החולמנית
יש לי רעיון...
אני חושבת על מספר ואתם מנחשים איזה! ואז נגלה מי מכם קורא מחשבות!
XD
סתם קטע שיצא לי לכתוב...
מקווה שתאהבו ותגיבו את דעתכם :)

לקרוא מחשבות

החולמנית 18/06/2012 1087 צפיות 18 תגובות
יש לי רעיון...
אני חושבת על מספר ואתם מנחשים איזה! ואז נגלה מי מכם קורא מחשבות!
XD
סתם קטע שיצא לי לכתוב...
מקווה שתאהבו ותגיבו את דעתכם :)

לקרוא מחשבות זה לא סתם כוח על, אלא גם תשוקה עזה לפעמים בחיי האדם. כמה פעמים יצא לכם לחשוב אם מישהו קורא את מחשבותיכם? המקום היחיד בו אתם יכולים לחשוב על מה שאתם רוצים, לדמיין, לרצות, להרגיש, להגיד בקול את כל מה שאתם לא מעזים להוציא מפיכם. יוצא לי לחשוב על זה בכל פעם במהלך היום, כשאני חושבת על משהו ובדיוק באותו הרגע איזה ילד מהכיתה מסתובב לכיווני. האם דבר כזה יכול לקרות?
ומצד שני, פעם חשקתם בכוח הזה בעצמכם? הרצון לקרוא את מחשבותיהם של האחרים, לדעת מה הם רוצים לומר, לדעת מה הם מרגישים, על מי הם חושבים, כמה הם יודעים ומה בכלל מעסיק אותם.
נשמע מפתה נכון? אני יודעת. היכולת לדעת תמיד פיתתה את בני האדם…
אבל האם יש באמת דבר כזה קריאת מחשבות? אין לי שמץ של מושג.


תגובות (18)

אם את יודעת על מה אני חושבת עכשיו אז כן את קוראת מחשבות…
למרות שלא קשה לנחש שאהבתי את הקטע!!
זה באמת מפתה…. לקרוא מחשבות זה אחלה של יכולת D:
תמשיכי לכתוב, מתה על קטעים שלך:)

18/06/2012 11:42

חייכנית, למה את מגיבה לעצמך?! את וחולמנית הרי זו אותה אחת! אהההה!!
והקטע מאוד יפה! (חולמנית…חייכנית…)

18/06/2012 11:47

אני עכשיו ממש מבולבלת חייכנית וחולמנית זו אותה יוצרת ??? אז באמת יש כאן תמיהה והרמת גבה מדוע את מגיבה לעצמך בקטע הזה אני עם אור אך אוכל להתעלם ובכייף אומרת שהקטע ממש ממש נפלא תודה ובהצלחה – חייכנית =חולמנית = יפה !!!!!

18/06/2012 11:52

בקי, באחד מהסיפורים שלי, אני, חייכנית וחולמנית דיברנו ואני צחקתי על כך שיש ביניהן דמיון, אז החלטתי שהן כביכול אותה היוצרת. הן לא אותה היוצרת, רק בדיחה אישית שלי, שאולי עכשיו תהפוך גם לבדיחה שלך.

18/06/2012 11:53

אני מוכנה לזרום עם הקטע שאני וחולמנית אותה אחת בכיף, רק מקווה שאת יודעת שהכול בגדר צחוק בקי ;)

18/06/2012 11:55

בקי אנחנו ממש לא אותה אחת! אנחנו פשוט חברות שכנראה דומות!
זו בדיחה אישית שלנו עם אור :) אני מקווה שהבנת…
חוץ מזה…אני ממש שמחה ששלושתכם אהבתם את הקטע שכתבתי.
אז…על איזה מספר חשבתי? ;)

18/06/2012 11:56

ואוו ואוו ואו הראיתי את בורותי ברבים ואוו איזו נפילה – זה מה שאומר כי אני הולכת אחרי אור באש ובמים חחחחח הוא אמר וצחק ואני תפסתי את השור בשני קרניו סורי – אם העלבתי מתנצלת אז חולמנית חייכנית אור לעבודה תמשיכו לכתב בכייף ערב מקסים ממני בקי ♥♥♥

18/06/2012 11:58

בקטנה, האמת שזו מחמאה להידמות לכותבת מוכשרת כמו חולמנית :)

18/06/2012 12:01

חחחחחח תודה חייכנית! גם בשבילי זאת מחמאה :)
ואל תדאגי בקי…עכשיו כשכולם מבינים אפשר לצחוק ביחד XD

18/06/2012 12:03

חולמנית וחייכנית, שתיכן כותבות מוכשרות מאוד! D:
חולמנית, 376 P:
אהבתי את הקטע הזה! את מעלה שאלות נחמדות שיוצא להרבה אנשים לחשוב עליהן. אני יודעת שלא הייתי רוצה לקרוא מחשבות, זה נראה לי כל כך מעיק!
אני לא רוצה לדעת מה חברות שלי חושבות עלי, אני כנראה אשאר לבד, כי כולנו עושים טעויות, ועל כולנו חושבים דברים מסויימים שאנחנו כנראה לא אוהבים לפעמים, כי ככה זה. אבל לחיות בתוך הראשים של אנשים אחרים זה נראה לי סבל. אין מקום שקט לעצמי, אין פרטיות לעצמי, ואני תמיד ארגיש רע שגיליתי סודות של אנשים.
בקיצור, לא הייתי רוצה להיות קוראת מחשבות (:

18/06/2012 12:41

פפפשששששש זה משהו חדש שלא כולם אומרים…
אבל את צודקת :)
מצד אחד זה באמת יכול להיות מעיק כשראשך מלא במחשבות של אחרים במקום רק בשלך, כשאת יודעת דברים שלא היית אמורה לדעת, כשאת חושבת מה שלא היית אמורה לחשוב מה שיכול לפגוע למשל בחברויות כמו שאמרת, אך מצד שני לפעמים לרצות לדעת מה השני חושב זה גם מפתה.
תודה על התגובה לוסי :) היא העלתה בי שאלות רבות…
ושמחתי לשמוע את דעתך…

18/06/2012 12:45

כתבת יפה, אך אני נאלצת להסכים עם לוסי, על אף הפיתוי שבדבר זה נשמע הרסני לדעת כל דבר שמישהו חושב, בין היתר מה חושבים עליך! (מפחיד חח, יש דברים שהשתיקה יפה להם). מה שכתבת משום מה הזכיר לי את הרגעים האלה שאני חושבת על איזשהו שיר ואז פתאום מישהו עובר ומזמר אותו… (:

18/06/2012 23:45

כן! בדיוק! דברים כאלה מהיום יום שגורמים לך לחשוב שאולי יש כזה דבר…
מי יודע? אולי באמת יש…
אני מסכימה איתכן חלקית, כפי שציינתי בתגובתי לתגובה של לוסי.
מצד אחד לפעמים הייתי רוצה לדעת מה עובר על המחשבות של השני אך מצד אחר המצב באמת יהפוך למסובך אחרי שכל אחד ידע מה השני חושב. אנו נאבד את המקום הפרטי שלנו- המחשבות.
שמחה שאהבת ושהגבת :)
אז…העלת קטעים חדשים?

19/06/2012 00:14

הממ אני מקווה שאספיק היום! אני בחו"ל כרגע, ויש לי בעיה עם הזמני העלאה של הסיפורים ואני מדי פעם מפספסת.
יש גם את הקטעים (אני יודעת שזה לא קשור לקריאת מחשבות, אבל זה גם הזכיר לי) לדוגמא שאת קוראת משהו והטלוויזיה דולקת, ובדיוק כשאת קוראת לדוגמא את המילה "כוח רצון" דמות בטלוויזיה בדיוק אומרת את זה גם כן… (קטע מגניב שכל פעם מחדש אני מתלהבת ממנו, ולמען האמת צירוף המקרים הזה קורה לי הרבה!)

19/06/2012 00:22

אני חייבת להתייחס לתגובה של קטי הנ"ל כי לא קוראים בלי סוף דברים כאלה וזה מרגש תמיד מחדש צירוף מקרים כמעט רציף.

וקטי אם את בחו"ל אז מאחלת לך צרור הנאות ושובי הביתה בשלום ♥♥3 מני בקי ♥

19/06/2012 01:14

זה נשמע נחמד, לקרוא מחשבות.
אבל אני חושבת שזה רק היה מבלבל אותנו יותר.
ז"א, תארי לך שחברה שלך מחמיאה לך על משהו, ואת עכשיו קוראת את המחשבות שלה ומגלה שהיא בעצם חושבת לעצמה:"אוי! זה איום ונורא!"
אז איך העולם שלנו היה יכול להתנהל ככה?
כולם היו רק רבים כל הזמן חח
סתם נקודה למחשבה. אבל זה כוח מגניב.
להגיד לך מה יותר מגניב?
הייתי רוצה לראות חמש דקות מהעתיד, ואז הייתי בוחרת לראות את התוצאות של הלוטו, ואז הייתי טסה למלא את התוצאות ואז הייתי זוכה בחמישים מליון שקל!
ואז הייתי מליונירית ולא הייתי צריכה ללמוד לכל הבגרויות המעפנות האלו…
(וואוו כמה "ואז" הכנסתי לפה חיחי)
נו.. אז איזה כוח שווה יותר, אה? אה?
-קריצה-!

19/06/2012 04:01

אני תמיד רציתי לקרוא מחשבות ותמיד פחדתי שידעו את המחשבות שלי. אבל אני טיפוס שקל לקרוא אותו. בכל מקרה קטע טוב כהרגלך (:

19/06/2012 04:14

יואו את כלכך צודקת ;)
אני באמת פעם (פעמיים, שלוש, חמישים) חשבתי על זה שאולי יש מישהו שקורא לי את המחשבות?
מצד אחד אני רוצה לקרוא מחשבות של אחרים,
אבל מצד שני אני לא רוצה שיקראו לי את המחשבות….^_^
מוזר.
ואני חושבת שיש כאלו שיכולים לקרוא מחשבות.
כי יש בטלוויזיה אחד ששכחתי איך קוראים לו והוא עושה כל מיני דברים עם טלפתיה כולל קריאת מחשבות.
ו…………..המספר שאת חושבת עליו הוא שבע?

19/06/2012 04:33
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך