מגיע לה טוב יותר

It is just too late 21/02/2015 594 צפיות אין תגובות

אני מסתכל אל תוך עיניה, ותוהה מה מצאה בי.
כולם אמרו לה שאני בעייתי, שהדבר היחיד שאביא לה, זה צרות, שאני לא שווה יותר מפלרטוט קצר, וגם על זה אפשר לוותר.
אבל היא עדיין בחרה בי, אם כי אני לא בטוח איך אני צריך להרגיש עם זה.
האם היא באמת אוהבת אותי, או שזו דרכה להתמרד נגד העולם, כי תאמינו לי, היא טובה בזה, בעשיית דברים קטנים ולא מזיקים אפשר יכולים לשגע אתכם, ולפעמים, אני חושב שזה מה שאני, דבר קטן ולא מזיק, אשר היא מחזיקה קרוב בשביל לשגע את האנשים סביבה.
אך אם לומר את האמת, לא אכפת לי.
כול עוד הנערה היפהפייה, חמומת המוח והמוכשרת בטירוף הזו, מוכנה להקדיש לי ולו רגע, אני שלה, אני שלה עד הרגע בו יימאס לה ממני.
אני מוכן להסתובב סביבה כאילו היא השמש, אם זה ייתן לי עוד זמן איתה.
תקופה מסוימת, הייתי מוכן לעבור לבית הספר שלה, רק בשביל לבלות איתה עוד זמן, אך הרעיון ירד מהפרק במהירות, כאשר הבנתי שאני לא אוהב את האנשים בו והשיעורים בו לא מעניינים אותי בכלל.
אני מניח שביום שבו יימאס לה ממני, אני ארגיש כאילו מישהו קרע את לי את הלב מהחזה והשאיר אותי לדמם למוות איפשהו, אך אני גם יודע שאני לא אשמור לה טינה, אני אבין אותה, בגלל שמגיע לה מישהו יותר טוב ממני.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך