הילד שהפך לנער שהפך לאיש

caylin 22/04/2020 744 צפיות תגובה אחת

ילד הגיע לכפר, הוא לא זכר דבר הוא הגיע לבית של זוג חשוך ילדים בלילה חשוך אחד.
הזוג סיפקו לו מזון ומכסה הם ידעו מנבואה עתיקה שאותו ילד יבוא, ופחדו מפניו.
הם התכוונו לספק לו מחסה לזמן קצר ולאחר מכן לדרוש שיעזוב. אבל בתור ילד הוא היה מקסים, הוא היה נדיב וטוב לב, הוא עזר להם בעבודות הכפיים, ולזוג לא היה לב לגרש אותו, הם אימצו אותו כאילו היה ילדם.
הם לימדו את הילד את אמונותיהם ודרכיהם, אבל הוא לא היה ככול הילדים, הוא לא היה יכול לעשות קסמים. אבל הוא גדל עם הילדים שבכפר גדל והתבגר והפך לנער צעיר ונמרץ.
הוא התאהב בנערה, נערה אחת יפיפייה. נערה ששערה הזהוב גלש על כתפייה וחיוכה קרן, והאיר את כול העולם שסביביה.
אבל איש נודד הגיע לכפר בחיפושו אחר ילד שבגר, ילד מסוכן.
הוא הגיע לכפר וסיפר על נבואה עתיקה, "ילד יגיע לאחד הכפרים, ילד שלא זוכר את עברו, ילד ילד עם כוחות גדולים, שיעשה מעשים גדולים ונוראיים, ילד שישנה את העולם שאנו חיים בו היום"
הנודד סיפר שהיה כבר בחמש הכפרים ועם הילד כבר הגיע הוא בכפר הזה, בכפר השישי. כשהזוג שאימץ את הילד שכבר בגר, הם פחדו. הרי הם ידעו היכן הילד, הילד שלהם. הם היו צריכים לגרש אותו כבר מזמן, הוא יביא רק הרס וחורבן, אבל אהבתם אליו לא נתנה להם לעשות את זה. אבל הנער גילה, הוא חשב שהוא נער רגיל ככול הנערים, אבל בכישוף זיכרון קטן שעשה הוא נזכר, נזכר איך הגיע לכפר, נזכר איך לא זכר דבר.


תגובות (1)

נשמע מעניין… מצפה להמשך. דרך אגב- "נערה שסערה הזהוב"- *ששערה

22/04/2020 22:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך