אשמח לתגובות ולביקורת

חרא של יונה

17/11/2016 2754 צפיות 3 תגובות
אשמח לתגובות ולביקורת

אבשלום התעורר הבוקר שלא כהרגלו .הוא תעורר די בקלילות כאשר חיוך של אושר אמיתי מרוח על פניו.דבר שלא היה כדרך קבע .כמעט בכל בוקר אישתו הייתה צריכה לנער אותו כרבע שעה עד שהיה פותח את העיניים .

כנראה חלמתי חלום ממש טוב חשב לעצמו וקם מחיוך לשירותים.החרבון של הבוקר יצא חלק ,בלי טיפת התאמצות , לא היה צורך בכלל לנגב.החברה מהצבא קראו לזה "חרא זהב",כאשר מנגבים והנייר נשאר לבן כחדש.המקלחת הייתה נעימה מתמיד ,הטמפרטורה של המים הייתה מדוייקת להפליא והשיער הסתדר בדיוק איך שאהב .הוא התלבט בין החולצה הלבנה שהחברה מהעבודה קנו לו שנה שעברה ליומולדת לבין החולצה האפורה עם הפסים,לבסוף לבש את האפורה.בדיוק לפני שהספיק להכנס לאוטו חרבנה עליו יונה,לא סתם חרא קטן מהסוג שאפשר להוריד עם מטלית לחה ,אלא משהו בקוטר של פיצה מקפיצה .חייך לעצמו אבשלום הסתכל למעלה ואמר תודה רבה .עוד דילמה נפתרה מלמעלה ,אולי בכל זאת היה צריך ללבוש את החולצה הלבנה וגם זכה במזל טוב למשך כל היום .הרי זה ידוע לכולם בכל השפות ובכל הדתות :כאשר יונה\ציפור מחרבנת עליך התברכת במזל טוב.

לאחר שהחליף את החולצה נכנס לאוטו ונסע לעבודה .גל כזה של רמזורים ירוקים אפשר לראות רק במשחקי מחשב,והשירים ברדיו כאילו מישהו הקליט את האוסף הפרטי שלו ושידר את זה ברדיו.

בשנייה שנכנס למשרד המזכירה עם החזה הגדול עד כדי זיוף חייכה חיוך רחב ואמרה לו שהבוס הגדול רוצה לדבר איתו מייד.

אבשלום נכנס למשרד של הבוס ולא האמין למשמע אוזניו ,הוא קיבל סוף סוף קידום ועוד לאן!!

הבוס הגדול רוצה שהוא יעבור ללוס אנגלס לנהל סניף חדש שנפתח שם, והמשכורת שלו תהייה פי 5 ממה שהרוויח נכון לעכשיו.

אבשלום צהל משמחה,אין מאושר ממנו ,והכל בזכות החרא של היונה .איזה יום עובר עליו והוא רק התחיל.איזה חרא מעולה .

אי אפשר היה להוריד את החיוך ממנו במהלך היום ,הוא סגר עסקאות כמו מטורף ממש בלתי ניתן לעצירה.

הכל זרם על הצד הטוב ביותר .בדרך הבייתה עצר בחנות משקאות וקנה יין משובח ביותר כמו כן עצר בחנות פרחים וקנה זר ענק לאישתו.

הוא דמיין בראשו איך אשתו קופצת עליו ואונסת אותו מאהבה אחרי שהוא מספר לה שהם עוברים מהחור הזה למעוז חפצם.

כשנכנס אבשלום הבייתה הטלויזיה הייתה בווליום גבוה ואשתו והשכנה המרוקאית מהדלת ממול עמדו ובהו בהלם מוחלט במרקע מבלי לשים לב בכלל שהוא נכנס. "אישתי היקרה יש לי בשורות טובות………………….." ששששששששששששש השתיקה אותו ועדיין לא הזיזה את הראש המסך "לא שמעת מה קרה?.

אבשלום הביט לעבר הטלויזיה וראה את שדרן החדשות חוזר על דבריו ואומר: עקב התפרצות הר געשבקליפורניה בשמורת טבע , 10 מליון ציפורים ויונים מכל הסוגים והגדלים שגרו בשמורה החלו לעוף וברחו מהמקום .הציפורים עברו מעל העיר לוס אנגלס והטילו על העיר חירבון כל כך גדול שמחק את כל העיר .

קריין הטלויזיה סיים את דבריו ואמר שנשיא ארה"ב יצא בהודעה שמעתה והלאה -חרא של יונה לא ייחשב יותר למזל טוב אלא למזל רע .


תגובות (3)

למה?!? למה ככה לבאס?!? עד שאבשלום נכנס הביתה הכל היה טוב. גם הכתיבה הייתה נהדרת, אבל מהרגע שהוא נכנס ואשתו השתיקה אותו-הסיפור די התחרבש בעיניי. בכל מקרה אהבתי. כתיבה לא רעה בכלל.

18/11/2016 14:07

תודה

18/11/2016 15:51

סיפור נחמד, סוף מוזר וציני במקצת, כאילו הכותב (אתה) מעביר ביקורת על אלו שמאמינים בחרא של יונים. יש צורך ביותר תיאורים ובפסיקים שיקלו על הקורא ויתנו רצף הגיוני יותר לסיפור. הוספת בהרבה מקומות י', גם כשלא היה צריך: תהיה, הביתה. הכלל בפיסוק הוא לעשות את אותו הסימן מיד לאחר המילה ורווח אחרי סימן הפיסוק ולא לפניו. אין צורך ביותר מידי נקודות… שלוש נקודות מסבירות יפה מאד את ההמשכיות של המשפט. בהתחלה: "הוא תעורר", שכחת ה' לפני הת'. בסוף: "הר געשבקליפורניה" רווח. לפני העלת סיפור יש לחזור עליו כמה פעמים כדי למצוא את הטעויות הקטנות הללו ולתקנם. הביקורת נועדה לעזור לך בשיפור הכתיבה, ללא שום כוונה רעה. שבוע טוב

19/11/2016 19:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך