Homosapien
תודה שקראתם! כשאני רואה מישהו נכנס או מגיב לי אני כן יודעת שהצלחתי להשפיע על העולם איכשהו בדרך קטנה אבל בכל זאת זוהי ההתחלה. הייתי רוצה שאנשים יפרסמו את מחשבותיהם ואת רגשותיהם שינסחו את כל מה שהם רצו להגיד אבל לא יכלו!!

"מושמעת"

Homosapien 11/03/2015 599 צפיות 4 תגובות
תודה שקראתם! כשאני רואה מישהו נכנס או מגיב לי אני כן יודעת שהצלחתי להשפיע על העולם איכשהו בדרך קטנה אבל בכל זאת זוהי ההתחלה. הייתי רוצה שאנשים יפרסמו את מחשבותיהם ואת רגשותיהם שינסחו את כל מה שהם רצו להגיד אבל לא יכלו!!

אני לא באמת יודעת לכתוב.
אני כותבת את רגשותיי ואת מחשבותיי אבל אין לי מספיק דמיון או אפילו כישרון כדי לנסח סיפורי עוצרי נשימה ומזילי דמעות, אני פשוט כותבת………
אני יודעת לנסח אבל אי אפשר להחשיב את זה לרמה גבוהה במיוחד.
אני יכולה לכתוב פילוסופיה שלמה אבל זו רק פילוסופיה, מי ירצה לקרוא דבר "יבש" כל כך?
בעצם החלטתי שאני פשוט הולכת לכתוב, מה שזורם עם היד מה שמתנסח מעצמו בראש בלי לחשוב הרבה בלי לתהות אולי זה דווקא כן יעניין מישהו הפעם……..?
אני לא יודעת אם אתם הולכים לקרוא את זה או לא ואם מישהו בכלל…….
אני פשוט יודעת שאני אוהבת לכתוב, להביע את עצמי, אבל לי ולעוד הרבה אנשים אין את ההזדמנות הזו ביום יום שלהם ושלי לכן אני פשוט אעשה את זה פה!!!!!!
בצורה הכי פשוטה שאפשר אני אכתוב, אצעק דרך המילים, אכעס, אשמח, ופשוט ארצה להיות "מושמעת".
כדי להיות מושמעת באמת צריך כריזמה או פה מאוד גדול או כמובן כשרון כתיבה אשר "יסחף" אחריו אנשים אז אני פשוט אכתוב ואתם אלו שתחליטו מתי אתם ובאיזו דרך אני או כל בן אדם אחר צריך להיות "מושמע".


תגובות (4)

כל הסימני קריאה האלה נקראים אצלי במוח כמו צעקה ממש ארוכה. זה עושה לי חור בראש חח ובכללי זה מיותר. מי שרוצה להיות מושמע לא חייב להדגיש כל משפט שלו בשביל זה, הוא יכול לדבר גם בשקט ללא נימה מצווה.
אני אוהבת את התמונה שלך ואת השם שלך באתר.
בהצלחה.
אגב אם הפילוסופיה טובה אז קוליו, יש לזה קהל כאן, ואם את מוצאת דרך לא יבשה ומעניינת יותר להעביר אותה בכמה שפחות מילים אולי אז אחלה. כשזה קצר וקולע זה כמו ממתקים ( אני רעבה אל תשאלי למה דימיתי את זה לממתק )
בהצלחה
-אגב אין הרבה מגיבים כאן

11/03/2015 19:58

    תודה על התגובה הבונה לגבי סימני הקריאה, בעצם זה לא ממש סיפור פשוט נרשמתי לאתר ורציתי פתיח נחמד להמשך הדרך שלי פה.

    11/03/2015 22:14

זה נחמד.
דרך אגב, חסר פיסוק בחלק מן המקומות.

11/03/2015 22:20

תודה אני אנסה לשפר את זה פעם הבאה.

11/03/2015 22:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך