היי,
זהו קטע קצר אשר צף במוחי בעודי מסתכלת מבעד לחלון, סוקרת את הירח ומעלה זכרונות ישנים..
אני מתנצלת מראש על הכתיבה העצלנית ועל חוסר העריכה, העייפות משפיעה אני מניחה..
בכל אופן, מקווה שתאהבו.
אשמח לתגובות, דעות וכולי

כוכב לרגע

27/06/2013 727 צפיות 6 תגובות
היי,
זהו קטע קצר אשר צף במוחי בעודי מסתכלת מבעד לחלון, סוקרת את הירח ומעלה זכרונות ישנים..
אני מתנצלת מראש על הכתיבה העצלנית ועל חוסר העריכה, העייפות משפיעה אני מניחה..
בכל אופן, מקווה שתאהבו.
אשמח לתגובות, דעות וכולי

הוא הרים מבטו אל עבר הירח העגלגל, מחייך חיוך רחב ומחליק אצבעותיו בשיערה בשובבות, פורעו, מצחקק צחקוק קליל ומחייך חיוך זעיר, מרוצה.
"מה כל כך מצחיק?" שאלה בתמיהה, מרימה מבטה אליו, עיניה תכולות בוהקות, מתכהות תחת מעטה שמי הלילה הקודרים, כסופגות ומאמצות את תנאי החשיכה. חיוכו החל מתרחב בקלילות, הוא הסב מבטו חזרה אל עברם, שמי הלילה הצלולים, סוקר את הכוכבים השזורים האחד לצד השני כמעטפת רכה וחסרת כל היגיון.
"שום דבר, סתם, נהנה מהלילה" השיב ברוגע ונשם עמוקות, שואף את אוויר הלילה הקריר אל פנים ריאותיו, מתרענן, מניח לגופו לשקוע באותו שיכרון חושים מוכר ואהוב.
"יש משהו בחיות הזאת, שמטריף אותי.. אילו רק הייתי יכול להיות כוכב" מלמל והניף ידו מעלה, חוצה את שמי הלילה האפלוליים באצבעותיו, נשכב על גבו וממשיך בסקירתו המתמשכת.
"ואם היית כוכב, מה היית עושה?" שאלה בתמימות בהירת העיניים ושינתה תנוחתה, נשכבת לצדו וסוקרת את שמי הלילה יחד אתו, מחפשת אחר סיבה משמעותית בכדיי לשאוף לדבר כזה או אחר.
"יושב שם, במרכז השמים.." השיב ברוגע ונוחות, משחיל כף ידו תחת עורפו ומחייך בקלילות, נושם עמוקות בשנית, מניח לניחוחות והצלילים לחדור לגופו ולמלאו בתחושת החופש חסרת המעצורים.
"ומה כל כך טוב בלשבת שם, במרכז השמים, ולא לעשות כלום?" שאלה בתמיהה, סוקרת מבטו והבעתו ומסבה מבטה אל עבר הירח העגול, אשר התמקם במרכז שמי הלילה והשגיח על תשוקותיו.
"אתה זוכה לראות עולם.. לנצור זכרונות.. לנצור רגעים.. אתה זוכה לחופש.. חופש אמתי, לא חופש רגעי.." השיב בחולמניות ורוגע, מחליק אצבעותיו בשיערה הכהה, נושק למצחה בקלילות ומתייצב על רגליו.
"הלוואי והייתי כוכב.." נשם עמוקות את אותו הרגע, האוויר הצלול, הניחוחות המשכרים, החופש, כוכב לרגע.


תגובות (6)

לילה טוב,
עם זאת כתיבה עצלנית, אני בוודאי מחכה לקרא כתיבה מורחבת ומושקעת שלך.
אהבתי את הקטע במיוחד את הרעיון הייחודי. באופן מצחיק, גם אני תהיתי איך זה להיות כוכב פעם.

27/06/2013 17:30

תודה רבה^^ כולם תוהים איך זה להיות כוכב פעם או פעמיים בחייהם אני מניחה, לילה טוב

27/06/2013 17:32

אני לא חושבת שהכתיבה ה"עצלנית" גורעת מהיופי של הקטע הזה.
זה כל כך מקסים.
לפעמים לא צריך עריכה, לפעמים כל מה שנדרש זה פשוט גיבוב של מילים שיוצרות סדר חדש בעולם, עוד סיפור אחד לאוסף, עוד כוכב אחד בשמיים.
זה באמת מקסים.

28/06/2013 04:07

תודה^^ מבחינתי זו כתיבה עצלנית, בייחוד כשבאה בשעה שבאה..
בכל אופן, תודה רבה^^

28/06/2013 06:32

אני דווקא רוצה להיות ענן *~* הדרך בה הם תמיד נודדים בשמיים, נמצאים בכל מקום…
לא יודעת למה, אבל בא לי *~*
קטע מעולה (גם כוכב זה טוב xD) אבתי מאוד את הכתיבה שלך ואני לא חושבת בכלל שהיא "עצלנית" או "חסרת עריכה"
שבת שלום (=

28/06/2013 06:45

חחחחחחח היא אכן נטולת עריכה בקטע הזה, ובשאר קטעים שציינתי שם שהיא נטולת עריכה*~*
כן גם ענן זה נחמד, בטח ענן זוכה לטייל בכל העולם..
תמיד מצאתי את עצמי מסתכלת על הירח, ועל השמים, ועל הכוכבים.. אף פעם לא חשבתי שהתיאורים שלי מציירים את החוויה המדהימה שעוברת כשמסתכלים עליהם…
מבחינת הכתיבה שלי, זה די עצלני.. אני לרוב מרבה בתיאורים^^
בכל אופן, תודה רבה^^ אני שמחה שאהבת
שבת שלום :P

28/06/2013 06:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך