אמיליה ג'ין בלו
אז אני יודעת שזה טיפה ארוך, אבל חשבתי לעשות מזה סיפור של כמה פרקים.
עוד לא הצגתי את עצמי, כל מי שמכיר אותי בתור "היומניסטית סטיילס" אז עשיתי משתמש חדש ורוב הזמן אני אכנס דרכו ולא דרך היומניסטית.
חושבים ששווה לי לעשות מזה המשך?
תגיבו את דעתכם :)

הצד שלי במחלמה

אמיליה ג'ין בלו 15/09/2013 1126 צפיות 8 תגובות
אז אני יודעת שזה טיפה ארוך, אבל חשבתי לעשות מזה סיפור של כמה פרקים.
עוד לא הצגתי את עצמי, כל מי שמכיר אותי בתור "היומניסטית סטיילס" אז עשיתי משתמש חדש ורוב הזמן אני אכנס דרכו ולא דרך היומניסטית.
חושבים ששווה לי לעשות מזה המשך?
תגיבו את דעתכם :)

הגיע החורף.
שוב מפנה את השלג היורד על שביל הגישה.
שוב מכינה עוד כוס תה, ועוד שוקו חם.
החורף כבר נמאס.
הכול כבר נמאס.
אבל אני לא מתייאשת.
אני ממשיכה קדימה.
"לי, בואי תראי מה יש בטלוויזיה!" ג'ניס קוראת לי ואני מתיישבת לידה על הספה, מגישה לה את כוס התה השלישית שלה היום ולוגמת שלוק קטן משלי.
דפיקה בדלת.
"אני הולכת לפתוח, ג'יג'י. אין לי זמן וכוח למשחקים שלך." קמתי מהספה, מנגבת אגלי זיעה שמזדחלים להם באטיות על מצחי הלבנבן ומושיטה את היד את ידית הדלת כדי לפתוח אותה.
"היי, בריאן." בריאן נכנס הביתה והתיישב ליד ג'ניס, חיבק אותה וקרא לי להצטרף לשניהם. הוא נתן גם לי חיבוק חמים ונעים, כמו שאני אוהבת.
"כמעט טבעתי בשלג באיסט סייד הבוקר. נראה לי שנישאר בבית היום, נעשה לכם שוקו עם מרשמלו כמו שאני יודע שאתן אוהבות ונהיה ביחד, ונראה לי שככה גם יהיה מחר כי השלג עדיין לא מאפשר לפתוח את דלתות בית הספר, אז רק אם יהיה גל חום בלילה נוכל ללכת מחר. נופ." הוא קיצר את מחשבותיו למספר משפטים בזמן שג'ניס הדליקה את האייפון 4 שלה וחיברה אליו את אזניות הביפ שלה, הרכיבה אותם לאוזניה והאזינה לשירים של כמה זמרים שהיא מעריצה.
"ג'ניס לא שמעה אותך. גם לא את החלק של השוקו." ברגע שאמרתי שוקו ג'ניס הורידה את האזניות וחייכה אליי ואל בריאן.
"מישהו אמר שוקו?" היא צייצה ואני ובריאן צחקנו, בריאן ניגש למטבח והוציא את אבקת הסוכר, את הקקאו ואת חבילת המרשמלו שלו.
העברתי לחדשות בערוץ 37.
תפסתי את הכתבה בשנייה שהיא התחילה, ואת טילי בשנייה שהיא התחילה לדבר.
"בריאן, ג'יג'י, בואי תראו את טילי מביכה את עצמה ואחר כך לא מספיקה לעשות את העבודה בכימיה לעוד יומיים כי היא יוצאת עם החברות הפרחות שלה." קראתי לחבריי והם חזרו להתיישב לידי כדי לראות את הפרחה הכי גדולה בשכבה מביכה את עצמה מול כל העיר.
"אז לסיכום, מדיניות… כלומר, הכלכלה… אני חושבת ש…" הנערה הצעירה גמגמה בשידור חי בעוד אני, בריאן וג'ניס מתפקעים מצחוק ובקושי נושמים.
"בריאן, בוא רגע. לחדר שלי." קראתי לו ושנינו נכנסנו, משאירים את ג'ניס צוחקת בסלון.
הדלת נסגרת, המפתח מסתובב בחור המנעול.
"עוד כמה זמן נוכל להסתיר את זה ממנה?" בריאן שאל ברגע שנעלתי את הדלת והתקרב אליי, הדביק את שפתיו לשפתיי והזיז אותן בתיאום מושלם ללא כל התנגדות ממני. זה היה נעים. רק חבל שאנחנו לא יכולים לעשות את זה מול העיניים של ג'ניס.
"אני לא יודעת, ברי, היא מאוהבת בך. והיא החברה הכי טובה שלי, אני לא יכולה לומר לה שאני ואתה זוג אחרי חצי שנה שאנחנו מסתירים את זה ממנה, אבל זה אפילו יותר נוראי להמשיך להסתיר את זה. מה נעשה? אני מרגישה כאילו אני מתמוטטת." הודיתי בפניו על רגשותיי והתיישבנו יחד על המיטה שלי.
"אני אוהב אותך. אוהב, אוהב, אוהב. אם אני יכול לעזור לך במשהו…" הוא התחיל לומר ומיד נראה כאילו צץ במוחו רעיון מבריק. "במחשבה שנייה, לכי להתקלח, כשתצאי תקבלי פינוק קטן ממני… טוב?" הוא שאל וחייכתי אליו, נשקתי לחוטמו ונכנסתי למקלחת.
שנייה לפני שסגרתי את הדלת שמעתי מהסלון את האישה מהחדשות אומרת לצופיה לא לעבור לערוץ אחר בזמן הפרסומות.


תגובות (8)

היי (טוב, אני מכירה אותך(באתר) >< אני זוכרת אותי? (סביר להניח שלא..)
זה דווקא נשמע ממש יפה, אני אשמח אם תמשיכי :)
פרק יפה

15/09/2013 10:10

ספיר אני דווקא כן זוכרת אותך !!
להמשיך את הסיפור ?

15/09/2013 10:18

ייאיי, את זוכרת אותי <:
וכן!! זה דווקא נשמע כמו התחלה של סיפור ממש מעניין (בלי קשר לזה שאני אוהבת את הכתיבה שלך ;) אני רוצה לדעת מה יקרה ביניהם בסוף.. *~*

15/09/2013 10:22

חחחח אוקיי או היום או מחר אני אעלה עוד פרק 3>
תגידי מה האימייל שלך ?

15/09/2013 10:27

[email protected]
ולא קוראים לי דינה (זה פשוט יצא ככה)

15/09/2013 10:47

חחח אוקיי

15/09/2013 11:03

אני לא מצליחה לפתוח חשבון (בצא'ט ששלחת לי ):

15/09/2013 11:46

תפתחי גימייל ותרשמי אותי באנשי קשר :
[email protected]

15/09/2013 12:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך