תבינו, יש מטרה בזה אני מפרסמת את זה. זה אומר לכם משהו? כי זה פוגע

הכאב, המזל ואש.

08/07/2012 829 צפיות 4 תגובות
תבינו, יש מטרה בזה אני מפרסמת את זה. זה אומר לכם משהו? כי זה פוגע

הכאב, כאשר אתה עושה טוב, מנסה לגרום לאחר לחייך, ומנסה שישימו לב חמה שאתה עושה, כאשר אתה יושב וחושב, וכותב, ומנסה לעשות טוב לאחר, מנסה להראות את כישוריך.
אבל אתה תמיד תגלה בזמן מסוים כי אין זו הדרך להראות את עצמך, אתה צריך לבלוט בין כלום, ככה סתם לא יסתכלו עליך, על עבודתך. הכאב בוער כמו אש בעורקיך, בגופך, בראשך, בכל גופך. הכאב פוגע בך, כאילו נפלת, כמעט מת, נעלב מדברי האחר, נעלב מאי-תגובתו. הכאב בוער בנשמתך ותודעה שלך. אש הכאב.
אין דבר שיגורם לעולם להיות שווה בין האחד לשני, כי המזל הוא השולט בעולם, והמזל לא אוהב את כולם. המזל יעשה טוב רק למי שחליט שיעשה דבר טוב, שיעשה דבר טוב למזל. כאשר הוא עושה מעשה טוב, המזל זוכר זאת, אך לא תמיד משתמש בזאת.
אך לא כולם הם טובים, יש כאלה שהם לא טובים, לא אוהבים ולא יודעים לעשות טוב לאחר, כעסנים. אבל גם אותם המזל אוהב.
האמת שבה בוער בעורקי הטוב, ובעורקיי הרע בוערת השמחה.


תגובות (4)

הכתיבה שלך מעולה, ואין לי מושג כמה פעמים אמרו לך את זה אבל זה לא מעניין אותי, אני גם רוצה לזכות בכבוד הזה:)
האמת שלא יכולתי כל כך להתרכז במה שכתבת, כלומר להיכנס ממש לעומק ולגלות ממה הגרעין עשוי.
אה אוקי חחחח קראתי את זה עכשיו שוב ונראה לי שהבנתי.
האמת שאפשר להגיד שהקטע אשכרה מדבר על כל אחד ואחד מאיתנו.
את הצלחת לקחת את המילים המתאימות וחיברת אותם לקטע שהוא מיוחד במינו.
המזל זה משהו מיוחד, משהו שהוא כמו פור- גורל.
את כתבת כאן משהו נדיר והכתיבה שלך היא מעולה! :)
מקווה לראות עוד קטע מיוחד! :)

08/07/2012 13:58

תודה רבה. זה קטע שלא כתבתי סתם, כמובן. יש בו יותר מדי משמעות. והוא משפע מכשף של דיו.

09/07/2012 02:48

:) שני, כבר אמרתי לך שאת כותבת מדהים?

16/08/2012 04:35

תודה שוש, את מושלמת.

16/08/2012 05:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך