Wings
אוקיי, אז הכתיבה שלי קצת חלודה, אבל אני מקווה שתיסלחו לי על זה, חג שמח!

חציית גבולות

Wings 26/12/2016 1155 צפיות תגובה אחת
אוקיי, אז הכתיבה שלי קצת חלודה, אבל אני מקווה שתיסלחו לי על זה, חג שמח!

שיער בהיר מסודר ועיניים ששומרות יותר מידי סודות.
לבחורים כמוהו תמיד יש עצמות לחיים מהממות ולסת חדה מספיק בשביל לחותך אותך.
הוא היה מסוג הבחורים שניסיתי לשמור על עצמי מהם, אך המוח שלי לא הצליח לפצח אותו, ואיכשהו זה גרם ללב המטומטם שלי לרצות אותו יותר.
רציתי לדעת איך זה לנשק את השפתיים המושלמות שלו ואיך זה לראות את דמותי בעיניים המסתוריות האלו.
ובכל זאת, ניסיתי להימנע מכניסה לקשר שכזה איתו, הייתי לי תחושה שאני לא אצא מהקשר הזה בחתיכה אחת. ניסיתי לשמור על יחסינו אפלטניים ככל האפשר, רציתי לגלות את סודותיו בלי להיסחף אחריו, אך העולם לא נדיב מספיק בשביל לתת לי להלך על קצה התהום בלי ליפול לתוכה, אני לא כזו ברת מזל.
ובכל זאת, זה לא היה הוא שפיתה אותי, זו הייתה אני שחצתה את הגבולות. אני הייתי זו ששיחקה בשערו, זו שנישקה אותו בעדינות אין קץ, אני הייתי זו שלמרות הכל רצתה להיות יותר מידידים.
והוא נתן לי להמשיך לחצות את הגבולות שלי, הוא נתן לי להמשיך לשחק בו ובי. אני לא יודעת למה הוא נתן לי, אולי גם הוא נהנה ממשחק החתול והעכבר המוזר שניהלתי עם עצמי, אולי הוא גם קיווה ללמוד משהו מהניסוי המוזר הזה, אני חייבת להודות שלמדתי לא מעט, לא רק על עצמי, אלא בעיקר עליו.
המשכתי להשוות אותו לכל אותם אנשים, כל אותם בחורים מושלמים מידי אשר מבינים לאחר דקה של שיחה איתו שהוא שונה מהם לגמרי. אני שפטתי אותו הרבה יותר מידי ועל פיי מדדים כל-כך מטומטמים שאני לא יכולה לחשוב שאולי אני כן ברת מזל על כך שהעולם לא נתן לי פשוט להמשיך להיסתובב על שפת התהום, על כך שאולצתי ליפול לתוכה.
הוא היה כל מה שלא ידעתי שחיפשתי, ואני יודעת שזה נשמע מוזר אבל כאשר הוא היה על ידי, כאשר נישקתי את שפתיו, כאשר טבעתי באותן עיניים מסתוריות, הרגשתי כל-כך בבית, שלא ידעתי איך להתמודד עם הגעגועים כאשר הוא לא היה על ידי.
זה גרם לי לפחד מהיום בו הוא יעזוב אותי, אבל לא אמרתי לו זאת, לא רציתי להפריע לרגעים שיש לנו עכשיו, לא רציתי לגלות לו שאני חיה עם ההרגשה התמידית שאני אפנה את מבטי לרגע אחד והוא פשוט יעלם לי.


תגובות (1)

*לחתוך
*אפלטוניים
הו וונדי, התגעגעתי לכתיבה שלך, היא תמיד תהיה יפהפייה בעיניי. אהבתי מאוד

29/12/2016 09:04
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך