דיין
האמת היא שאני חושבת הרבה על צדק ואי צדק, אבל לא הבהרתי את הנקודה שלי בקטע הזה, אלא נקודה של בן אדם אשר חושב בדרך אחרת.. טוב, לפחות ניסיתי. אשמח לדעות.

הנופלים-3: לפני שאפגוש במותי

דיין 09/09/2016 639 צפיות אין תגובות
האמת היא שאני חושבת הרבה על צדק ואי צדק, אבל לא הבהרתי את הנקודה שלי בקטע הזה, אלא נקודה של בן אדם אשר חושב בדרך אחרת.. טוב, לפחות ניסיתי. אשמח לדעות.

זהו הסיפור על אי צדק טוטאלי, המנצח את הכל בלי שנשים לב לכך. בימינו האנשים כבר הפסיקו להילחם- הייאוש הכה בהם חזק יותר משאפשר לחשוב. אבל אני זוכר זמנים שבהם נלחמנו על צדק אמיתי, עמדנו על שלנו ללא חשש. לא פחדו האנשים לבטא את עצמם פעם, וכשאני מסתכל על העבר ועל ההווה, אני מתגעגע למלחמות האלו.
הרי, אין זה עדיף להילחם על שלנו, מאשר לשקוע בייאוש?
אנחנו כבר נעלמנו ממזמן, איננו ידועים, אנחנו- האנשים הממשיכים להילחם. אך מיום ליום אנו נופלים, מרוסקים, לייאוש. ואני בטוח בכך שגם זמני קרב מיום ליום.
וכך זה יקרה- הרוע ינצח, וישלוט בעולם. זה היה נורא, אבל בכל זאת אני מרגיש כל כך אדיש למתרחש מול עיני.
אינני יודע מהו כאב. אינני יודע מהו רשע אמיתי. אז למה לנסות להבין?
גישות כאלה לא יובילו לשום מקום, הם אומרים, אבל גם לשקוע בייאוש בלי להילחם לא ממש עוזר, לא כך?
טוב, אלו הן מילותיי. אני חסר משמעות, וממש לא אתגעגע לעולם הזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך