הפתטיות בלהיות בחורה/אני

mad as a hatter 18/05/2015 695 צפיות 8 תגובות

אני חייבת להודות שאני השיא של הפתטיות.
אמנם לא מזמן הייתי מתיימרת לומר שפתטיות יותר ממני הן רוב הבנות מסביבי שצועקות לכל העולם כמה הן רוצות את הבחור המושלם, הבחור ההוא. אתם כמובן יודעים למי אני מתכוונת, לבאד בוי שהן יצליחו להפוך לבחור טוב ורגיל, או האינטלקטואל המרוחק שיתאהב בהן ויסיר את כל השכבות שלו, ועוד הרבה גרסאות לא מציאותיות.
עכשיו, אני בהחלט יותר פתטית בהן. אתם רואים, בזמן שהן מפזרות את הגישה הספק פתטית ספק תמימה שלהן, אני שומרת אותה לעצמי, ולשיחות עם המראה. כמובן שגם אני רוצה את הבחור ההוא, אבל לא בדיוק כמוהן. אני רוצה מערכת יחסים שבה אני אוהב את בן הזוג שלי והוא יאהב אותי באותה מידה (דבר שתופתעו כמה קשה למצוא), ואני רוצה שהוא יבין אותי ואני אבין אותו.
עכשיו הקיטשיות והנאיביות של כל עניין מערכת היחסים מבחילים אותי במשך לפחות מחצית מהזמן, אבל במחצית השנייה אני מתפללת לאפילו קמצוץ מהקיטש הנודע.
סרטי הקומדיה הרומנטית בהחלט לא עושים חסד עם מוחם ולבם של בחורות צעירות כמוני, ולדעתי צריכים להיכחד. הרי מאיפה הגענו כולנו לרעיונות של הבחורים המושלמים הללו? מעצמנו? לומר את האמת אנחנו לא יצירתיות מספיק, בהחלט לא מתקרבות ללהיות יצירתיות מספיק, וכולם חייבים להאשים מישהו.
אז הנה לך הוליווד, אני מאשימה אותך.
אני מאשימה אותך בקיטשיות שלי, בתמימות שאני מנסה כל כך להסתיר, בתקוות השוו שבתור ריאליסטית עם נטייה עזה לפסימיות, אני מנסה מאד למתן. אני יודעת שלא יבוא שוב אביר על סוס לבן להציל אותי מהחיים הבודדים הללו, ובכל זאת אני מקווה שהוא כן יבוא. אני מקווה שאם אני אסתכל עכשיו מהחלון אני אצור קשר עין עם איזה מישהו, והמבט הזה יהיה איזה משהו.
אז אני חייבת להודות שאני שיא הפתטיות ואתם לא חייבים להסכים.
אני מחויבת לומר שהחברה הופכת אותי לפתטית עוד יותר.
וכמובן לא אוכל לסיים בלי להזכיר, כדי לגרום לעצמי להרגיש קצת טוב יותר בנודע לעצמי, גם אתם פתטיים.


תגובות (8)

וואו. פשוט וואו.

18/05/2015 06:54

וואו. פשוט וואו.

18/05/2015 07:05

זה כל כך יפה וכל כך נכון.
ובגלל שזה נכון גם אני רציתי לכתוב סיפור דומה לזה (אותו נושא)
אבל ויתרתי כי לא ידעתי לנסח אותו.
אז עכשיו אני לומדת ממך, אהבתי שהסיפור אמיתי ואת הכנות שלך (של הדמות)
להודות זה. מדרגת 5

18/05/2015 07:44

האמת שזה יפה מאוד! מאוד אהבתי! למרות שזה היה קצת מבלבל, לא הבנתי מה הדוברת רוצה ובמה היא מאמינה.

18/05/2015 13:21

הייתה לי תגובה יחסית ארוכה והיא נמחקה לי..
בקיצור, הסיפור ממש חמוד! (אין לי כוח לחזור על כל מה שכתבתי)

18/05/2015 16:31

תודה לכולכם :)

18/05/2015 16:44

ואוו זה נכון
שנה שעברה הייתי במצב של – אני לא מהפתטיות האלו שיבכו לגבר שגדול מהן בלמעלה מ20 שנה שלא יודע על קיומן וכנראה שהוא נשוי עם ילדים בארץ אחרת.
והשנה עברתי בית ספר ופגשתי איזה ילדה ומאז זה שונה לגמרי זה כאילו העובדה שאנחנו אחת ליד השנייה [לא בקטע רומנטי] עושה משהו כי גם היא הייתה ככה שנה שעברה.
ובתחילת שנה ראיתי האנטומיה והגיעו ההתבכיינויות על מקדרימי
ואז הוא עבר והגיעו מישה ג'נסן וג'ראד מעל טבעי
ואז הם עברו והגיע בנדיקט קמברבאץ' [גר בלונדון לפי מה שידוע לי ויש לו בית בLA עם אשתו ההריונית – נכון לעכשיו והוא בן 38 -39 ביולי- ]

ושלא נתחיל עם הספרים [יותר מ5 בנות שקראו את אותו הספר ופיתחו משהו לדמות הראשית]

ואני מרגישה כלכך פתטית עכשיו אבל זאת המציאות החדשה שלי
יש איזו תרפיה לזה? או שרק אביר על סוס לבן יציל אותי מהסיטואציה?

19/05/2015 22:56

    אני מבינ/ה אותך כל כך.
    דבר ראשון כי מישה וג'נסן מושלמים בכל בחינה שהיא.
    קשה מאד לא לפנטז על כל הפרסי ג'קסון, ג'נסנים, ומקדרימים שלא באמת נמצאים שם בחוץ. שלא לדבר על בנדיקט….שהוא פשוט….אני אשתוק.
    כל הספרות, הסרטים, הכל פשוט גורם לי לרצות לחכות לבחור הזה, או לבחורה, שיבואו וייקחו אותי מהחיים שיש לי עכשיו. ואחרי שזה ייקרה שום דבר לא יהיה כמו שהיה בעבר.
    אני לא יודעת אם זה הרצון שמשהו ישתנה כבר, או פשוט הרצון להיות נאהבת ולאהוב, אבל לא הייתי מתנגד/ת לאביב על סוס לבן עכשיו.

    20/05/2015 05:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך