד כדי כך שאפר לראות את הסיפור מולך(:
מה שכן- יהיה יפה אם בפעם הבאה תכתבי יותר פירוט על הילדה הזאת, מה קרה לה, למה היא בוכה, למה היא במקום הספציפי הזה..
אם את אוהבת את זה ככה זה בסדר גמור- אבל הקורא (אני) מעדיף בדרך כלל לדעת עודD:
סי יה ~*~

18/07/2013 09:26

אוקע… תודה !
תאמת… כתבתי לזה המשך (כעת היא לא ישבה שם.) זה היה אמור להיות ההמשך של הקטע הזה, מה קרה ולמה היא בוכה, אבל החלטתי לחלק את זה לחצי…
אבל תודה בכל מקרה ! ❤❤❤❤❤❤❤

18/07/2013 09:32

אההההה
הבנתי(:
מצחיקולה היית כותבת את השם של הסיפור וליד 'חלק א' ' כדי שהקוראים ידעו שיש עוד ><
בבקשה~*~

18/07/2013 09:37

מסכימה עם זו שמעליי :)
יש לך תיאורים יפים וכתיבה ממש טובה =)

18/07/2013 10:45

מהמממם!!
תמשיכי לכתוב קטעים כאלה ! מדרגת 5 לאבב❤❤

18/07/2013 18:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך