Life for you
אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי בתגובות! מאוד חשוב לי דעתכם :)

אתם מוזמנים להיכנס לפרופיל שלי ולראות עוד סיפורים ושירים שכתבתי!

הרוח תשתלט עליי?

Life for you 21/05/2013 786 צפיות 5 תגובות
אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי בתגובות! מאוד חשוב לי דעתכם :)

אתם מוזמנים להיכנס לפרופיל שלי ולראות עוד סיפורים ושירים שכתבתי!

היער היה ירוק, אני זוכרת את החלום הזה…
הלכתי יכפה עם בגדים לבנים… והיה ארפל מולי.. הייתה שם דמות שבאה אליי ומושיטה לי יד, הרגשתי מהופנטת עייני גדלו והושטתי לו בחזרה יד…
היה זהוב מסביב כיאלו איזה בועה זהובה עטפה את שנינו. הייתי כיאלו מהופנטת ממנו היה לי קשה להתנגד אבל לאט לאט הרחקתי את והעיינים של הרוח הפכו לאדומות. התחלתי ללכת אחורה אבל הרוח התקרבה אלי עדיין…והתחלתי לרוץ אבל נפלתי על הדשא.
מיד התעוררתי מהמיטה… הרגשתי שמשהו ניסה להשתלט עליי…
ראיתי עוד את ידיי זהובות כאלה. התחלתי לשפשף אותן זו בזו… אבל מי זה היה?! הרגשתי מסוחררת והתמוטתי על המיטה וחזרתי לישון.
הדמות ההיא הייתה מולי. הידיים זהרו לי אז החלטתי לשים לו בכוח את היד הזהובה על הפרצוף ומיד הרחקתי את היד מפרצופו וראיתי שקורא לו מהוא. זה היה נראה שהוא מתחשמל, הוא התמותת על הדשא…
"השד נעלם והחיים כאן…" שמעתי לחישה. מיד הסתובבתי בדקתי כול מקום ולא הבנתי מאיפה הגיע הקול הזה. "השד נעלם והחיים כאן…" חזר הקול ההוא… הבנתי שכנראה זה איזה שד… שניסה… להשתלט עליי?!
פקחתי עיינים והסתכלתי מסביב… זה היה אותו החדר הטוב שלי… רגע… הבנתי למה ידיי זהרו שהתאוררתי… כנראה זה היה רמז! היה לי כול כך קשה להאמין בדברים האלה…
היה קשה להאמין שרוח ניסתה להשתלט עליי…


תגובות (5)

באמת שהכתיבה שלך ממש איכותית ורואים שמדובר פה במקצועית..
הסיפור ממש מהמם!!! מקווה לראות עוד סיפורים שלך.. ולקבל ממך גם תגןפובות בסיפורים שלך

21/05/2013 10:33

תגובות בסיפורים שלי*

21/05/2013 10:33

חחח אני עכשיו נכנסת! :)

21/05/2013 10:41

זה ממש יפה (:
אני אוהבת כאלה…(;

(*כאילו)

21/05/2013 11:25

תודה :)

22/05/2013 09:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך