Just me:)
הבטחתי לכמה אנשים שמאד חשובים לי שלא אכאיב לעצמי אבל זה מרגיש כאילו אין לי עוד שליטה ואנלא יודעת מה לעשות>

הכאב הזה

Just me:) 07/07/2016 1355 צפיות 35 תגובות
הבטחתי לכמה אנשים שמאד חשובים לי שלא אכאיב לעצמי אבל זה מרגיש כאילו אין לי עוד שליטה ואנלא יודעת מה לעשות>

הכאב הזה
הכאב הזה שתופס אותי חזק. כובל לי את הידיים. קושר אותן לאחור.
הכאב הזה שטורף לי את הראש. שמטריף לי את החושים.
הכאב הזה שרק גורם לי לרצות לצרוח.
הכאב הזה שגורם לי להכאיב לעצמי. לחתוך. לעשות לעצמי כוויות. לחשמל.
הכאב הזה.
הכאב המטורף הזה שלא נותן לי להתקדם.
הכאב הזה שגורם לי להישאר במקום או ללכת אחורה.
הכאב שמכאיב לי כל כך.
הכאב הזה.. מכה בי שוב ושוב ולא מרפה, לא עוזב לרגע.. הוא לפעמים מקהה את עצמו, אך אפעם לא משחרר לגמריי.
הכאב הזה שלא מרפה.. זה הכאב של לסמוך על מישו יותר מדיי ולבסוף להיפגע.
של לאהוב מישו יותר משאפשר לדמיין בזמן שהוא לא מרגיש כמעט וכלום כלפייך.
הכאב הזה מכה בי עוד.
ומול הכאב הזה אין לי שליטה על עצמי.
הכאב הזה יעלם מתישו?!


תגובות (35)

לפי מה שהבנתי מהסיפור, את מרגישה את הכאב כי מישהו פגע בך. את אהבת מישהו אך הוא לא הרגיש כלום כלפייך. אם זה סיפור אהבה תתעלמי מימנו, לאף אחד לא מגיע להיפגע בגלל שאדם אחר לא מחזיר לו אהבה.. יש עוד הרבה דגים בים. אם זה אדם קרוב כמו בן משפחה תבררי איתו מה קרה, לא יכול להיות שהוא הפגע בך סתם ככה.. לגביי השאלה בסוף, כן הוא יעבור את לא רואה את זה עכשיו אבל הוא יעבור. ברציתי להוסיף כתבת שאת לא יודעת מה לעשות אז ככה, תמשיכי לקיים את ההבטחה! אפשר להבין שקשה לך לשלוט בעצמך אבל את מבינה את חשיבות העניין, תמשיכי לחזור עליו בראש ואל תפגעי בעצמך.

07/07/2016 11:17

    זה לא סיפור אהבה, זה יותר חברה ממש קרובה.. אני יודעת שהוא יעבור, חייב להיות טוב בסוף. רק לא יודעת אם עד שהוא יעבור אני עדיין אהיה פה..
    אני לא מרגישה שליטה על המעשים שלי בשביל לקיים, זה מרגיש כאילו המוח והגוף זה שניי דברים נפרדים- והכאב עם הגוף.
    אני מקווה שאצליח..
    תודה על התגובה3>

    07/07/2016 11:22

את יכולה להרגיע את הגוף שלך, תאמיני בעצמך ואל תעשי דברים שלא תסלחי לעצמך עליהם.. אני רבתי עם החברה הכי טובה שלי ולא דיברנו חצי שנה, זה הרגיש לי נצח אבל זה עבר.. עכשיו אנחנו שוב יחד. על תחשבי קיצוני תחזיקי מעמד זה חייב לעבור ואין טעם להפסיק להיות בגלל זה.. חפשי אנשים שיעזרו לך

07/07/2016 11:28

    אינלי במה להאמין. עשיתי אתזה כבר כלכך הרבה פעמים, אז אני לא חושבת שתהיה לי בעיה עם זה- אני אסלח לעצמי השאלה היא אם מי שהבטחתי לו יסלח לי/:
    אני לא אפסיק להיות רק בגלל זה, יש עוד כלכך הרבה סיבות וזה פשוט מוסיף עוד סיבה..
    יש את אלו שהבטחתי להם אבל מפחדת שהם יתאכזבו ממני.. אני לא אעמוד בזה

    07/07/2016 11:33

את יכולה לעמוד בזה תאמיני בעצמך, אני ממליצה על פסיכולוג הוא יפתור לך הכל.. ואל תחשבי שפסיכולוג זה דבר רע כי החברה אומרת את זה! כל אלה שהבטחת להם תמשיכי לקיים את זה, זה חשוב להם כי את חשובה להם וזאת הסיבה הכי טובה להמשיך…

07/07/2016 11:39

    אני לא יכולה לפתוח את עצמי מול אנשים שחיים איתי אז מול בנאדם שלא מכיר אותי?! אין מצב!!
    המליצו לי מלא פעמים על פסיכולוגים.. אבל לא.
    אני אמשיך, אני יודעת. כי הם חשובים לי מדיי מכדי לאכזב אותם.. אבל עדיין..
    תודה לך3>

    07/07/2016 11:43

האם אין דרכים אחרות להתמודד עם הכאב?

07/07/2016 11:45

תחשבי אם יש אולי פתרונות אחרים…

07/07/2016 11:45

    כותב מהלב אני אמצא דרך, אני בטוחה.. רק שלפעמים זה הרבה יותר קל בדרך הרגילה..
    אינמצב פסיכולוג, זה לא מפחיד אותי זה פשוט בלתי אפשרי מבחינתי..

    07/07/2016 11:54

אני מעריצה אותך על זה שאת תמשיכי, על זה שלא תוותרי.. ותודה לך3>

07/07/2016 11:47

    ילדת סיפורים אין לך מה להעריץ בי.. תודה על הכל, באמת!!

    07/07/2016 11:52

גם אני בעד פסיכולוג דרך אגב. אני יודע שהרעיון נשמע מפחיד, אבל זה עוזר. ממליץ לנסות…

07/07/2016 11:48

לגביי מה שכתבת לכותב מהלב, נכון לפעמיים הדרך הרגילה יותר קלה, אבל לא תמיד היא נכונה.. ויש מה להעריץ בך בזה אני בטוחה, בכל אחד יש.

07/07/2016 12:00

    ילדת סיפורים אני יודעת.. יודעת שהיא לא הדרך האידיאלית, לפגוע (לא משנה במי) זו אפעם לא הדרך האידיאלית אבל לא תמיד יש לי את הכוחות לחפש דרך אחרת..
    לא בי. אין בי כלום טוב

    07/07/2016 12:10

לפעמים אנחנו עושים דברים שנדמים לנו בלתי אפשריים בהתחלה.
רק אומר, כמובן שההחלטה היא שלך ואם זה לא נראה לך אפשרי זה מובן לגמרי.
ואני ממש שמח שאת אומרת שאת בטוחה שתמצאי דרך…
באמת השאלה היא איזה.
אם זה ספורט, תחביב כלשהו שיסיח את דעתך… אולי לספר הכל למישהו.
כמובן שלכתוב זה מצוין ואני רואה שאת עושה את זה.
הבעיה היא שאני יודע שזה כל כך חזק שכל דרך נורמטיבית היא לרוב לא יעילה מספיק… אבל אני בטוח שהזמן יעשה את שלו, הדברים יתייצבו, ואת תהיי בסדר.
זה גם גיל כזה. את בגיל ההתגברות, נכון? ניחוש מושכל;)
אני פחות או יותר בסוף שלו. הוא גיל מאתגר, הוא גיל קשה, אבל יוצאים ממנו מחוזקים בסופו של דבר וממשיכים הלאה.
בהצלחה:)
ואם את צריכה מישהו לדבר איתו אני פה

07/07/2016 12:10

    לא. אני לא אעשה אתזה. אם כבר לפרוק למישו זה למישו שעוד מכיר אותי במקצת.
    פעם זה היה לבפר הכל למישו.. וזה עזר ממש, אבל אני כבר לא סומכת על אפאחד.
    נכון, זה לפעמים כלכך חזק ששום דרך נורמטיבית עוזרת. ואז אני נעזרת באנשים שאני אוהבת, מבקשת שיעשו לי יסורי מצפון או שיחבקו ולא יניחו.. או כל דבר אחר שיסיח את דעתי מהכאב..
    כן, אני אהיה בסדר, אין עוד ברירה אחרת..
    כן, אני בגיל ההתבגרות. אבל עברתי דברים בשנים האחרונות שגם בלי גיל ההתבגרות אני כמעט בטוחה שהייתי עושה אותו הדבר. לא מאחלת לאפאחד לעבור את זה/:
    תודה:)
    על הכל!!

    07/07/2016 12:17

אין בך כלום טוב?
כבר מההודעה הזאת אני יכול למצוא משהו אחד טוב.
שאת לא רוצה לפגוע בך או באחרים.
זה כבר משהו טוב.

07/07/2016 12:14

אני מסכימה עם כותב מהלב..

07/07/2016 12:17

    לא. אין בי כלום טוב. אני כן רוצה לפגוע בי, אבל זה ברור שזו לא הדרך האידיאלית להתמודד עם משברים.

    07/07/2016 12:19

אין סיכוי שאין בך כלום טוב. בכל אחד יש…
אני לא מכיר מישהו שאמר את המשפט הזה על עצמו וזה לא היה עניין של דימוי עצמי נמוך. לפעמים אנחנו לא רואים בעצמנו את הטוב אבל אחרים כן.
גם לי יש דימוי עצמי די נמוך, אבל אני ממש מנסה לעבוד על זה…
חלק ממה שעזר לי זה אנשים אחרים, ששוב ושוב אני מגלה שהם חושבים עליי דברים טובים, שהם רוצים להיות איתי…
אם את אומרת שיש אנשים שאת אוהבת והם עוזרים לך, שהיית מספרת הכל לאנשים, זה אומר שיש אנשים שרואים אותך אחרת מהדרך הזאת של "אין בי כלום טוב". כי אחרת הם לא היו עוזרים לך או מקשיבים לך. זה אומר שאת חשובה להם, מספיק בשביל להשקיע זמן ואנרגיה בשביל לעזור לך. אולי הדברים שאת מתארת שעברת קצת עזרו לדימוי העצמי הנמוך שאת מתארת? כי זה נשמע כמו אחד כזה. אני בטוח שלא תסכימי איתי ועדיין תחשבי שאין בך שום דבר טוב, אבל… תחשבי על מה שכתבתי, טוב? לאהוב את עצמך זה אחד הדברים הכי חשובים שיש.
ואני בטוח שיש בך מה לאהוב.

07/07/2016 12:36

    אני יודעת שיש לי דימוי עצמי נמוך..
    אני לא יכולה להאמין למישו שאומר לי שיש בי דברים טובים כי אני עם מסכה כל הזמן כמעט.. ועם מי שלא זה אחיינים שלי, שהם לא באמת מבינים מי אני.
    הייתי מספרת הכל לאנשים, אבל עכשיו אותם אנשים אומרים לי בכל יום להתאבד, הם גילו מי אני באמת..
    אלו שדואגים לי ועוזרים לי הם אלו שיודעים שאני עם מסכה ומנסים להוריד אותה, וכן, אני אוהבת אותם מלא אבל הם עדיין לא מכירים אותי.
    יכולהיות שהדברים שעברתי הם עזרו לדימוי העצמי הנמוך.
    צודק, אני עדיין בטוחה שאין בי כלום טוב. ואני לא יכולה לאהוב את עצמי, אני שונאת את עצמי..
    אממ לא, אין.. סליחה שמבאסת.
    תודה על התגובות3>

    07/07/2016 13:41

הם אמרו לך להתאבד?!
למה?
מה?
אני לא רואה שום סיבה הגיונית לאמירה כזאת…
אני מכיר את העניין של מסכה, אבל בסופו של דבר… אם אנחנו כל הזמן עם מסכה אנחנו לא הופכים לבנאדם שאנחנו עם המסכה בסופו של דבר?
מה את כל כך שונאת בעצמך?
האם אין בך באמת אפילו תכונה אחת טובה? זה לא הגיוני, חייב להיות בך משהו…
גם באדם הכי רע יש תכונות טובות. ואני בטוח שאת לא אדם רע…

07/07/2016 13:58

    ליתר דיוק הם אומרים, כי הם גילו איזה בן אדם נוראי אני..
    אני יכולה להבין אותם האמת.. הם שונאים אותי, ויש להם הרבה סיבות למה..
    אני גם חשבתי ככה, אבל גיליתי שזה לא נכון לגבי הדברים הרעים- כל הדברים הרעים שיש בי האמיתית שאין אותם במסכה לא נעלמים ולפעמים אפילו מתפרצים מבעד למסכה.
    הכל.
    אני לא רואה שומדבר טוב.
    אני בטוחה שיש בכל אדם לפחות משו טוב, בכל אדם חוץ מבי..

    07/07/2016 14:04

וואו, אממ… תראי… קודם כל… זה עדיין נשמע לי שאת מחמירה עם עצמך, אבל אני לא מכיר אותך אז אני לא יכול באמת לדעת… כאילו… להגיד למישהו להתאבד אני לא חושב שזה משהו הגיוני להגיד לא משנה מה. וכאילו… אם את מודעת לפחות לזה שיש בך כל מיני דברים רעים… את תמיד יכולה לנסות להשתנות

07/07/2016 14:13

אם את מרגישה כל כך רע עם איך שאת עכשיו… י

07/07/2016 14:13

כתבתי את זה בשתי הודעות בגלל האפליקציה חחח אבל נראה לי זה היה מובן…

07/07/2016 14:15

    יכולהיות שאני מחמירה עם עצמי, האמת שאומרים לי אתזה הרבה..
    אולי זה לא הגיוני אבל יש משו כן הגיוני בהתנהלות של העולם הזה?
    שיניתי מה שיכולתי.. השאר זה כבר לא בשליטתי.. מה שאני עדיין יכולה אני משנה..
    כן. זה מובן:)

    07/07/2016 14:26

אממ… אני לא יודע. אבל זה לא נשמע שיש משהו שיכול להצדיק אמירה כזאת

07/07/2016 16:17

אממ… אני לא יודע. אבל זה לא נשמע שיש משהו שיכול להצדיק אמירה כזאת

07/07/2016 16:17

אממ… אני לא יודע. אבל זה לא נשמע שיש משהו שיכול להצדיק אמירה כזאת…

07/07/2016 16:17

    לפעמים זה מרגיש ככה/: אבל אני באמת יכולה להבין אותם

    11/07/2016 11:10

וזה טוב… כל עוד את מודעת למגרעות שלך, אני בטוח שאתה יכולה להפוך לבנאדם יותר טוב… ואני בטוח שאת גם בנאדם יותר טוב ממה שאת חושבת…

07/07/2016 16:18

    אני לא חושבת שאני בן אדם טוב..

    11/07/2016 11:11

היי, את אחד מהאנשים הטובים שפגשתי, וכל פעם שאני מעלה משהו את ישר מגיבה ומחממת לי את הלב, ואם אני גם מעלה דברים דיכאוניים ואני זקוקה לעזרה את תמיד שם וזה ממש לא מובן מאליו, זה קסום ומטורף..
אם יש אנשים שלא רוצים אותך, תשימי זין עליהם כי הם לא שווים אותך. את צריכה להתמקד בדברים ובאנשים שעושים לך טוב. והחלק הכי קשה, הוא להשאיר את כל שאר הדברים מאחור, ואני בטוחה שתצליחי.
אני כאן בכל מה שאת צריכה, ותזכרי את זה תמיד3>

11/07/2016 11:46

    אני ממש לא אחד מהאנשים הטובים..
    הבעיה היא שהאנשים האלו חשובים לי קצת.. קצת הרבה.
    תודה רבה לך3> את מדהימה!!

    11/07/2016 11:53
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך