winstant
אני יודעת שזה ארוך אבל זה סיפור אמיתי לגמרי ולא רציתי להשמיט חלקים , אז תגובות ?

כשהעולם עצר מלכת

winstant 16/01/2016 717 צפיות אין תגובות
אני יודעת שזה ארוך אבל זה סיפור אמיתי לגמרי ולא רציתי להשמיט חלקים , אז תגובות ?

בפעם הקודמת כתבתי את אחד מהסיפורים האישיים שלי , אז הינה עוד אחד .

אבא עמד בחדר המקלחת ובידו מכונת גילוח לשיער , ילדה בת שלוש עם שיער מתולתל עמדה בפתח ולא הבינה למה אבא גוזר את השיער עם הוא קירח , אבל זה לא מה שעניין אותה . אלא עניין אותה דבר אחד : .באלי גם !! .
"גם אני רוצה " היא קבעה
"מה את רוצה ?" שאל אבא
"שיער קצר "
"את בטוחה ?" אבא היסס
"בטוחה !"
"בסדר בואי " אבא אמר והילדה ניגשה אל השרפרף , אבא גילח את ראשה כשתלתלים חומים נופלים על הרצפה , וראש מגולח של ילדה נראה . אבא לא ידע מה להגיד .
"את יפיפה "
"תודה " היא חייכה .
מה שקרה אחר כך כבר לא משנה , מה שמשנה זה כשהיא הגיעה לגן וההצקות היו נוראיות , אבל היא לא הבינה את משמעותן עד ליום בו היא חגגה את יום הולדת 12 בת המצווה ,כי במשך 9 שנים בהם לא הכירה שום תספורת אחרת רק שיער קצר , אבל מי ידע שככה זה יהיה ?.
אותה ילדה קטנה כבר לא קטנה ואותה ילדה עם שיער מתולתל שכבר לא נמצא רק העיניים הכחולות נשארו בתווי פניה המשתנים .
"נסיכה שלי צריך לקום בית ספר " אמרה האמא
"נו דיי אמא רדי ממני " אמרה הילדה שבאותו יום נהפכה לנערה
"את יודעת איזה יום היום ?" שאלה האמא ולא חיכתה לתשובה
"היום את בת 12 " היא חייכה ונשקה לראשה הקצוץ של הנערה .
היא קפצה מהמיטה והתלבשה , בראשה חשבה ' מעניין אם גם לי יביאו בלונים ומתנות ?! ' כמו שהביאו לחברתה לפני 3 ימים . מסתבר שזה התברר כלא נכון ; כל הילדים שכחו את יום ההולדת חוץ מילדה אחת שאחרית על להביא מתנה מכל הכיתה . קאפקייק קשה ובלון . זה לא היה נעים כלל לא .
הנערה חזרה הביתה וראתה שעל הדלת יש פתק בשבילה , היא לקחה אותו ונכנסה .בפנים היה חצים לחדר השינה היא עקבה אחריהם . ועל מיטתה מתנה קטנה מאמא ; ספרים המתנה היחידה שקיבלה מכל הלב .

בסופו של יום זה כן כאב וצבט את הלב שבתור אחת ששוכחים .
היא חיכתה : 23:58 , 23:59 היא כבר כמעט לא החזיקה מעמד ואז זה הגיע : 00:00 כשהדמעות פרצו ,כשהעולם עצר מלכת .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך