Stingray
סיפור קצר על מערכת היחסים המרה של לשלשת ונעליים. ואני.
באמת שמעולם לא הבנתי את הצורך בנעליים יקרות. סלחו לי ד"ר מרטינסים, ואנס ושאר שמות מערביים משונים, אבל אני עם היונים.

לא גברתי. מגיע לך.

Stingray 31/01/2014 897 צפיות 5 תגובות
סיפור קצר על מערכת היחסים המרה של לשלשת ונעליים. ואני.
באמת שמעולם לא הבנתי את הצורך בנעליים יקרות. סלחו לי ד"ר מרטינסים, ואנס ושאר שמות מערביים משונים, אבל אני עם היונים.

טח טח
עקביי מגפיי ניטחים באבני המדרכה. אני כמעט יכולה לשמוע את הלבנה עם הלשלשת עליה פולטת קללה. אני לא מאשימה אותה, יונה עשתה עליה את צרכיה. אני בוחנת את הלבנה שוב. היונה גם לא עשתה זאת מזמן.
פעם אחת, כשהלכתי עם חברתי הביתה, שמענו קול יריקה קולני. מרוב הפתעה עצרנו. ההפתעה הצילה את האול-סטאר הישנות שהיו לי אז ואת נעלי הואנס (אני כמעט שומעת את חברתי צורחת שאלו ד"ר מרטינס) היקרות של חברה שלי. הנעליים הללו מסכנות את זכויותיהן של יונות תמימות שבסך הכל רצו ללשלש בשקט.
אני ממשיכה ללכת במורד הרחוב, מזמזמת שיר שעוד לא הולחן לפי קצב צעדי. יש אנשים שיחשבו שזה מוזר, לחשוב על זכויות הלשלוש של יונים. זה בסדר, כי אני חושבת שזה מוזר לקנות נעליים יקרות שעלולות לשמש משטח לישלוש בעתיד.

אני עדיין תוהה אם כל הפעלים משורש ל.ש.ל קיימים בכלל. יש פה יונה שמתכננת להשתמש בהם על נעליי אז מוטב שאמהר.
האם דמיינתי ששמעתי את הלבנה צורחת "מגיע לך!" ?
אני דורכת עליה שוב ומחייכת חיוך נקמני. "לא, גברתי. מגיע לך." אני משיבה לה במחשבתי.


תגובות (5)

בואי נפתח אגודה למען לשלוש היונים!

31/01/2014 10:43

חח..משעשע..אהבתי.

31/01/2014 10:47

א.א, אני איתך!

31/01/2014 10:51

חחח ,אני אישית הייתי שם את זה בתגית סיפור מוזר ומצחיק ,אבל יפה

28/06/2014 20:59

אני הייתי שמה בקטגוריה "סיפורים מוזרים שאין לי מושג מאיפה הם יצאו" אבל לצערי אין כזו, אז… בואו נציף את הסיפורים הקצרים!
תודה :)

28/06/2014 21:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך