idomeir48
פתאום אתה חושב - יש כל כך הרבה רוע בעולם, איך אני קיבלתי את הטוב ולכמה זמן?

למה דווקא אני? / השרוט

idomeir48 17/08/2020 701 צפיות אין תגובות
פתאום אתה חושב - יש כל כך הרבה רוע בעולם, איך אני קיבלתי את הטוב ולכמה זמן?

למה דווקא אני? למה כל זה קורה לי, אמנם זה קורה לעתים גם לאחרים – אך נראה שאין זה אלא במקרה, אצלי זה נראה כי הכל מכוון וזה איזושהי תכנית של מישהו לעשות ממני צחוק.
למה דווקא לי קורים בלי סוף דברים טובים, למה הכל מסתדר – זה לא שאני מתאמץ או מנסה, זה פשוט קורה.
קל לחשוב שזה מצב אידאלי – אבל חשבתי על זה מעט, ואין כך הדבר – מקרה טוב שרודף אחר הוא הדבר הראשון שיכול להטריף אדם; כל רגע לחפש מדוע דווקא לי מגיע לזכות בחיוך של אותה אחת מדהימה שאין בה דופי בולט, לקבל ציון טוב עם התכוננות מועטה למבחן הקרב או סתם להישאר באותו משקל ומראה ללא תשומת לב לספורט ומזון – כל אלה מביאים אדם לחשוב : "למה דווקא אני?, למה זה מגיע לי ולא לאחר – שמתאמץ יותר, אולי בעצם יש רע בדבר ואני מפספס אותו, אולי יש בה דופי והוא אינו מובחן כרגע בעיני, אולי היה לי מזל ואולי אהיה לא בריא בעתיד כתוצאה מעכשיו".
למה דווקא אני, אני חוזר ושואל – אולי באמת הכל הבל ואין הדברים אלא אקראיות מוחלטת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך