mad as a hatter
......... yours trylu: the mad hatter

לא בחרתי בזה (_סיפור אונס_)

mad as a hatter 06/05/2015 722 צפיות 7 תגובות
......... yours trylu: the mad hatter

אני לא בחרתי את זה.
זו לא אשמתי.
הקבר של הקריירה של האדם לא משתווה לבית הקברות שמתהלך בתוכי ולא נותן לי לחיות.
לא התלבשתי כדי שזה ייקרה.
לא ביקשתי שזה ייקרה.
לא יכולתי לומר לא.
שותקתי, נחלשתי, איבדתי את עצמי בתחושות שלא אני בחרתי! לא אמרתי כן! זו לא אשמתי!
אתם מדברים…מדברים יותר מדי…מדברים מאחורי גבי כמו איני אדם יותר, אני סיפור.
אני עוד סיפור לספר יום אחד כלקח. "אז אל תעשו ככה וככה בנות, כי תראו מה קרה לה! הכל בגללה! והכל יהיה בגללכן בעתיד…".
אני רוצה שתחזרו להסתכל לי בעיניים, נראה שזו הדרך היחידה שלכם להתמודד עם המציאות.
אני מבינה שהרבה יותר קל לתפוס את זה בתור אשמתי, ולא שלו. שהרבה יותר קשה להאמין ברוע, מאשר בטיפשות האנושית.
לא אכפת לי. הוא היה בן אדם. אני הייתי בת אנוש. הוא לקח את זה ממני.
ביקשתי שתסתכלו לי בעיניים! אל תסתכלו על הרגליים שלי ותחשבו מה קרה להן ולמה, ומה עשיתי שזה ייקרה. תסתכלו לי בעיניים ותראו מה הוא עשה לי, ומה אתם עזרתם לעשות. על מה אני יושבת cמוסד פסיכיאטרי ומנסה לחזור למציאות, לחזור למי שהייתי, אבל מי שהייתי אבודה. והוא נמצא בחוץ. הוא מבלה. לא אכפת לו. על מסתכלים כמטורפת, הוא רק אדם שעשה טעות.
אם גברים היו נכנסים להריון, היו מוכרים הפלות כמו משקאות במכונה.
נשים נכנסות להריון. אחרי ההפלה, אנחנו מנודות מהחברה.
אני לא בחרתי בזה.
זו לא אשמתי.
לא אמרתי כן.
לא יכולתי לומר לא.


תגובות (7)

וואו זה ממש יפה …ממש אהבתי את הרעיון את הסיפור העברת תחושות אולי היית מעבירה קצת יותר תחושות ..אבל זה ממש יפה

06/05/2015 17:41

    תודה :)
    אני אנסה להכניס את הביקורת שלך בדברים הבאים שאכתוב ^^

    06/05/2015 17:42

אשמח לקרוא..

06/05/2015 17:50

עברתי על היצרות שלך, והם מדהימות, את/ה מצליח/ה להעביר כל כך הרבה במילים בודדות.

08/05/2015 21:01

זה כישרון מיוחד מאוד-יש סופרים שמרבים לתאר ולתאר ולא מצליחים להעביר בצורה טובה מה שהם רוצים.את/ה בדיוק ההפך מזה.

15/05/2015 17:57

את לא מבינה כמה את מחמיאה לי :) :) את קולטת בדיוק את מה שאני מנסה לעשות

15/05/2015 18:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך