story ghost
אני כותבת לפעמיים ואני מפחדת מתגובה ופה אני אנונימית אני רוצה לדעת אם כדי לי להמשיך לכתוב :)

זכרונות

story ghost 27/09/2013 617 צפיות תגובה אחת
אני כותבת לפעמיים ואני מפחדת מתגובה ופה אני אנונימית אני רוצה לדעת אם כדי לי להמשיך לכתוב :)

זיכרונות הן אכזריות ומדהימות הן יכולות לאמלל אותך לגרום לך להיות עצוב כל כך שלא תוכל לתאר את ההרגשה מחשבות יכולות להיות שמחות מדהימות זיכרונות שלא תרצה לשכוח שאתה נאחז בהן שהן הכול בשבילך שאתה לא יכול לחיות בלעדי הן זכרות אלה חלק ענק מהחיים שלך אם הם טובים ואם הם רעים. אני נאחזת בזיכרונות הם הכול בשבילי הן מה שיש לי לעשות אני לא חושבת שכדי להמשיך לחיות בלי זיכרונות אני לא יודעת איך החיים נמשכים בלי זיכרונות הן הדבר האחרון הטוב שנשאר לי לא נשאר לי כלום יותר!. הן הדבר האחרון הטב שנשאר לי. בכיתי ובכיתי היומן הי ספוג כבר ממים מה עשיתי לא טוב מה??. אני לא חושבת שנשאר לי יותר משהו בחיים האלה זה הסוף אני לא רוצה יותר כלום מאף אחד ככה הם יגמרו ככה החיים שלי יגמרו אין סיכוי שאני יבכה רק זה גם ככה מה שנשאר אני ויתרתי על הכול ביי עולם אני באה אליכם שמיים!! .קפצתי הרגשתי על הרוח על הפנים זה הרגיש לי כל כך טוב. כשהגעתי לאדמה רציתי שזה יגמר רציתי לדעת אך זה מרגיש מה יקרה לי.


תגובות (1)

כדי לך מאודדדדד !!
תקשיבי מאתמול בלילה בערך הסטטוס שלי בוואטצפ זה:
״באלי לשכוח אותך אבל הלב אומר לי לזכור.״
זה מפחיד כמה מה שרשמת פה מתאים למצב שלי !!
ברוכה הבאה לאתר קודם כולל
זה המייל שלי אם באלך…
[email protected]
בהצלחה (:

27/09/2013 04:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך