הקרום של דקלה

טל ריבק 17/08/2016 996 צפיות 8 תגובות

קרום הבתולין של דקלה הלך לאיבוד, איש לא ראה, איש לא מצא. בצעד אמיץ וללא היסוס, החליטה דקלה לצאת לחיפוש. תלתה מודעות בכל רחבי העיר, ובזו הלשון כתבה: "אבד קרום בתולין היקר לליבי, לאחרונה נראה באזור השרון, המוצא הישר מתבקש ליצור קשר במהרה".
כל השנים שמרה בקפידה, שאיש לא יתקרב, איש לא ייגע. אל כל קצוות הארץ פרשה כנפיים השמועה, כי באיזור השרון, בין נתניה להרצליה, אבד קרום בתולין, ואף אחד לא ראה. מכל כפר ועיר הגיעו אנשים לחפש, חיפשו ליד איקאה, חיפשו גם בשפיים, אך לא נמצאו עקבות ולא סימנים.
אצל דקלה החל להתפשט הייאוש , וסימני שאלה הציפו את ראשה. הכיצד ואיך הלך הוא לאיבוד, לא השאיר מכתב, לא אמר שלום. אימה ליטפה את ראשה ואמרה לה שלא נורא, אולי יום אחד יחליט הוא לחזור, ואז יעשו מסיבה גדולה לכבודו, ולא ישאלו לרגע היכן היה. גם אבא הסכים והנהן בראשו בשתיקה, אך עם רדת הלילה נכנס לחדרה, ובשקט לחש על אוזנה של דקלה, "הקרום אצלי, הוא לא הלך לאיבוד, תבקשי יפה ילדתי ואחזיר לך אותו בחזרה".


תגובות (8)

הכל מלא קומדיה ואירוניה. ומשעשע לקרוא את זה במיוחד בגלל החריזה היפה שאולי לא הייתה בכל המקומות,אבל הייתה דיי חלקה. רק לא הבנתי: איך הוא יחזיר לה את הקרום? חחח

17/08/2016 01:33

כתוב באופן מעניין וזורם,
ממש אהבתי את הסוף!
אהבתי איך שזה ממש נוגע למציאות האיומה…

17/08/2016 10:21

כתוב היטב וממש זורם.
התוכן עצמו ממש אירוני עד שמגיעים לסוף… לא אהבתי… (אולי שמעתי יותר מדי על מקרי אונס ופדופיליה… בייחוד שהוא אומר 'ילדתי')

17/08/2016 11:13

    ועכשיו אני קולט שזה האבא… שזה עוד יותר גרוע

    17/08/2016 11:14

    חחחח אבל זה כל הקטע

    17/08/2016 11:19

    זה כל העניין… שאף אחד יאהב את הסוף

    17/08/2016 12:41

    … אני יודע…
    כנראה, אצלי זה סוג של טאבו שקשה להתגבר עליו.
    (אני אבא לילדות)

    17/08/2016 15:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך