כוכב ילד שלי מוצלח

07/06/2014 892 צפיות אין תגובות

הילד שלי הכי מוצלח,
ולא אני לא סתם אומר את זה כמו כל האבות שיודעים שהבן שלהם בסוף התפשר על מישהו שתשלוט עליו ותרצה ממנו רק כסף, אני לא כמו כל האבות שיודעים שהבן שלהם יסיים בית ספר מבלי לדעת כלום ואת הבגריות הוא יעבור בקושי ובצבא הוא יעשה יומיות בקריייה ויכין קפה כל היום ויחזור ב17: לאמא.
התינוק שלי מוצלח וישר ראיתי את זה עליו ישר שהגיח מרחם אמו, הבכי שלו היה מתוק בעולם, וכבר ידענו שנקרא לו כוכב, לא על שם סבא גור ששרד את השואה אבל לא את הסרטן, ברח לפרטיזנים בעקבות נביחות של כלב שהוליך אותו, הוא היה בטוח שהוא גור ורק חיפש את אמו ולכן קרא לעצמו בארץ גור , אלא כוכב כי זה מה שהילד שלי.
ואנחנו צדקנו , הוא ינק מעט וכבר רצה לעבור לבקבוק ואז לכוס,הילד שלי הכי מוצלח, נגמל מחיתולים בקלות, ושהלך לכן אף פעם לא התלכלך , גם כשהלך מכות תמיד יצא מנצח,
הילד שלי הכי מוכשר בהכל תמיד הוא היה הקפטן בקבוצות הכדורסל, הכדורגל, ומלך הכיתה.
הילד שלי הכי מצליחן שאיבד את הבתולים ראשון בשכבה ועוד עם מלכת הכיתה, הוא כל כך חזק שאחרי שסיים בהצטיינות את התיכון הוא התנדב ליחידה מובחרת.
החייל שלי כל כך פייטר שאחרי שקיבל עיטור גבורה על אומץ ליבו הלך לקצונה.
החייל המשחורר שלי כל כך כוכב שאחרי הטיול לדרום אמריקה לחמישה חודשים הוא חזר בריא שלם ועם מלא חוויות. הגבר שלי כל כך מוכשר בהכל שכשהחליט להתאבד, הוא הצליח במכה הראשונה ולכן אני מדבר עליו בזמן עבר.
אבל ההלוויה של הבן שלי הייתה הכי יפה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך