ילדות

~לילו~ 05/03/2016 671 צפיות תגובה אחת

אב מכה את הבת שלו, צועק, וזורק את הדברים שלה החוצה. הילדה בת 6.
הוא מפנה את המבט לרגע והיא מצליחה לברוח לחדרה.
היא נכנסת אל תוך הארון, סוגרת אותו, מתיישבת בתנוחת עובר ובוכה בלחש. אור קטן בוהק מגובה הארון, פיה קטנה יורדת אליה מטה, הילדה מודהמת, מחייכת.

הילדה הקטנה נכנסת לבית בצעקות מאביה, הוא מחטיף לה סטירה, היא בורחת לחדר, פותחת את הארון בחיוך ענק, נכנסת אליו, הפיה שם. הילדה מחייכת.

זמן עובר, האב ממשיך להכות את הקטנה, היא נכנסת לארון, חזרה אל הפיה.

בוקר, היא מגיעה לבית הספר עם פנס בעינה, המורה מלטפת את לחייה. שיחה עם אותה מורה וכנראה יועצת ומנהלת. הילדה בוכה ומדברת.

מגיעים שוטרים לביתה. עוצרים את האב. הוא צועק ומנסה להשתחרר מהאזיקים, לא מצליח.
הילדה עומדת בפתח ביתה, הדלת פתוחה לרווחה ורוח, מפזרת את שיערה. פיה חתום אך עיניה דומעות.

הילדה בניידת. יוצאת ממנה, ובוהה, באותו מבט חתום כמקודם, בבניין גדול ומאיים. שוטר מוציא מזוודה זעירה, מושיט לה יד. היא רק בוהה בו, ואז הוא מתחיל ללכת לכיוון הכניסה.

הילדה בת 18, יוצאת מאותו בניין מכוער, עם מזוודה גדולה יותר, נוסעת באותה ניידת אל ביתה הישן. טורקת את דלת המכונית ונכנסת בריצה אל המקום המכוער וההרוס שנהג להיות ביתה. רצה, אל חדרה הישן באותו חיוך ענק, פותחת את הארון, אבל אין שם פיה, זו הגרסה הקטנה שלה, יושבת בתנוחת עובר ובוכה.


תגובות (1)

מצמרר

05/03/2016 20:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך