dani9196
יש אנשים שצדים איילים עם רגליים שבורות ויש אנשים שהם איילים עם רגליים שבורות. מכאן והלאה, הנמשל יובן מעצמו...

לצוד אייל פצוע

dani9196 12/09/2013 680 צפיות 6 תגובות
יש אנשים שצדים איילים עם רגליים שבורות ויש אנשים שהם איילים עם רגליים שבורות. מכאן והלאה, הנמשל יובן מעצמו...

לצוד אייל בריא זה קשה. אייל הוא חיה חמקמקה ביותר, הוא זריז, בעל תווך ראיה רחב ומגיב לכול צליל קטן, ואפילו עם רובה ציד טוב, אם תפספס את ההזדמנות הראשונה שלך לפגוע באייל, כנראה שהזדמנות נוספת לא תבוא…
לצוד אייל עם רגל שבורה לעומת זאת, זה קל, בקושי מאתגר אפילו… הרי הוא לא יכול לברוח, וגם אחרי שיבחין בדמותך האורבת לו, או אפילו אחרי שישמע את רעש הירייה הראשונה שירית לעברו, הוא עדיין יהיה חסר אונים.
יש כאלה שינצלו את חולשתו זו וישתעשעו באייל חסר האונים לפני שיהרגו אותו, הם ינסו לצלוף בקרניו, או לפצוע אותו יותר… הרי לאן הוא יכול לברוח? לפעמים אפילו יתנו לאייל המסכן לצאת מזה בחיים אחרי שישתעשעו בו מעט, הרי אין טעם בלהרוג אותו, הוא גם ככה לא יברח לשום מקום…
יש כאלה שיתייחסו אל האייל הפצוע ככול אייל אחר, הרי אייל הוא אייל וציד הוא ציד, פצוע או לא פצוע, הם פשוט ירו בו ויסיימו עם זה, כך היו עושים אם היה בריא וכך יעשו כשהוא פצוע.
יש כאלה שיימנעו מלצוד את האייל הפצוע, רק מכיוון שאין בכך שום אתגר, הרי ציד הוא ספורט ולצוד אייל פצוע זה פשוט בלתי ספורטיבי.
ואפילו יש כאלה שירחמו על האייל המסכן ויגידו שזהו מעשה אכזרי לצוד חיה פצועה, ובכול זאת, הם יותר מישמחו לקבל את תורם בניסיון להרוג חייה בריאה רק לשם ההנאה שבדבר.
וכמובן שאין כאלה שיעזרו לאייל חסר האונים. כן, הוא מסכן ואולי הם אפילו מרחמים עליו, אבל למה שיעזרו לו? הרי הם כאן בשביל לצוד.


תגובות (6)

זה זוועות לדעתי לצוד חיה פצועה. (זה זוועות לצוד בכלל)

13/09/2013 00:04

ציידים לדעתי הם אנשים סאדיסטים. הם נהנים מההרג, לא משנה אם זה חיה פצועה או לא הם נהנים מזה, רובם אבל אוהבים את המרדף כי כך הם מרגישים נעלים יותר כאילו זה 'קטן' עליהם. אני חושבת שהם אנשים דפוקים ושצריך לשים אותם בבית משוגעים. הם אנשים סאדיסטים(!!) שמוציאים את כל התאווה שלהם על חיות חפות מפשע. הכתיבה כאן מדהימה ואין ספק שחשבת על כל אפשרות של מקרה שיקרה אם צייד פוגש בחיה פצועה, אהבתי. גמר חתימה טובה ותשתה המון נוזלים!!

13/09/2013 00:19

חחח תודה. זה די הטבע האנושי להרוג חיות… זה צימאון דם שטבוע בנו, ועד כמה שזה 'לא הומני', זה הכי הומני, אם את מבינה למה אני מתכוון… חוץ מזה, סתם שתדעו, הנמשל הוא אנשים שפוגעים באנשים "פצועים." כי זה פחות או יותר אותו הדבר עם בני אדם ש"צדים" בני אדם אחרים, רואים שהוא פצוע וכול אחד מגיב אחרת, אבל אף אחד לא עוזר… (בריונים וכאלה…)
גמ"ח טובה. :)

13/09/2013 00:25

את האמת שאני לא כזאת אני לא מסוגלת לראות דם, אין לי את הצימאון הזה להרג, וגם בחיים האמיתיים אני לא אוהבת לפגוע באנשים לא משנה מי אלה, אבל אתה צודק לגביי ביריונים אבל הם כן הולכים דווקא על 'החיה הפצועה' כי הם צריכים את זה, הם צריכים לרדת על מישהו שאין לו אפשרות להחזיר וככה הם מרגישים טוב יותר לגביי עצמם…

13/09/2013 00:33

הסוג הראשון הם בריונים, אבל לא דיברתי רק על בריונים. יש כאלה שאוהבים לפגוע דווקא באנשים חזקים, זה מרגש אותם 'לפרק' מישהו קשה לפיצוח, זה כמו ספורט בשביליהם, ויש כאלה שפוגעים בלי להבדיל בין חלשים וחזקים וכו'…

13/09/2013 00:40

אהה נכון עכשיו נזכרתי במישהי שאני מכירה שאוהבת לפגוע בביריונים זה אולי לא בדיוק הכוונה שלך אבל גם היא נהנת מלעצבן אנשים שהם כביכול ׳חזקים׳ חברתית

13/09/2013 00:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך