מספרת333
בהצלחה!

טיפים באופנה… מקווה שתשתמשו :) חלק 3

מספרת333 29/10/2013 695 צפיות 6 תגובות
בהצלחה!

מסיבת סיום זו צרה צרורה – מה ללבוש?

כולכן בטח נתקלתן בבעית מסיבת הסיום.
תתפלאו, אך אני לא ממליצה בחום על לבוש חגיגי.
המסיבה עלולה להכיל פעילות ספורטיבית או ישיבה על ספסל לבד בצד כי את בדיכאון,
אז עדיף ללבוש משהו שלא אכפת לך שיתלכלך, אבל שיראה חגיגי.
איך? הנה התשובה!

טיפ ראשון: חולצה
אני מעדיפה לבוא עם חולצה חלקה, כך שתהיה קלילה, ולא תצטרכי להעביר את רב הזמן בחיפוס הנצנצים והיהלומים שנפלו. אפשר, כמובן, להוסיף מעצמך בחולצה לדוגמא, לקשור סרט בצבע דומה סביב המותן בקשר פרפר בצד, או להוסיף סיכה עם פרח.

טיפ שני: מכנסיים
שורט פשוט או סקיני ג'ינס יכולים למלא את התפקיד על הצד הטוב ביותר…
הם נראים טוב, ונוחים. מכנסיים תפוחים הם גם פתרון די טוב: נוחים, אוריריים וקלים. גם למכנס אפשר להוסיף ביד רחבה: חגורה, סרט בתור חגורה, או סרט עם סיכה (בתור חגורה). גם טייטס יכול להיות טוב, כי הוא נוח מאוד.

טיפ שלישי: נעליים
לא עקב, ולא ספורט. סנדלים חמודים הם אפשרות, וגם מגפיים. עקב לא יהיה נח, וספורט לא ממש מהמם. אם יש מסיבה בסגנון ספורט, אין הרבה בררות… פשוט שימי את הנייק/ניו באלנס/פומה או כל נעל ספורט אחרת שיש לך (לי יש נייק, ניו באלנס ואחד שאני לא זוכרת. יש לי 2 נייק).

טיפ רביעי: עגילים ואיפור
עגילים צמודים וקטנים, או משתלשלים ובולטים?
לא זה ולא זה!
אני ממליצה על משתלשלים וצנועים, קטנים וחמודים כאלה…
על איפור אין מה לדבר- פשוט שימי שפתון בצבע, כך שזה לא ממש איפור. וואל תשימי צללית, מכיון שאת אוליי תבכי בדיכאון (כמוני) ואז ימרח לך, וזה יהיה חבל…
לא כך?

הערות שוליים: בשביל לחסוך את הטרחה, פשוט תחקו את סגנון הלבוש של דמות/מפורסמת אהובה. זה חוסך זמן בצורה בלתי יאומנת.

יש עוד משהו שאת מתקשה בו באופנה?
צרי איתי קשר דרך המייל, ואני אפרסם קטע שיענה על הבעיה בשמחה.
אתן מוזמנות לפנות אליי בכל בעיה אחרת, במייל ובאתר!


תגובות (6)

לי אישית זה לא עוזר, אני בת 10 וזה….
אבל אני נהנית לקרוא את זה (: תעשי עוד אחד!

29/10/2013 07:17

חחח… אני בת 10 (כמו תמר) ואני לא כ״כ מתעניינת בזה.
אבל את יכולה להעלות עוד כי זה ממש יעזור לי בגילי ההתבגרות ;).

29/10/2013 07:22

יש לי דילמה…
אני לא אוהבת שמלות, או חצאיות, או בכלל להשקיע….
אני סוג של חננה…
אז לפעמים יש לנו אירועים משפחתיים או דברים בכיתה, ואני ממש לא יודעת מה ללבוש…
אני לא יכולה ללבוש מה שאני אוהבת, כי אני אוהבת טרנינגים ועוד חם מידיי בשבילם…
הלפ מי!!!

29/10/2013 07:43

אוקיי, ריק.

29/10/2013 07:49

יאי, מיק.

29/10/2013 07:52

חח :)

29/10/2013 08:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך