השוד- מחזה קצר.

בס"ד

מערכה ראשונה: חושך מוחלט על הבמה, נדלק פנס ואחריו עוד אחד, הפנסים סורקים את הבמה, 2 בחורות לבושות שחור מחזיקות את הפנסים, הן מדברות.

תמונה 1- בחורה א- "תתקדמי לאט, בזהירות! תשמרי על השקט!"

בחורה ב- "בסדר, אל תשגעי אותי! את מוכנה למצוא כבר את האור, הפנסים האלה לא שווים כלום".

בחורה א` מגששת באוויר ומדליקה את האור, מתגלה כספת ענקית, הן בתוך הכספת לבושות סרבל שחור תואם וכובע גרב. על הרצפה פזורים ארגזים מלאים זהב ושטרות של כסף, הבחורות מכניסות את הפנסים לכיס, מביטות אחת בשנייה ומחייכות.

תמונה 2- בחורה א- "טלי, טלי, טלי, מה אומר ומה אגיד? אנחנו מיליונריות יקירתי!!!"

טלי- "קרן, קרן, קרן, את לא שפויה! אם את חושבת שאנחנו מיליונריות, אז תרשי לי לבשר לך שאת טועה, אני מיליונרית ולא את…"

טלי שולפת אקדח ומאיימת על קרן ההמומה.

קרן: "מה לעזאזל את חושבת שאת עושה? תורידי את האקדח מהר!"

טלי (ממשיכה לאיים על קרן, ומרימה חופן שטרות מאחד הארגזים): "את לא תגידי לי להוריד שום אקדח, אנחנו שלושה ימים חופרות מנהרה" טלי מצביעה לעבר אחד הקירות בו פעור חור גדול ו-2 אתי חפירה מונחים לצידו. טלי ממשיכה: "ואני רוצה את הפרס הגדול קרן, אני ולא את".

קרן (תוך כדי חריקת שיניים): "אני לא מאמינה שאת בוגדת בי ככה, זה מה שחשוב לך בחיים? רק כסף וזהב? איפה החברות שלך? איפה אני? אני יותר מחברה שלך".

קרן מתחילה לבכות, וטלי מתפקעת מצחוק ואומרת: "קרן, עבדתי עליך! מזל טוב ליום ההולדת שלך!!!"

ואז התפאורה של הכספת מתחילה ליפול קיר אחרי קיר, כמה סבלים זריזים מסלקים מהבמה את הארגזים ואת אתי החפירה, עד שטלי וקרן נשארות לעמוד על הבמה החשופה.

מערכה שנייה: הבמה מוארת, נברשת גדולה תלויה מעל, אווירה של אולם ריקודים, קרן וטלי נכנסות לבושות בשמלות נשף וורודות תואמות, הן פוצחות בריקוד סוחף מחייכות. ותוך כדי ריקוד:

טלי: "איזה כיף, איזה תכנון וגאוניות! המשטרה לא ידעה מאיפה זה בא לה!"

קרן: "איזה כיף, איזה משטרה? את חגגת לי יום הולדת, את לא זוכרת? את הפתעת אותי ביום ההולדת שלי, זוכרת?"

הן כל הזמן רוקדות, בסיבובים, ברקע מוסיקה קלאסית סוחפת.

טלי: "יום הולדת? לא זכור לי דבר כזה… מה שכן זכור לי זה שלושה מיליון דולר שנעלמו מהכספת הראשית של הבנק המרכזי של גרמניה, גם כסף טוב וגם מצווה לגנוב מהם!!!"

קרן עוצרת את הריקוד שלהן ומתיישבת על הרצפה, טלי מתיישבת על ידה, הן מתנשמות מהריקוד.

קרן: "טלי, אני לא מבינה כלום, את יכולה בבקשה להסביר לי איך בדיוק הספקת גם לעשות לי יום הולדת שאותו אני זוכרת בביטחון מלא! וגם לשדוד את הבנק המרכזי של גרמניה? אני הייתי איתך שם, לא שדדנו שום בנק!!!"

טלי קמה ושולפת תוכניות משורטטות, היא מניחה אותן על הרצפה מול קרן ומסבירה:

טלי: "טוב יקירתי, נתחיל במנהרה, את זוכרת? חפרנו במשך שלושה ימים! היה קצת מלוכלך אבל סבבה, ואז הגענו לכספת הראשית, והיה הרבה כסף שם, מיליונים!!!!!"

בשלב הזה נכנסים לבמה 2 רופאים לבושים לבן ואיתם 2 אחים שמחזיקים בידיים 2 כותנות לבנות, הם מתקרבים לקרן וטלי ומחייכים חיוך מרגיע, אחד הרופאים אומר: "שלום בנות, מה שלומכן היום? מה? גרמניה??? כן, כן, אני מבין." 2 האחים מלבישים את הכותנות הלבנות על טלי וקרן והרופא ממשיך: "כן, כן, אתן מיליונריות, נכון, אני מבין…".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך