יש עוד סיכוי קטנטן להשיג עולם טוב יותר

moran-direction 28/06/2013 665 צפיות 3 תגובות

יש עוד סיכוי קטנטן

יש עוד סיכוי,
יש עוד סיכוי להציל את העולם הזה!

יש עוד סיכוי קטן להשיג שלום,

יש עוד סיכוי קטן למנוע מלחמות,

יש עוד סיכוי להפסיק שנאת חינם,

יש עוד סיכוי להציל את העולם!

יש עוד סיכוי להפסיק גזענות,

יש עוד סיכוי להיות חברים של כולם,

יש עוד סיכוי לנצח מחלות,

יש עוד סיכוי להפסיק רצח של אנשים,

יש עוד סיכוי להמציא דברים שיעשו עולם טוב יותר!

אנחנו אנשים מאוד חכמים! אבל אנחנו לא יודעים לממש את החוכמה שלנו, כל תשובה למשהו רע נמצאת בקרבת מקום, ואנחנו, אף פעם לא מוצאים את התשובה הזאת, אולי כי אנחנו לא מתאמצים, אולי כי אנחנו לא חושבים על כל האפשרויות, ויש מקרים שאין תשובה, ואלו מקרים, שחייבים לשנות! למשל נושא השלום העולמי, למה אנחנו, בני האדם, שכולנו מיוצרים מאותו החומר, כולנו חיים על כדור אחד גדול, למה אנחנו לא עושים שלום? למה כל יום אדם נרצח על שנאת חינם? למה כל יום יש איום על מלחמה? למה אנחנו לא יוכולים לחיות בשלום אחד עם השני ולאהוב את כולם? למה????
אני אומר לכם את התשובה, למעשה, אין שום סיבה לזה , אנחנו יכולים להחליט בכל יום, שזהו, נמאס מהמלחמה והרוע לב, אפשר להתפשר, וליצור שלום ואחוות אחים, אפשר ליצור עולם טוב יותר!


תגובות (3)

אני חולקת על דעתך, אני שונאת את העובדה שאני בת אדם, ( אוכלת גופות, הורסת את הטבע ובתי גידול של חיות, רצח עמים, גזענות, שמות גנאי, קנאה, גנבה, התפלגות עולמות על פי דתות, ועוד אין ספור דברים.. )
אבל אצל חיות הן חיות בשלום, ואם יש סכנה, אחת אומרת וכולן מספרות( מסמנות ) לכולן, החיות חולקות אוכלות, ולעיתים אפילו מטפלות זו בזו, בני האדם צריכים ללמוד מהן, למרות כול השוני בין קבוצות שונות של חיות, למרות הכול הן מוצעות איך להסתדר, והכי עצוב שזה נכון

28/06/2013 06:57

זה מה שאני מנסה להשיג, עולם כזה, בערך כמו שתיארת עכשיו

28/06/2013 06:59

הלוואי והיינו יכולים פשוט להגשים את כל זה….
כתיבה אמיתית ונכונה. אהבתי מאוד <3

28/06/2013 07:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך