winstant
אני יודעת שחפרתי .......... תגובות ?

מה שעובר לי בראש לפני השינה

winstant 20/01/2016 1088 צפיות 2 תגובות
אני יודעת שחפרתי .......... תגובות ?

מכירים את ההרגשה של נטישה על ידי מישהו קרוב , כשמישהו מוותר עליך ? , לי אין את הזכות לבכות על החיים האומללים שלי כי בכל זאת אני לא מכירה את הסיפור שלכם , אולי אי שם ברחבי האינטרנט יש מישהו שבדיוק מישהו במשפחה שלו מת . אבל הפעם אני אתרכז במה שעובר לי בראש לפני השינה :
1. כשאני מצחצחת שיניים לפני השינה אני תמיד חושבת על מהות החיים , ותוהה אם יש עוד אנשים מוזרים כמוני . ואז אני חושבת כמה הטעם של המנטה מוזר בפה ושעד גיל 11 לא יכולתי לצחצח שיניים עם משחה חריפה /מנטה
2. אנשים תמיד אמרו לי שאני צריכה ציון טוב בשביל להצליח בחיים , אז אני מסבירה להם שצרכי החברה השתנו מאז שהם היו בני 15 ושהאם אי פעם בחיי הבוגרים אני אשתמש במודל החלקיקי של החומר ? התשובה היא : לא , אולי כן אני לא יודעת לגביכם אבל אני כן יודעת שאם אני ארצה משהו אז אני אחפש אותו בגוגל , אני אדמה את העתיד שלי באינסטגרם , אני יעקוב אחרי החלומות שלי בטוויטר ואני אטווה את גורלי בפייסבוק .
3. השיגרה כל כך משעממת שלפעמים באלי לאבד תחושת זמן אבל זה לא עובד ככה , כי לא משנה מה אני אקום מחר בבוקר ואני אעשה את הבחינה באנגלית ומשם היסטוריה ! וככה אני אהיה עד סוף חיי אלא עם אני אשנה את המסלול שעוד לא סללתי
4. תחיה כאילו גן עדן עלי האדמות , תרקוד כאילו אף אחד לא רואה , תשיר כאילו אף אחד לא מקשיב , תצחק כאילו אף אחד לא שומע , תחלום כאילו אין גבולות , תאהב כאילו מעולם לא נפגעת , תשחק כאילו אין מנצחים , תתן כאילו יש לך שפע .
5. אני רוצה לעשות דברים שידליקו אותי שאני יוכל לפרוק את הכעס והכאב ואת השמחה והיופי שבעולם אז אני פותחת את המחשב ומחפשת דברים פתאום אני מוצאת אתר בשם סיפורים ומשומה אני רואה את מה שאני צריכה , את מה שידליק אותי :כתיבה , קריאה , חשיבה , ריגוש אנונימיות , צחוק : סיפורים של אחרים ושלי .
6. לא משנה כמה תנסי/ה להיות מושלם/ת לעולם לא תצליח/י .למה ? כי את/ה כבר מושלם/ת
מבינים ? לפני השינה אני מסדרת את השיער ומסתכלת במראה וחושבת כמה השיער שלי לא טוב ואז אני מסתכלת על הגוף שלי ואני חושבת כמה שאני שמנה (מה שלא נכון לדבריי הדיאטנית ) וזהו ואז אני נזכרת שזה המבנה גוף שלי ושלא משנה כמה פעמים אני אנסה להשתנות אני לעולם לא יהיה כמו הדוגמנית בפרסומת בגלל כשהם מוכרים "שמפו שנותן מראה טבעי וחלק " שיוצא בסוף שקר כי האיש/ה טופל/ה בפוטושופ ויש לה הארכות שיער וריסים מזויפים ! .
לילה טוב !


תגובות (2)

נחמד לקרוא את זה

20/01/2016 08:14

את מאוד מעניינת וככה גם הקטע.

24/01/2016 15:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך