dani9196
הסיפור לא עלי.

למה שאוהב אותך?

dani9196 26/08/2013 752 צפיות 13 תגובות
הסיפור לא עלי.

-אימא, אני שונא אותך!
-מה?! איך אתה יכול לומר דבר כזה?!
-אני שונא אותך! הנה, אמרתי שוב!
-אני אימא שלך! אני ילדתי אותך לאוויר העולם תוך כאבים עצומים, בלעדי לא היית קיים בכלל!
-מעולם לא ביקשתי שתלדי אותי! מעולם לא ביקשתי להיות קיים!
-אז למה לא תמות וזהו?
-מה?!
-סליחה, לא התכוונתי!
-אני יודע למה התכוונת… התכוונת לעוד אחד מהתקפי הזעם הבלתי נשלטים שלך. ובעצם לא התכוונת לשום דבר, זה פשוט יצא לך.
-אתה יודע שלא התכוונתי! אני מצטערת!
-אני יודע… גם אני לא התכוונתי כשאמרתי שאני שונא אותך, גם לי יש התקפי זעם…
-אז אתה אוהב אותי?
-לא. למה שאוהב אותך?
-כי אני אוהבת אותך…
-אז מה?
-אז כי טיפלתי בך כול חיי במסירות?
-אי אפשר לקרוא למה שעשית לי מסירות, אבל לפחות ניסית, נכון? וחוץ מזה, היית חייבת לטפל בי, בתור אימא. מה גם שאני אף פעם לא ביקשתי שתטפלי בי… אני חושב שאלו סיבות מספיקות כדי לתרץ את חוסר האהבה שלי אליך.
-לפחות אתה לא שונא אותי…
-האמת היא שלפעמים אני שונא אותך, אבל עכשיו לא, וגם בפעמים שכן, זה לרוב לא מוצדק. כמו שאמרתי, גם לי יש התקפי זעם… -אימא?
-מה?
-למה את אוהבת אותי?
-אתה הבן שלי, ברור שאוהב אותך!
-אבל למה? איזה טוב עשיתי לך אי פעם?
-אני חושבת שאני אוהבת אותך כי השקעתי בך, אתה היצירה שלי…
-אבל יש כול כך המון יצירות מוצלחות בהרבה ממני…
-אבל אתה שלי…
-אימא?
-מה?
-אני חושב שבסופו של דבר, גם אני אוהב אותך…


תגובות (13)

עד כמה ש..
וואו, איזה דיילי דפוק…

התקפי זעם, ת'יודע, לפעמים יש סיבות להתקפי זעם, ולפעמים השיחה לא נגמרת ככה, כמו בסיפור.
וגם אם שני הצדדים הביעו את דעתם זה לא אומר שמישהו מיבניהם לא נפגע, או שיקר באמצע, או אמר רק אמת…
הצלחת לכתוב את זה בצוה שמעבירה הכל, כל הקולות הצועקים, את הרגשות, את ההבעות, אני פשוט ממש נכנסתי לתוך השיחה ויכלתי לדמיין את הכל.. (וגם אני שומעת מנגינה עצובה ברקע, זה קצת תרם..)
טוב, מה אני יכולה להגיד לך? מממ…
זה נושא כואב אצלי, אז מצטערת אם אני לא כותבת עכשיו תגובה נורמאלית כמו שבטח ציפית שמישהו יגיב…

26/08/2013 12:47

עצוב וכואב שבני אדם מגיעים לדיאלוגים כאלו, גם אם זה בהתקפי זעם… הרי מילים נאמרות ומשפיעות גם אם האומר לא התכוון לדבריו כלל.
הכתיבה שלך יפה ואתה מעביר את הסיטואציה בצורה מעוררת התפעלות.
"כי אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא"….

26/08/2013 12:54

בכל זאת מקסים(;

26/08/2013 12:56

בר ומישהו, תודה רבה :)
ספיר, האמת, לא כול כך הבנתי עד הסוף את כול מה שאמרת (מה זה 'דיילי דפוק', למשל.) גם לא הבנתי אם אהבת או לא.

26/08/2013 12:58

אהבתי,
דווקא ממש התחברתי לזה..

26/08/2013 13:00

עכשיו זה קצת יותר מובן חחח. בכול זאת הייתי שמח שתסבירי לי למה התכוונת בתגובה הראשונה שלך (סקרנות).

26/08/2013 13:04

זה.. לא עזוב, זה משו אישי שקרה לי, אני לא יכולה ממש לדבר על זה…

ואה הדיילי, -סתם פשוט קראתי את זה ואז נזכרתי במשהו.. (כתבתי הרבה זמן את התגובה כי היא נמחקה בהתחלה..)

26/08/2013 13:08

אהבתי.

26/08/2013 13:09

ספירלה, טנקס אניוואי, אני תמיד שמח לראות את התגובות שלך, גם אם הן לא מובנות בעליל.
ולולביי, שמח שאהבת.

26/08/2013 13:15

אמ… אני לא יודעת ממש איך להגיב על זה.
אני לא רוצה להעליב, אבל זה לדעתי לא כל כך סיפור.
כתבתי סיפור אחר עם אותו שם אבל עם "אותו" ולא "אותך,"
לדעתי זה מטופש, שבן שואל דבר כזה לאימא שלו. אי אפשר שלא לאוהב את אימא שלך, זה טבעי. אלא אם כן היא באמת רעה ושונאת אותך. פה זה ניראה שהיא אוהבת אותו כל כך.
דבר כזה לא יכולים לשאול סתם ככה. גם אם זה כשמתעצבנים. יש ילדים שאומרים לאימא שהם שונאים אותה.. אבל בצעקות ואחר כך הם מתחילים לחבק אותה והכול. פה זה ניראה פשוט מוזר. כי ניראה שהם מדברים ברגיל, בנורמליות, סתם ככה.
אז סליחה, אבל אני לא אהבתי את הסיפור הזה.

27/08/2013 04:42

התמכרתי לסיפורים שלך D:
אתה מוכשר

27/08/2013 05:38

נוני, תודה.
וליאת, לא נעלבתי, אני קצת מאוכזב שלא אהבת זה הכול…
על מה הסיפור שלך, למה שאוהב אותו?

28/08/2013 00:08

נוני, תודה.
וליאת, לא נעלבתי, אני קצת מאוכזב שלא אהבת זה הכול…
על מה הסיפור שלך, למה שאוהב אותו?

28/08/2013 00:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך