Estonian
זה מדריך רציני! אלו טיפים שמאוד עוזרים.

המדריך השלם לארץ עיר

Estonian 10/09/2011 3026 צפיות 4 תגובות
זה מדריך רציני! אלו טיפים שמאוד עוזרים.

שלום לכם! תודה רבה שבחרתם במדריך שלי. אחרי שנים של ניסיון אחרי ארץ עיר שכולם נכשלו אחד אחרי השני החלטתי שהפעם אני חייב למצוא את כל הטיפים, השיטות והדברים הטובים ביותר לארץ עיר. כמובן שהמדריך עדיין לא שלם. למעשה, עדיין לא הצלחתי לפתור את כל האותיות. אני עדיין תקוע ב – נ' סופית. מצאתי עד עכשיו כמדינה את ןורבגיה אבל אני לא מוצא שום חייה.
(הטיפים מנוסחים בלשון זכר אך מכוונים גם לנקבה באותה מידה).

בכל מקרה הנה קצת טיפים:

* שחקו תמיד נגד משהו עם משקפיים, רצוי גדולות על מנת שמה שהוא כותב ישתקף דרכן וככה תוכלו להעתיק.
* כתבו תמיד שלושה דברים על כל נושא אם אתם תקועים על משהו, ככה אם השני יכתוב משהו שיש לכם תוכלו לומר משהו אחר.
* נסו לגלות איזו אות תמיד יוצאת במשחק על מנת שתוכלו להתאמן עליה.
* הוסיפו עוד קטגוריות מלבד ארץ, עיר, חי, צומח, דומם, ילד, ילדה, מקצוע כמו מאכל, מפורסם, דברים שלא מתחילים באות ל', ספרים מפורסמים, מחצבים, יסודות כימיים וכדומה. רצוי להוסיף נושא שאתה ממש טוב בו.
* מומלץ לשחק עם בעל הפרעות קשב וריכוז או דיסלקציה.
* הסתירו את העובדה שאתם דוברי אנגלית כשפת אם והציעו לשחק את המשחק באנגלית. לחילופין, אם אתם לא דוברי אנגלית כשפת אם אז הציעו לשחק באסטונית, הרי אף אחד לא מכיר את השפה הזאת מיריבכם (אלא אם כן אתם משפחה או חבר'ה אסטונים).
* היריב שלכם לא צריך לדעת שאבחזיה, דרום אוסטיה, נגורנו קרבאך, טרנסניסטריה וסומלילנד הן מדינות שלא מכירים בהן או לחילופין רק מעט חברות באו"ם מכירה בה.
* אתה יכול לזרוק כל עיר שרק תרצה הרי מאיפה יריבך ידע שסמיליאן היא לא עיר בקרואטיה?
* סמיליאן היא דווקא כן עיר בקרואטיה, נצל את זה באות ס'.
* כאשר יריבך כותב ב – ג' גרוזיה וב – ח' חבש אתה מוזמן לצחוק עליו על כך שהן כבר לא מדינות (חבש=אתיופיה, גרוזיה = גאורגיה).
* מומלץ לתת שמות לועזיים של צמחים על מנת להימנע מחמש נקודות אפילו עם מדובר באותו הדבר (כמו לואיזה לימונית וליפיה סיטרודורה שהם אותו צמח).
* ניתן לקרוא לקרואטיה הְרְבַאטְסְקָה לגאורגיה סכרתבלו, לבריטניה הממלכה המאוחדת, לאלבניה שקיפרייס ולפינלנד סואמי כיוון שלמעשה זה השם שלהם בשפה המקומית ולכן זה כן שם שלהם.

בהצלחה במשחק, תהנו!.


תגובות (4)

קורע!!!! אהבתי.

10/09/2011 06:38

אהבתי , ממש הצחקת אותי : )

10/09/2011 12:05

הצחקת אותי XD
עכשיו אני רצה למצוא מישהו לשחק נגדו. עם משקפיים!

23/09/2011 14:50

האתר שמכיל את כל התשובות למשחק ארץ עיר: http://eretseir.weebly.com

24/03/2017 11:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך