זואי12366
אם באלכם המשך תגידו לי ואני יוסיף

יודעת שהוא מחפש אותי בבקשה תקראו

זואי12366 05/10/2013 702 צפיות 2 תגובות
אם באלכם המשך תגידו לי ואני יוסיף

ברחוב מתגוררת יושבת על הספסל האדום , מפחדת שיום אחד הוא יבוא ויקח אותי ויעשה לי משהו רע , יודעת שהוא הרג את ההורים שלי והוא מחפש גם אותי להרוג . אני רואה את כל הילדים שמחים ורק אני עצובה ומפחדת ממנו.
אני בוכה בשקט בעיניי יורדות דמעות , מסתכלת על בגדיי המלוכלכים ועל השרשרת שאמא נתנה לי לפני שהיא נרצחה, בוכה ובוכה .
לפתע אני מרגישה שמישהו נוגע לי בכתף מסובבת את ראשי , רואה נער בגילי עם הגיל בגבע ושיער בצבע שחור עם פוני לצד מה זה חמוד.
"למה את בוכה"? הוא שאל אותי בקול מודאג,
שתקתי באותו רגע הדמעות כבר חנקו את גרוני,
"את לא חייבת לספר לי , אם את רוצה שאני יעזור לך אז בכיף" הוא אמר לי בקול מודאג.
"תודה רבה" אמרתי לו,
"אם את צריכה חיבוק או עצה אני תמיד פה בישבילך" הוא אמר לי .
חיבקתי אותו בכיתי על הכתף שלו לפתע איזה ילדה התקרבה,
"את רוצה שנעזור לך" היא אמרה לי,
"לא לא תודה" אמרתי לה.
"אני נוי וזה דין" נוי אמרה לי.
דין הוא זה שחיבקתי אותו,
"תודה אתם באמת ילדים טובים" אמרתי לנוי עם חיוך,
"אנחנו רוצים לעזור לך" נוי אמרה לי עם חיוך,
"לא באמת שלא צריך אני בסדר" אמרתי לנוי.
לפתע ראיתי את שלומי זה שרצח את ההורים שלי , ראיתי בידו אקדח והוא מתקרב לכיוון באותו רגע ברחתי משם רצתי הכי מהר שאפשר מסובבת את ראשי תוך כדי שאני רצה ואני עדיין רואה אותו מכוון עלי אקדח , הוא לחץ על האקד והכדור פגע בגבי הרגשתי כאב חזק מאוד ונפלתי על הרצפה.


תגובות (2)

זה מאוד יפה. אך לפי דעתי זה לא ככ מפורט הפירוט חסר כאן בהחלט. זה יוסיף לסיפור. הכל קורה ככ מהר.

05/10/2013 02:11

מסכימה עם ליאן. זה אחד מחוקי האלף בית של סיפורים. תיאורים בדרך כלל עוזרים להאט את קצב התקדמות העלילה, אבל את יכולה לעשות עוד דברים שיעזרו. לבדוק אם חסרים פסיקים, לתאר יותר, להוסיף מחשבות, אולי להתחיל מנקודה יותר מוקדמת בזמן שלהם – כלומר, אולי אפילו מהרגע שרצחו את ההורים שלה…
כתוב שהז'אנר הוא סיפורים קצרים. זה אומר שלא יהיה המשך. נראה כאילו יהיה המשך… אם יהיה המשך, את צריכה לשנות את הז'אנר לסיפורים בהמשכים או סיפורי אהבה, כי לפי קצב התקדמות העלילה הנוכחי, היא ודין יהיו חברים מהר מאוד. איך היא בוטחת בהם כל כך מהר? הם רק נפגשו. ולמה הם פנו אליה בכלל (מבחינתה, כן?)? רוב האנשים היו מתעלמים מילדה בוכה לבד על ספסל. מה זה עיניינם? נראה כאילו היא רק חיפשה מישהו שינחם אותה שההורים שלה מתו (?!?!?!?!?!) והם איכשהו קראו את המחשבות שלה ובאו. מה ההיגיון? זה גם נראה כאילו נוי ודין קשורים אחד לשני, אף על פי שלא צויין שום דבר שירמז על זה. ואיך היא יודעת איך קוראים לרוצח? ואיך הוא מצא כל כך מהר?, למה היא לא ברחה רחוק יותר אם היא ידעה שהוא מחפש אותה? זה נראה כאילו הוא חיפש ברחוב ליד הבית שלה, ומצא אותה שם בוכה על ספסל ליד אנשים אחרים, אז הוא החליט לסיים אם מה שהוא התחיל ישר, בלי לחשוב בכלל על התוצאות. כאילו, הוא בא וירה בה במקום שכל הנראה ציבורי ופומבי לגמרי. כן, גם אני הייתי עושה את זה. אם הייתי רוצה להיכנס לכלא!!!! WTF?!?!?
שאלות למחשבה.

05/10/2013 03:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך