שקדי ^_^
מקווה שזה יותר טוב.

המוות – סיכום.

שקדי ^_^ 23/09/2013 656 צפיות 6 תגובות
מקווה שזה יותר טוב.

המוות, כמה כבר כתבתי על הנושא הזה? לא יודעת.
מה אפשר לומר עליו? שהוא מסתורי, שהוא מפחיד, שהוא מוזר, הוא מתעתע, הוא לא צפוי, הוא תמיד בא – לא משנה באיזו דרך.
למה מסתורי? כי אי אפשר לדעת מה הוא יביא איתו וה מרגישים כשהוא יגיע – חוויה חד פעמית.
למה מפחיד? כי אנו, בני האדם, פוחדים מהלא ידוע.
למה מוזר? הוא לא שגרתי, לא משהו שנתקל בו ביום יום אך הוא כן מבקר את עולמינו כל דקה ודקה.
למה מתעתע? כי הוא יכול להגיע בכל כך הרבה דרכים, אך הוא מגיע רק בדרך אחת בחיים, לכל בן אדם דרך אחרת, אך רק פעם אחת.
למה לא צפוי? כי הוא לא יגיע לרוב בדרך בה רצית, בדרך בה ציפית, בזמן שציפית.
למה תמיד בא? כי הוא בלתי נמנע, אין בידינו את הכוח למנוע אותנו.
וזו הפעם האחרונה שאני כותבת על המוות, כי הרגע סיכמתי את רובו, אולי מידי פעם הזכיר אותו, אך זה הכל.


תגובות (6)

מצמרר. וכל כך נכון, האנשים לא רוצים שהמוות יגיע, והוא יכול להגיע בכל כך הרבה דרכים שונות.

23/09/2013 07:09

וואו, את מאוד מוכשרת,
אני דיי חדשה פה באתר, אשמח אם תקראי את השיר שלי :מוות ~ לא לילדים בעלי לב חלש!
את כותבת מאוד יפה,,, דירוג 55555

23/09/2013 07:11

תודה רבה :) האמת שכתבתי את זה בשביל דניאל כי הוא עזר לי במשהו אז הקדשתי לו שיר שיצא לי זוועה כי הראש שלי לא היה במקום אז זה סוג של תיקון, פשוט הנושא מסקרן אותו אז החלטתי לכתוב לו על המוות.

23/09/2013 07:28

כן, יצא יותר טוב. עדיין לא משתווה לראשון אבל…

23/09/2013 07:39

חח נכון שפוחדים ממנו ומה יקרה כשנמות, אבל אי אפשר שלא לחשוב מה יקרה אחרי שנמות, מה יש מעבר…

סיכום מתאים ^~^

23/09/2013 07:40

זה לא טוב כמו הראשון כי כבר לא נותר לי מה לרשום, בגלל זה עשיתי סיכום, סיימתי לכתוב על המוות אני אכתוב על דברים שקוראים ביום יום מבלי שאנו שמים לב, סורי דני-דן ( החלטתי שככה אני אקרא לך, כי אני לא רואה אותך אבל אני שומעת -קוראת יותר נכון.).
ספירוש זה מה שאני מתכוונת, עשיתי מין סיכום על כל העובדות הקיימות בשטח התחושות, מה שמקיף אותו מה הוא עושה לנו ומה אנחנו יודעים עליו בינתיים.

23/09/2013 08:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך