TaiTai
אני יודעת שיש בסיפור פערים,אבל איני מתכוונת להשלים אותם,מכיוון שהייתה נקודה ספיצפית שהתמקדתי בה,וזה לא היה שתדעו הכול,אלא שתחשבו על משהו,וזהו. את כל הפערים אתם יכולים להשלים בעצמכם בכיף.

חוסר השלמות

TaiTai 02/08/2016 684 צפיות אין תגובות
אני יודעת שיש בסיפור פערים,אבל איני מתכוונת להשלים אותם,מכיוון שהייתה נקודה ספיצפית שהתמקדתי בה,וזה לא היה שתדעו הכול,אלא שתחשבו על משהו,וזהו. את כל הפערים אתם יכולים להשלים בעצמכם בכיף.

דמעות התמימות לא הפסיקו למלאות את עיני,ולטשטש את ראייתי.
\\\"את חושבת,שהעולם הוא מקום מושלם לחיות בו?\\\"שאל אותי קאי,שישב לידי,והפנה את מבטו לעבר הכוכבים שבהקו בשמי הלילה.
\\\"אני חושבת,שהעולם הוא מקום לחיות בו,ולחיות-זה מה שמושלם בעולם.\\\"עניתי.
הוא צחק למשמע תשובתי.
\\\"את יודעת ראקי,את בן אדם שמחפש שלמות.\\\"הוא חייך.
\\\"אני לא.\\\"עניתי בישירות כנה.
חיוכו ירד מפניו,והוא הביט בי מספר שניות ארוכות,כמחכה שאומר משהו נוסף.
\\\"אני מחפשת אחרי חוסר השלמות.\\\"השבתי תוך זמן קצר לאחר מכן.
הבנתי,שהתקלתי אותו בדבריי,מאחר ולא השיב תשובה.וקאי-קאי תמיד משיב.לקאי תמיד יש על מה לענות ואיך.
אך הוא השתתק,כחסר אונים למולי.
לבסוף,לאחר שהיה נראה כי הרהר הרהורים רבים ושקע בהם,אמר:\\\"אדם שמחפש חוסר שלמות לא יציין את השלמות.\\\"
\\\"נקודה טובה\\\",השבתי לו,\\\"אבל אתה זה שחיפשת אחריה.\\\"הצבעתי לעברו.
\\\"אני?\\\"הוא שאל בתהייה.
\\\"כן,אתה.\\\"אמרתי,מרוצה מכך שהצלחתי להתקיל אותו שוב.
\\\"אתה שאלת אותי,אם העולם הוא מקום מושלם לחיות בו,וידעת שלא בכל זאת.אני עניתי שהעולם הוא מקום לחיות בו,וכאן טמון חוסר השלמות של העולם,שלא קיים.השלמות האמיתית היא החיים,קאי.\\\"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך