חיים במסגרת

kooki or nothing 13/06/2015 837 צפיות תגובה אחת

לכולנו סיפור חיים דומה. כולנו חווים אירועים דומים. אחרת איך היינו מתחברים לעוד אנשים?

אולי זה בגלל שהם מצחיקים? אבל מה באמת מצחיק אותנו בחיים שלהם? נוכל לצחוק רק אם נבין אותם. נדע שזה הגיוני. בעצם, יכול להיות שגם אנחנו חושבים על דברים כאלה. לכן זה מצחיק אותנו!

אולי הם חוו חוויות, מספרי סיפורים, יודעים להעריך את החיים? אז הם יודעים ואתם כמובן מתחברים, אחרת איך הייתם חברים?

אפילו כל הקשור באהבה מחבר בין אנשים. סיפורי האהבות של החברות הכי טובות, הם דיי דומים לשלכן. אולי לא באותן מילים מדויקות, אך בהחלט המסגרת של האהבה היא מאוד ברורה לכולנו.

בכלל, בימינו רוב האנשים מאוד דומים אחד לשניה. הלבוש ממסגר אותנו, מחבר בינינו. גם נושאי השיחה נעשו מאוד דומים. אין הרבה גיוון בחיים. אותה ממשלה, אותה מסגרת לכל תלמידה. מנהל, מורה. רק מזה יכולה להיווצר בינינו אחלה שיחה.

אנחנו חושבים שאנחנו יודעים הכל, שאנחנו הכי בסדר במחשבות. עובדה שהרבה אנשים מתחברים אלינו.
ואז מגיע הבחור הזה, שמחליט שבשר זה רצח, עקבים זה לחלשים. ההומו והלסבית הם בני אדם, ושלבוש זה לא הכל בחיים.

יש אנשים שרוצים להביע את דעתם ומזה הרבה אנשים מתרחקים. אפילו אני. אנחנו מסתכלים עליהם במין עיוות לא נכון. דרך הראייה שלהם פתאום נראית לנו מטורפת! כי היא לא כמו שלנו.

מלחמות נראות לנו הגיוניות. ושלעולם לא נוכל לחיות בשלום. ככה זה. לריב זה בסדר, להרוג זה סביר, לחיות זה חלום שאיש לא מכיר. כולם מכתיבים לנו דרך חיים. להיות רזים, ללכת לחדר כושר, להיות יפים, עם ציצים גדולים. תחת זה תמיד מוסיף, קוביות זה מרגיש נהדר, ימני זה גם מוסיף הדר. אין לך סמארטפון? כזה אווט. לעשות בר מצווה. כן כן! גם אתם החילונים! ובנוסף, כדאי לך מאוד להאמין באלוהים.

בואו שניה נעצור הכל. נקשיב לאחרים בטיפה סובלנות ורצון, אולי נגלה שיש עוד דרך. למרות שהיא לא ברורה וממוסגרת. שאפשר לעשות שינוי! זה לא רע! שינוי יכול רק להרים אותנו לגובה, למקום אחר ומדהים, שכל אחת ואחד יכול להרגיש ייחודי ולהצליח לפרוץ את מסגרת החיים.


תגובות (1)

מעולה! מעורר הרבה נקודות למחשבה והמון המון הזדהות.. כתיבה פשוט מדויקת ולא מתחכמת מדי שמעבירה מסר ברור ואפילו משולב עם קצת הומור (: מגניב ממש..
נהניתי מאוד מאוד לקרוא!

13/06/2015 18:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך