אורפז עזר
תגיבו לי אני לא רגילה לכתוב סיפורים קצרים אז אני רוצה עצות. תודה לנויוש שעזרה לי לשפר את הסיפור3>

הרס מוחלט

אורפז עזר 09/11/2014 666 צפיות 20 תגובות
תגיבו לי אני לא רגילה לכתוב סיפורים קצרים אז אני רוצה עצות. תודה לנויוש שעזרה לי לשפר את הסיפור3>

"אתה הרסת לי את החיים!" אמרה כמעט בצעקה וניסתה להסתיר את הדמעה שהחלה לזלוג על לחייה הסמוקות.

"קלרה, את לא מבינה. זה בכלל לא מה שאת חושבת! תני לי להסביר לך מה באמת קרה" הוא התחנן והניח את ידו ברכות על כתפה. הוא חש ברעידות גופה. לא עברו שתי שניות וקלרה הסיתה את ידו של אדי מכתפה.

"אל תיגע בי ושלא תעז להתקרב אליי! אני שונאת אותך!" עתה טון הדיבור שלה היה גבוה בהרבה מאשר קודם לכן.

שפתיה היו אדומות כדובדבן והיא הייתה חיוורת.

קלרה לא האמינה שהיא תגיע למצב הזה. למצב בו היא צועקת על האדם שהייתה מאוהבת בו.

"קלרה," הוא הניח את ידיו על לחיה והסית את שערה. "אני אוהב אותך" לחש.

"אומרים שלא פוגעים באדם שאוהבים, אז למה אתה פגעת בי? למה שברת את ליבי לחתיכות? אני שונאת אותך! אני שונאת אותך, אדי" דחפה אותו מימנה ורצה הרחק מימנו.

הגשם שירד רק התאים לסיטואציה. כמו בסרטים.

"העננים בוכים, איתי" קלרה מלמלה לעצמה.

היה קשה לה לעכל מה שהרגע קרה. בחיים לא חשבה שאדי יבגוד בה, שהיא תגלה שהיא בהריון ושליבה.. שליבה ישבר לתמיד.


תגובות (20)

אני אכתוב לך במייל תיקון לסיפור, למרות שמאוד אהבתי את הרעיון :)
יש בעיה של סימני פיסוק, ואני דווקא הייתי כותבת את הסיפור בצורה קצת שונה..

09/11/2014 22:11

    כן זה יהיה נחמד אני לא טובה בסיפורים קצרים במיוחד בעיקר כי זה חדש לי אשמח לטיפים גם בכלליות(:
    ותודה(:

    09/11/2014 22:20

התיאורים יפים, והשפה עשירה. אך לא בדיוק ברור על מה מדובר, אני מציעה שבפעם הבאה תביאי יותר רקע על הסיפור כידי שיהיה יותר קל לקלוט את נקודת הדמיון.

09/11/2014 22:50

חח אורפז חשבתי שאת מתכוונת לסיפור בהמשכים וזו הקדמה..
וזו הכוונה שזה מעורפל…

09/11/2014 23:25

    חח לא זה פשוט סיפור קצר?
    אז איך לכתוב את זה?

    10/11/2014 18:41

חח אני חושבת שכדאי שתשני את זה לסיפור בהמשכים, ושזו תהיה ההקדמה.
אם תמשיכי לכתוב את הסיפור, אני מאוד אשמח להיות אחת מהמעריצות שלו ;) ♥

10/11/2014 21:39

    ואני אשמח לעזרה אם את יכולה(:
    ותודה נויוש 3>

    11/11/2014 18:13

אני בדרך כלל לא מגיבה לאנשים אבל…
יש בעיה של סימני פיסוק, חסר מלא פסיקים.
גם הרעיון פשוט, זה לא מרגש ופשוט אין לזה פואנטה.
וכמו שכתבו, זה נשמע כמו הקדמה ולא סיפור קצר.

10/11/2014 23:50

ממש אהבתי, גם את זה וגם את הגירסה הקודמת :)
אני חושבת שזה יהיה רעיון טוב לעשות לזה המשך.

11/11/2014 16:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך