היי אתם לא חייבים לאהוב רק הייתי חייב לשתף חלק קטן מכל המחשבות המוזרות שיש לי בראש. מקווה שאהבתם :) אם תאהבו אשמח להעלות עוד. אני יודע שכתבתי כרגע בתור בן אבל זה משהו חדש שהחלטתי לנסות. שלכם, מספרת הסיפורים בזמני הפנוי.

מחשבות שהייתי חייבת לשתף.

היי אתם לא חייבים לאהוב רק הייתי חייב לשתף חלק קטן מכל המחשבות המוזרות שיש לי בראש. מקווה שאהבתם :) אם תאהבו אשמח להעלות עוד. אני יודע שכתבתי כרגע בתור בן אבל זה משהו חדש שהחלטתי לנסות. שלכם, מספרת הסיפורים בזמני הפנוי.

הולכים כל יום לעבר המוות הנראה מן המרחק, אך במקום לסגת אנחנו חוגגים.
חגיגות ימי ההולדת, אנשים אינם מבינים שאין סיבה לחגוג.
כל שנה שעוברת היא רק שעל נוסף שלנו בדרכנו למוות.
תיק-תק-תיק-תק כך מתקתק לו השעון, הזמן חולף.
הרי מה הוא הזמן? התקדמות חלקיקים במרחב, זאת אנו כבר יודעים.
אך מי אמר שאין עוד הגדרות לזמן? אנחנו רק חלק מדבר גדול יותר.
היקום מתרחב, אך לאן? אף אחד לא מברר. נמאס להגות רעיונות אך לא לקבל תשובות.
העולם שיפוטי,לא הוגן, ומכוער. אנחנו הפכנו אותו לכזה.
המחשבות שבראשי מוציאות אותי מדעתי, מדוע אני חייב להיות כזה פילוסופי? זה מפריע לשגרת החיים היומיומית שלי.

אני מנסה להשתלב בחברה עם כל הדברים ששונים בי מאשר אצל אחרים, הרי מי שמע על ילד בן 12 שחושב על משמעות החיים? או על דברים אחרים.. מעניינים יותר….
אך כל אדם באשר הוא, לא חייבים לחשוב כמוני, אך תנסו לחשוב על זה, רק למשך שנייה אחת.
תבינו, תבינו שהיה יכול להיות טוב יותר.


תגובות (7)

ילדה בת 12 שחושבת על משמעות החיים…
זה דבר ממש לא מוזר.
יש המון כאלה.
לדוגמה,אני :-) אהבתי את הניסוחים שלך,את הרעיונות והמחשבות.אני מאוד מתחברת לזה.

08/08/2015 14:55

חשבתי שאני לבד בעולם.
שמחה שמצאנו אחת את השנייה.D-:

08/08/2015 16:02

לדעתי לחשוב מחשבות על החיים ועל משמעותם הם דבר שכל אחד בגיל הזה חושב… גם אני, אני בת 13 . חוץ מזה שיש לך כתיבה מעניינת שגורמת לי לרצות לקרוא עוד, יפה

08/08/2015 22:15

שמחה לשמוע את התגובות של כולכן :)
אעלה עוד קטע מסוג כזה בקרוב :)

09/08/2015 09:33

בס"ד אל תתנצלי על המחשבות שלך..:) זה דבר יפה לחשוב, ואת נשמעת ממש בוגרת! זה מחמאה שאת חושבת הרבה וזה דבר טוב ויפה שיש בך, רק אל תיתקעי בהן יותר מידי. תניחי להן לפעמים. והדבר הזה על היום הולדת – זה ממש ככה! אבל אין סיבה להכנס לדיכאון ביום הולדת שלך.. כאילו, יש מספיק סיבות להיות קודרים ביום יום, וצריך לנצל כל דבר ולהפוך אותו לשמח וכיף, כי בעצם לא רק התקרבת ליום המוות, אלא אספת בתוכך עוד 365 יום, שבהם עשית הרבה דברים טובים, לפעמים בלי ששמת לב, ככה שאת התמלאת ונהיית בן אדם יפה ועם ערך יותר, וגם עשית פה ושם כיף, אפילו טיפות קטנות, אז יש לך את החוויות האלה בתוכך ואף אחד לא יקח את זה ממך, לכן יום הולדת זה גם יום שמח.. באמת שאין סיבה לדכא את עצמך דווקא ביום שאתה יכול לשמח את עצמך. אני גם די פילוסופית לפעמים חח.. את נשמעת באמת בוגרת וחכמה!! יום טוב:)

09/08/2015 16:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך