maggie mae
דיי מרוצה ממה שיצא לי ומאושרת שסוף סוף חזרה קצת השראה. שבת שלום ????

הצחוק של רוזי

maggie mae 27/11/2015 1243 צפיות 4 תגובות
דיי מרוצה ממה שיצא לי ומאושרת שסוף סוף חזרה קצת השראה. שבת שלום ????

הצחוק של רוזי היה מדבק יותר מכל נגיף בעולם.
החיוך שלה הזכיר לי ימים חמים בים, העיניים שלה שמתכווצות בצדדים והצורה שבה היא מחזיקה את הבטן שלה גרמה לי להרגשת נוסטלגיה של עבר שלעולם לא חוויתי.
בכיתה ו' ישבנו במרפסת שלה, שתינו קפה ללא קפאין בספלים גדולים, הרוח הקרה של הבוקר פרעה את שיערה וסחפה את הצחוק שלה לכל השכונה.
היינו מטיילים בתל אביב באמצע הלילה כדיי לחפש עניין, רואים סרטים בשפות זרות ובאולמות ריקים מאדם, למרות שהוריי נזפו בי, לא היה לי אכפת, הצחוק של רוזי היה כמו סם והייתי מכור.
השנים עברו ורוזי צמחה לגובה, שיערה היה שזור במאה צמות קטנטנות.
כשישבנו במרפסת שלה בכיתה י', שתיתי קפה עם קפאין מספל גדול והיא שתתה מים, הרוח של הבוקר הקפיאה אותה והצחוק שלה היה כל כך צרוד ועצוב שהוא אפילו לא הצליח להגיע לחצי שכונה.
וכשישבנו במרפסת שלה בכיתה י'ב, רוזי עוד שנייה נעלמה, היא שתתה תה בלי סוכר ועם קצת נענע, והרוח כמעט חדרה אותה מרוב שהייתה שבירה, ביום הזה על המרפסת רוזי אפילו לא ניסתה לחייך.
רוזי בצחוקה התעלתה על המציאות, מה הייתי עושה כדיי לרוץ איתה שוב באמצע הלילה בתל אביב כדיי לחפש עניין, העיניים שלה היו מבוך שלא פתרתי ולעולם לא אפתור, כי רוזי עזבה למסע אינסופי אחר השמחה שהתפוגגה, והיא לעולם לא תחזור כי השמחה נעלמה מהעיניים של רוזי, מהפה שלה, ומהאוזניים שלה ולא תשוב.
וכשישבתי בגיל 20 על המרפסת של רוזי, שתיתי וויסקי בספל הגדול שבכיתה ו' שתיתי ממנו קפה ללא קפאין, הרוח לא הייתה כי לא היה לה מה לפרוע ולסחוף עוד.
אבל הגשם כן היה שם, והוא סחף את הדמעות שלי לכל השכונה ולכל העולם והלוואי שגם לרוזי.


תגובות (4)

*תיקון: לעולם זה עתיד ומעולם זה עבר.
*את כותבת טוב. תמשיכי ככה. ולמרות שאני לא מכירה אותך, אני מאחלת לך שתישארי חזקה.

29/11/2015 23:54

    לא כל כך הבנתי את התיקון שלך אבל אני אשמח שתבהירי כי מאוד חשוב לשפר את הכתיבה והשפה שלי (אני לא כל רגילה לכתוב ובכללי להשתמש בעברית..) תודה רבה ושבוע טוב ❤

    30/11/2015 19:10

אני בדרך כלל לא מגיבה אבל הייתי חייבת- זה קטע כל כך פשוט וכל כך מרגש. אהבתי מאוד ותמשיכי לכתוב. מהמם.

30/11/2015 19:04

    אני מבינה אותך כי אני אדם עצלן באופן קיצוני ולא נוטה להגיב, אני מניחה שאם את כמוני אז כנראה הקטע שלי הרשים אותך מאוד. תודה רבה, תמיד מאוד כיף לי לקרוא תגובות כאלה, הן מחממות לי את הלב, את מקסימה. שבוע טוב ❤

    30/11/2015 19:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך