כולנו בני אדם!
כל כך קשה להאמין?
לעצום את העיניים ולדמיין שכולנו אותו דבר?
בגלל שהעור של מישהו שונה? בגלל שהמבטא שלו קצת אחר? בגלל שהנטייה המינית שלו אחרת משלנו? זו סיבה להחרים מישהו? לשנוא אותו? לפגוע בו? להכחיד אותו?
זו סיבה להתנהג אליו כמו שמתנהגים לאוייב הכי גרוע שלך?
שוני הוא לא משהו להתבייש בו!
גזענות היא משהו להתבייש בו!
צרות מוחין היא משהו להתבייש בו!
אנחנו שומעים עוד ועוד בחדשות על רציחות על רקע דת או גזענות
ומה זה דת שנמות בשביל זה!
מה זה גזענות שנרצח בשבילה!
מה זה שנאת השונה שנהרוג בשבילה!
כולנו אוהבים!
כולנו צוחקים!
כולנו בוכים!
כולנו חושבים!
והכי חשוב
כולנו בני אדם!!!
תגובות (4)
צודקת! אני שונאת את האפליה והגזענות, שעושים בני אדם, הם מרגישים מושלמים, ואז מתחילים לפגוע, בסך הכל כולנו בני אדם, לכל אחד יש מגבלה, אין דבר כזה ״להיות מושלם״.
אני לגמרי מסכימה אתך. הוצאת לי את המילים מהפה פשוט כך.
אבל לא שופטת, לכל אחד יש את הדעה שלו.
אבל וואו איך שהבעת את זה, מדהים פשוט. מהמוח אל הדף באמת.. מסכימה עם כל מילה.
זה כל כך נכון.
יש לי המון חברים וחברות מדתות שונות וארצות שונות, וכולנו בקשר, אפילו שלרובם ההורים לא מסכימים לדבר אחד עם השני.
אני ממש מעריצה אותך על מה שכתבת פה.
אני שונאת שמבדילים אותי מהחברה כי אני דוברת כמה שפות ולא מאמינה בה'.
אז אני יהודיה רוסיה.
זה אומר שאני לא יהודיה?
אני אישית חושבת שאת ממש צודקת.
ואני חושבת שאת צריכה להיות בחירת עורכים!
את לגמרי צודקת. גזענות, הומופוביות, שנאת דת, שנאת נשים, בני אדם שונאים הכל, גם אחד את השני, ולמה? בגלל הפחד, הכוח, השליטה. כולנו בני אדם. (חוץ ממני, אני חדקרן) ולכן אין טעם להבדיל, לכעוס או להשפיל, כי כולנו דומים, עם אמונות שונות, או נטיות שונות, או איברי מין שונים. אבל כולנו בני אדם, עם רגשות בפנים.