גאיה
סיפור קצרצר על התמונות של הכיתה שלי (הרבה מהן מימי שישי, שבהם אנחנו חייבים ללבוש לבן).

לבן

גאיה 25/06/2013 830 צפיות 5 תגובות
סיפור קצרצר על התמונות של הכיתה שלי (הרבה מהן מימי שישי, שבהם אנחנו חייבים ללבוש לבן).

כולנו לבושים לבן, כמו כיתה של משוגעים. אנחנו לא משוגעים, אבל הסתכלות על הלבן הזה גורמת לי להרגיש כזאת. אנחנו לא משוגעים, זה יום שישי, וחייבים להגיע עם חולצות לבנות, כמו בכל יום שישי, וכשקר חייבים ללבוש גם סווצ'רט לבן, אבל המעיל לא צריך להיות כזה (למרות שאף אחד לא לובש מעיל, לא ממש קר כאן). אנחנו פשוט כיתה של משוגעים שלא לומדת היסטוריה בגלל השגעונות שלה.


תגובות (5)

היי גאיה,
אני חושב שהרעיון גאוני. נסי לרגע להפוך את העלילה דווקא בצורה כזו שהדמות הראשית שמספרת עליה היא כביכול התלמידה בכיתה, אבל בסוף הסיפור בעצם מסתבר שמדובר בבית משוגעים. וזה נותן משמעות מפתיעה לסיפור. אהבתי מאוד את הרעיון. כל הכבוד.

25/06/2013 15:39

תודה :)
אני לא ממש מתכוונת לכתוב סיפור שיתפתח מהסיפור הקצר הזה. זו פשוט נקודה למחשבה, שלדעתי לא צריך לגעת בה, צריך לשמור אותה מינימליסטית ככל האפשר. הרעיון שלך לעלילה טוב (מאוד), ואם אתה רוצה אתה מוזמן להמשיך את הסיפור מנקודת המבט שלך, לפתח את העלילה כמו שאתה רוצה (יש לי כמה טיוטות שכתבתי אחרי שקראתי סיפורים אחרים, שכתובות מאוד דומה להם ולכן לא פירסמתי, אבל אתה מוזמן לפרסם אם אתה תרצה). אני לא רוצה להפוך את הדבר הזה (שהוא אמיתי לגמרי) לסיפור בדיוני.
דרך אגב- זה נראה כאילו התגובה יותר ארוכה מהסיפור עצמו :)

25/06/2013 16:24

חחח אהבתי מאוד =)

26/06/2013 03:06

דווקא נחמד ללבוש לבן ביום שישי…
קטע מאוד יפה. אהבתי.

26/06/2013 03:15

תודה רבה :)
זה לא כל כך נחמד ללבוש לבן ביום שישי בכל שבוע. בהתחלה זה נראה מיוחד קצת, אבל אחרי כמה שבועות זה אומר שצריך לדאוג שתמיד יהיו חולצה וסווצ'רט לבנים נקיים, לבקש מאמא לכבס אם צריך (כמובן שהיא די מתעצבנת על זה) ובסוף לקלוט שהחולצה התלכלכה כשאכלתי בבוקר. זה גם אומר שצריך לפחות שתיים שלוש חולצות לבנות.

26/06/2013 04:17
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך