?THE ALICE
איני נוהגת לכתוב קטעיי רומנטיקה, אך לא מזמן חוייתי משהו שגרם למילותיי פשוט לזרום, ולהסתדר בצורה הזו. היה לי כל כך הרבה מה לכתוב, עד ש"דחפתי" מעט משפטים מיותרים, אנא סלחו לי על זה. יותר מאשמח לקבל את ביקורותיכם.

הסומק בלחיו

?THE ALICE 08/12/2015 721 צפיות 6 תגובות
איני נוהגת לכתוב קטעיי רומנטיקה, אך לא מזמן חוייתי משהו שגרם למילותיי פשוט לזרום, ולהסתדר בצורה הזו. היה לי כל כך הרבה מה לכתוב, עד ש"דחפתי" מעט משפטים מיותרים, אנא סלחו לי על זה. יותר מאשמח לקבל את ביקורותיכם.

"רק עוד חמש דקות?" קרני שמש אחרונות מאירות את פניה של הנערה, תחינה נסוכה על פניה, ואצבעותיה לופתות את אצבעות הנער השרוע לידה. "רק עוד חמש דקות?" היא מבקשת שוב. הנער נאנח אנחה נרגזת, אך מעט נבוכה, הוא מקווה שחברתו לא חשה בזה. הוא מהנהן לאות הסכמה, הוא היה מדבר, אך האפשרות שאולי יגמגם משתיקה אותו. הנערה חוזרת להישען על כתפו של הנער, 'נראה כי הוקל לה' הוא חושב. דקה או שתיים עוברות בשתיקה, הנערה משווה אותה כאל הסכמה הדדית ללא מילים, ואילו הנער מחשיב אותה למביכה. הוא לא מבין כי לנערה אין צורך במילים. "מתי הטיסה שלך?" שואל הנער בנימה עניינית, ומילותיו חותכות את הדממה. כמה שניות חולפות לפני שהנערה עונה, "ביום חמישי." היא הוגה את המילים בעדינות, ועוצמת את עיניה. הנער מבחין בעיניה, ומסמיק, 'היא מרגישה קצת יותר מדי בנוח'. הנערה חשה באי-הנוחות שגרמה, ומזיזה את ראשה מכתפו, מפל של שיער חום נגרר אחריו. "את תחזרי כדי לבקר?" גורר הנער את נושא השיחה הקודם, וקולו נשבר בלי שליטה. "אולי.." עונה הנערה באותו קול רך.
'היא תמיד הייתה מין מסתורית כזו', חושב הנער, 'למה היא לא מסוגלת לענות משפט שלם?'. "תתגעגע אליי?" היא שואלת, גוון קולה הופך אט אט לחשדני. הנער לא עונה, הוא מתחבט עם עצמו לרגע, ועונה (זונח את נימת קולו העניינית), "את יודעת שכן.." עד כמה שהנער נבוך, הוא עדיין מאמין שהנערה מתעלמת מעובדה ברורה אחת- רגשותיהם אינם חד-צדדיים. "שמעתי שיורד שם שלג, בלונדון," אומרת הנערה בחולמנות, "אף פעם לא ראיתי שלג אמיתי.. ועכשיו, אזכה לגור במקום בו יורד שלג כל הזמן". ההערה פוגעת בנער, הוא מרגיש שהנערה לועגת לו.
"את צוחקת?" הוא יורה, "את לא חושבת שזה קצת אכזרי?" הוא מחביא את פניו מאחורי קווצות שיערו. הנערה מביטה בו מבט ספק מרחם, ספק אוהב. "אתה צודק, אני מצטערת." היא מודה בטעותה, "חשבתי ש.."
"שאני אצחק?" הוא קוטע אותה בגסות, "חשבת שאיהנה מהערה משפילה כזו?" הוא צוחק צחוק חסר שמחה. הנערה מחייכת לעברו ונושקת ללחיו. "אני מצטערת" היא חוזרת על דבריה. הנער מסמיק, הוא מזכיר לעצמו שזו פגישתם האחרונה לפני שהיא תעזוב, ושכדי גם לו לנשק את לחיה. הוא חושק את שפתיו. השמש כבר שוקעת ועלטה קלה אופפת את הרחובות. עכשיו גם לנער אין צורך במילים, עכשיו גם הוא מבין את ההסכמה ההדדית נטולת המילים, ועכשיו הוא כבר בנה דעה לעצמו- הוא לא רוצה שהרגע הזה ייגמר. אך חמש דקות עוברות, ואז גם עשר, ושניים עשר, ולבסוף חמש עשר. הנערה נפרדת ממנו בחן, מפנה אליו את גבה, ויוצאת אל הרחוב. הנער צופה בה מתרחקת ודמעות מטפסות אל עיניו, זוהי הפעם האחרונה שייראה אותה, הפעם האחרונה..


תגובות (6)

נחמד

09/12/2015 00:07

תודה, אך לא ממש למדתי משהו מהתגובה הזו, למעשה, היא מעט יבשה.. סלחי לי על הגסות, אך מה אני אמורה ללמוד ממילה יחידה שכזו? איך אשפר בעזרתה את כתיבתי?

09/12/2015 00:18

חח אני מתנצלת לא היה לי כוח ואין גסות בפיך. אני חושבת שהעובדה שזה כל כך ריגש אותך גרמה לכתיבה של זה להיות סוחפת. משהו לא ברור קרה כשהוא פירש את זה שהיא אוהבת שלג כעלבון אבל זה לא ממש גורע מן הקטע רק הופך אותו למעט מסתורי או לא מובן. הרגשתי דחיה חזקה מצידו כלפיה כל כך הרבה פעמים שזה עורר נגדו התקטממות קטנה ואז לאחר שהועבר 'זו הייתה הדרך שלו להביע אהבה למרות שהיה בזה משהו מרגש זה גם היה ילדותי. זה כיף יותר לקרוא על רגשות בוגרים, זה הכל. ושכדי לו גם* ולא- ושכדאי גם לא. כי אז זה נשמע שהוא מבין רבים נישק אותה על הלחי. אני משאירה תגובות מעודדות כאלה כי זה עדיף בעיני מכלום ןאני אף פעם לא יודעת מתי מישהו רוצה בכלל את התגובה שלי מעבר לזה. כתבת שתשמחי אבל לא היה בי משהו בוער לומר.

09/12/2015 00:35

תודה אוליב.
התיקון הזה היה בדיוק במקום והעלה חיוך על שפתיי. אכן, החלק שבו הנערה מזכירה שלג מעט לא ברור. מה שאני חוויתי (ואני מתכוונת למה שגרם לי לכתוב את הקטע) נגמר דווקא בסוף טוב. הוא נגמר כשהלכתי הביתה, ידיי טמונות בכיסיי, ואני הנערה המאושרת ביותר בעולם.. רגעים כאלו לא קורים לי בדרך כלל, לרוב, אני רצה את דרכי הביתה, ומקווה להיבלע בתוך הרחובות. עד כאן עליי, ובקשר לסיפור שלי, הנער לא חש דחייה כלפיי חברתו, אדרבה, הוא אוהב אותה מאוד, אך היא ישירה עד דמעות. למעט האמת, אני משחקת בתפקיד הנער בסיפור.. הנער ילדותי ונבוך, וזה מה שגורם לו להראות דחייה, אף-על-פי שהוא אינה חש בה.

09/12/2015 01:02

הבנתי שאת רוצה הערה שתעזור לך לשפר את כתיבתך אבל אני מתכוונת רק להחמיא. הסיפור הזה מאוד יפה ואהבתי אותו למרות שאני לא אוהבת רומנטיקה.

09/12/2015 01:54

,זה היה יפה,

09/12/2015 12:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך