יש מישהו ששומר

נועה 25/01/2012 760 צפיות 3 תגובות

מביט, לשחקים. אתה לא יודע היכן, אך ממשיך להאמין שלמעלה, יש מישהו ששומר.
לפעמיים אתה אובד עצות מכיוון שליבך נשבר עם הזמן, הרסיסים נהיים יותר ויותר קטנים.
זה לא הזמן הנכון, או שאולי כן. אך הלב הקטן שלך ממשיך להאמין שלמעלה, יש מישהו ששומר.
רוח נושבת, עזה כל כך כמו מלחמות רבות עומדות בפתח, ויש להתגונן. אך אותך, זה לא מדאיג. כי ענייך הקטנטנות ממשיכות להאמין, שלמעלה, יש מישהו ששומר.

היית רוצה לגדול מהר, כדי שתוכל לגלות את היופי שבחיים. קטנטן כל כך, זעיר. מתהלך לו בעולם הזה, ללא שום ידע, חסר שם. אלמוני, כמו שבוודאי היו מכנים אותך שם למעלה.
השמיים בהירים, הלב מתרפא. לאט, כמו הזמן לא נחשב. לא כואב לך יותר כי בליבך האמונה שלמעלה, יש מישהו ששומר.
זה לא אני, זה גם לא היא או הוא או הם. זה.. החיים. אותם חיים שאתה חי, ואני חייה והוא חיי והם חיים. אותם חיים ששברו אותך בעבר, וממשיכים לשבור אותך בדיוק כמו שהם שוברים אותי, אותה, אותו, אותם. בדיוק. החיים האלה, לפעמיים מתמלאים בסימני שאלה. חיים, האם הם נועדו להריסה מוחלטת? או שמא יש מישהו שמשגיח מלמעלה ודואג לרפות את הכל?
אני לא יכולה לענות על שאלות אלו, בוודאי שלא. אך, משהו בי, בדיוק כמוך. ממשיך להאמין שלמעלה, יש מישהו ששומר.
יש, אני יודעת שיש..


תגובות (3)

ואו… פשוט מדהים.
יש בזה הרבה אמת.
ממש אין לי מילים לתאר מה אני מרגישה עכשיו,
אחרי הקריאה.
את כותבת מושלם… תמשיכי!

25/01/2012 06:48

תודה רבה רבה רבה שירן! את לא יודעת כמה זה משמח אותי לקרוא תגובות כאלה.. (:
תודה!

נועה♥

25/01/2012 11:22

ואו מדהים,
את כותבת נהדר…
יש לי שאלה מוזרה, את לא חייבת לענות אם לא נעים לך,
אבל ממש מענין אותי אם את דתייה?

26/01/2012 08:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך