מיטה גדולה ורכה

Moon Llight 25/03/2014 686 צפיות 4 תגובות

"אבא!!!"
הוא הזדקף פעם נוספת במיטתו, טעם הצעקה עדיין על שפתיו.
הוא מיהר למשש את פרקי ידיו, אך הם היו חופשיים, הוא היה חופשי.
חופשי כציפור.
הוא שכב חזרה במיטתו, היא הייתה גדולה ורכה. לעיטים הוא תהה מדוע הוא עשה אותה כל כך גדולה, זה רק הזכיר לו כמה לבד הוא.
השמיכה העבה נמשכה עד אפו. למרות שקור הסביבה לא חדר אליו, מצאה חן בעיניו התחושה שמשהו גדול ועבה וחמים מכסה אותך, זה היה עוד אחד מהדברים הקטנים שעזרו לו להבדיל בצורה בולטת ככל האפשר את הבית הזה מכל תא אחר שאי פעם היה לו.
הוא לא סבל חדרים חצובים באבן, הם תמיד היו כל כך לחים. ושאחד מאלה משמש כבית הכלא שלך…
הוא הסית מעליו את השמיכה והתיישב על המיטה, הוא לא לבש את בגדיו הרגילים, אלא פיג'מה כחולה. מעולם לא הבין איך אנשים יכולים ללכת לישון עם אותם בגדים שילבשו למחרת.
רגליו היחפות והקטנות תופפו על רצפת העץ כשהלך לכיוון מטבח ביתו, לאחר ששתה כוס מים אחת הוא חזר למיטה, למרות הבעתה שאחזה בו הוא נשכב בשנית תחת השמיכה ועצם את עיניו, מוסר את עצמו לסיוטים.
לעיטים קרובות הוא לא זכר את תוחנם המדויק של חלומותיו, רק שהיו מפחידים ואת הנושא הכללי בו עסקו.

שפקח את עיניו עברה בו צמרמורת לנוכח הנשימה החמה על עורפו.
הוא לא העז לפקוח את עיניו אך ידיו גיששו אחר מקורה, לבסוף הן נגעו במשהו פרוותי ורך. הוא הסתובב בצפייה לראות אותה שם, אך המיטה עדיין הייתה גדולה וריקה. רק שעכשיו גם בעליה היו גדולים וריקים ממש כמוה.


תגובות (4)

אני מאוד אוהבת את הכתיבה שלך :>
הסיפור ממש יפה
רק שלא הבנתי למה הכוונה בסוף..

25/03/2014 15:03

    כן, זה באמת לא הכי ברור…
    לא ממש מצאתי דרך להעביר את זה אבל הרעיון הוא שכאילו שהוא מתעורר זה כבר בוקר אחר לגמרי, שהוא כבר מבוגר.
    יש כאן קריצה לספר\סיפור\סדרה\סרט שאני לא אגיד מהו כי אני רשעית.

    25/03/2014 16:53

ראיתי יותר, כל פעם שאני מסתכל במראה לדוגמה.

26/03/2014 17:46

הסוף בהחלט לא ברור אבל זה מאוד יפה.

26/03/2014 17:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך