זוג עיניי ענבר

devil 19/02/2013 843 צפיות 4 תגובות

מבין סבכים, מבין עצי אשוח, שלג עבה דחוס צמוד לאדמה. שתי עיניים של זהב זוהרות בחשכה, שתי עיניים כה חמות, שתי עיניים בוהקות. והדבר היחיד שיכול לגרום לה לעקוב בעיוורון אחר מבט אדיש עם כל גווני הזהב והענבר. עיניים שכאלה שמחדירות בה תקווה, עיניים שכאלה, מרעידות את כל גופה. אך ככל שמתקרבים, ככל שלא מהססים, ככל שמתסכנים ומתקרבים למלכודת מסוכנת של ערפול חושים.. ורק בגלל זוג עיניים זוהרות, רק בגלל זוג עיניים חמימות, נתפסה במלכודת של בשר ודם, כתם חום בעולם נטיפי הקרח. וכבר לא עיניים ולא רגליים יכלה לראות גם לא את העיניים הזהובות המקסימות, כשעיניה נעצמו לאט לאט, לפחות התנחמה בכך שהמראה האחרון שראתה היה המראה הכי יפה שאי פעם למראהו זכתה. ולא למגע המלטף שלו זכתה, כי זוג עיניי הענבר היו מלכודת קרירה.


תגובות (4)

וואו, מדהים!
כל כך קצר ועם זאת כל כך יפה! הכתיבה שלך מרתקת, התיאורים עדינים ונוגעים, ממש כמו קסם, אהבתי מאוד את הסיפור, למרות הסוף העצוב. אין מילים לתאר, את ממש מוכשרת! תמשיכי לכתוב ואני רצה לדרג! D:

19/02/2013 13:45

נונה 3> מסכימה עם נעמי. הכתיבה שלך מושלמת! אל תפסיקי לכתוב אף פעם כי את טובה בזה!
ואת צריכה להיות במחברים המובילים למרות שיש לך מעט סיפורים (חרוזייי D:)

19/02/2013 21:52

*~*
את כותבת מהמם
אני הרגשתי שנשאבתי לשם :)
ומצאתי שיר מתאים….

http://www.youtube.com/watch?v=hk0Z2jjrXhw&feature=endscreen&NR=1

חחחחחחח רוק יחסית כבד אז עם את לא רוצה לשמוע אותו זה בסדר אבל יחסית הוא יפה D:
אז אז אז אולי תכתבי על זה סיפור?

20/02/2013 00:06

נעמי – אוי, תודה. זה נותן לי תמריץ להמשיך לכתוב, במיוחד מכותבת מוכשרת כמוך!
ענבר – אולי לא שמעת על זה, אבל לאבן החן הזו יש גם הגדרה מיוחדת של צבע, גוון
מיוחד של צהוב-זהב, צבע ממש יפהפיה. משתמשים במושג הזה הרבה בספרות.
נונה – הו תודה, לדעתי זה יותר מחמאה לומר "את צריכה להיות בהמלצת העורכים" כי
"מחברים מובילים" זה בסך הכל אנשים עם הרבה סיפורים. זה יכול להיות אנשים עם
איזה 1000 סיפורים אבל שהכל שם יהיה מלא בשיט.
יובל – אני אשמע את השיר אחרי שאני אשלח את התגובה. בדרך כלל אני לא חובבת גדולה של רוק.. אממ, סיפור קבוע על זה? לא נראה לי. אני אוהבת אותו בתור סיפור קצר, ויש לי קושי מסויים לכתוב סיפורים בהמשכים כי אני תמיד מרגישה שזה לא עמוק מספיק. תודה רבה!

20/02/2013 05:28
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך