בן ברק
אשמח לתגובות!!! מכל הסוגים..פשוט תרשמו..תודה

חפש עננים

בן ברק 02/11/2014 536 צפיות 3 תגובות
אשמח לתגובות!!! מכל הסוגים..פשוט תרשמו..תודה

חפש עננים
השמים יחזרו מחר, הוא אמר לה. ככה זה, מבטיח לך, מחר הם יחזרו. לכי לישון, מחר הם יחזרו.
הוא אמר, וחזר, ואמר, והיא לא האמינה, חיפשה שמיים, חיפשה כוכבים, חיפשה עננים. מצאה יאוש.
והוא? הוא לא צריך שמים. יש לו אותה. ואם תשאלו אותו, אז השמים בכלל מתחתיו.
אבל קשה לה עכשיו, והיא צריכה אותו. היא חיפשה ענן להיתפס אליו, אז היא טיפסה, והתבלבלה, כי הוא עדיין לא היה שם כדי לסמן לה את הדרך, וכשהגיע, לבדו, זה היה מאוחר מדי,
את יפה, הוא אמר לה, את הכי יפה בעולם. היא הנידה את ראשה, הסכימה.
אל תבכי, הוא אמר לה, אני אראה לך את הדרך חזרה, ועיניה המלוטשות כים הבריקו וגאו, היא כל כך יפה כשהיא בוכה, הוא חשב לעצמו, אבל הוא לא יגיד לה את זה, זה לא הזמן, לא המקום.
הוא חושב שהיא בוכה כי איבדה את הדרך, והוא רגוע כי הנה, הוא כאן, יכוון חזרה לענן אליו באמת רצתה להגיע, אבל היא יודעת שהיא לא תמצא את הדרך, איתו, או בלעדיו. והיא אוהבת אותו, היא גם יודעת מה טוב לה, והוא טוב לה.
אתה צריך לעזוב, הפתיעה, אני לא יכולה לבוא איתך.
והוא, שלא כל כך הבין, הגיב בצחוק גדול.
יפה שלי, הוא אמר, בואי, בואי איתי, את שלי, אני שלך, אני אוהב אותך.
גם אני אותך היא החזירה, אבל אני לא יכולה לבוא.
אז אני נשאר, הוא אמר.
פה? בחרא? היא שאלה. והוא חייך. לא ענה. רק ליטף ברכות.
והוא נשאר. בחרא.
בכל יום הוא ניסה מחדש לקחת אותה לשם, למקום הטוב. היא לא ידעה, היא לא העריכה, לא שמרה, והשאירה אותו איתה, בחרא, סירבה לבוא איתו לענן הטוב.
עד שאמרה לו ללכת, הוא רצה להישאר בכל זאת. איתה, אבל היא רצתה להישאר שם, בלעדיו. ובלעדיו, היא חשבה, יהיה לה יותר טוב.
אז הוא הלך. שפוף, מתוסכל ,טיפס לענן הטוב כשהוא לבדו.
זה לקח לו כל כך הרבה זמן להגיע, הרבה יותר משתכנן, אבל עכשיו טוב לו שם בענן הטוב. לבד.
והיא? הוא לא כל כך יודע, יש שמועות שעברה גם היא לענן טוב יותר, אבל בכלל, אם תשאלו אותו, אז הוא קצת רוצה שתישאר בחרא. שתלמד להעריך, הוא אומר, ורק אז, רק אחרי שתבין מה הפסידה, תעבור גם לענן טוב יותר, עוד קצת בחרא, הוא אומר, עוד טיפה. ואז, שיבושם לה. אז לפחות, הוא חשב, אז לפחות אני כבר לא אהיה לבד.
השמים יחזרו מחר היא אמרה לו ,לך לישון, מחר הם יחזרו, הוא הנהן, הלך לישון, וקם לשמים חדשים, היא אוהבת אותו, גם הוא אותה. טוב לו איתה ,וגם לה. ואם תשאלו אותה? היא רצתה שיהיה לו טוב .והוא ידע, העריך, שמר.


תגובות (3)

ממש ממש חמוד. קצת צריך לעבוד על גרסה סופית, נוסח פחות מסובך. אבל כאילו היו פה כמה משפטי גאוניות שזה כזה "וואו"

02/11/2014 17:33

משורה שישית לפני האחרונה עד שבע שורות מעל- זה הקטע שצריך לעבוד עליו לטעמי. השאר מושלם.

02/11/2014 17:34

אחלה אני חושב שאם הבנתי אותך נכון אז זה תוקן..תודה רבה

03/11/2014 18:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך