מיץ פטל- 2015

בס"ד

הבית של מיץ פטל שכן בתוך שכונת היוקרה "יער האזמרגד". לבית של מיץ פטל היו חלונות רחבים עם זכוכית אדומה שהוזמנה במיוחד מאמן הזכוכית השוויצרי קורט גלאס. היו לו ווילונות ירוקים מבד אורגנזה משולב עם קשמיר ירוק שהובא במיוחד מחברת הבדים ההודית "קוצ`יני פאבריק". לבית גם הייתה דלת פלדה מדהימה בצבע צהוב שהוזמנה מחברת "נחשונית". כל החיות בשכונה רצו לדעת מיהו מיץ פטל מכיוון שהוא היה שכן חדש ואף אחד לא הכיר אותו. בוקר אחד יצאה הג`ירפה לג`וגינג בפארק, פתאום היא ראתה את האריה מולה. "שלום אריה" אמרה הג`ירפה, "שלום ג`ירפה" אמר האריה. "לאן אתה הולך אריה?" שאלה הג`ירפה. "אני הולך לברר מיהו מיץ פטל" ענה האריה ואחר כך המשיך: "ואולי אני אציע לו גם שותפות בעסקת נדל"ן גדולה, אני מחפש שותף עם גב כלכלי חזק". הג`ירפה שאלה: "אפשר לבוא איתך אריה?", האריה אמר: "כן" ושניהם הלכו ביחד. הלכו והלכו והלכו עד שהגיעו לבית שהיו לו חלונות עם זכוכית אדומה שוויצרית, ווילונות ירוקים מהודו ודלת פלדה צהובה של "נחשונית". צילצל האריה בפעמון הקטן שבדלת. "מי שם?" נשמע קולו של מיץ פטל מתוך הבית. "אנחנו, האריה והג`ירפה" אמרו האריה והג`ירפה ביחד. "מה אתם רוצים?" שאל מיץ פטל. "לדעת מי אתה?" אמרה הג`ירפה והאריה הוסיף בלחש: "ולהציע לך את העסקה של החיים שלך…". הייתה דקה של שקט ואז נשמע קולו של מיץ פטל: "אני לא פותח את הדלת, אף אחד לא יודע מי אני, זה סוד!!!". "מה נעשה?" שאלה הג`ירפה את האריה? "יש לי רעיון" אמר האריה. "בואי נתחבא מאחוריי ההאמר האדום שם בצד, ונחכה שמיץ פטל ייצא מהבית". הלכו והתחבאו מאחוריי ההאמר האדום שם בצד. אמר האריה: "אבל ג`ירפה…" "מה?" אמרה הג`ירפה, "רואים את הראש שלך" אמר האריה והמשיך: "מיץ פטל יראה ולא ייצא מהבית" התבאסה הג`ירפה ושאלה: "אז מה נעשה?" חייך האריה ואמר: "תנחשי מה? יש לי עוד רעיון" הוא הביט סביב ואמר: "בואי נתחבא מאחורי הפסל של דמוי מגדל אייפל שם בגינה", הלכו והתחבאו. אמרה הג`ירפה : "אבל אריה…" "מה?" שאל האריה. "רואים את הראש שלך, רואים את הזנב שלך, מיץ פטל יראה ולא ייצא מהבית", עמדו שניהם עצובים ולא ידעו מה לעשות. ואז החליט האריה לקחת את העניינים לידיים, הוא חיפש על הרצפה מוט ברזל, הלך לכיוון ההאמר שעמד כעשרים מטר מהם, לג`ירפה ההמומה הוא אמר תוך כדיי שחלף על פניה: "אני כבר חוזר חמודה, אל תשאלי איפה למדתי את זה" הגיע האריה אל ההאמר וניפץ את הזכוכית של הדלת, נכנס פנימה, התניע עם החוטים מתחת להגה כמו שרואים בסרטים, הכניס לרוורס ובא כל הדרך חזרה עד שחנה צמוד לדמוי מגדל אייפל. יצא האריה מההאמר ואמר: "ג`ירפה, יש לי עוד רעיון!!!" אמרה הג`ירפה: "אני מקווה שלפחות עכשיו הרעיון שלך טוב, כי עד עכשיו לא הוכחת את עצמך מי יודע מה". חייך האריה ואמר: "אל תדאגי ג`ירפה, את תתחבאי מאחוריי הדמוי מגדל אייפל ואני מאחורי ההאמר האדום!!!" התחבאו שניהם וחיכו. לאחר כרבע שעה של המתנה מורטת עצבים, נפתחה הדלת בבייתו של מיץ פטל !!!. והם ראו רגל לבנה עטופה במכנס יקר של ארמאני. "הנה מיץ פטל!!!" קראה הג`ירפה, מיץ פטל שמע את הצעקה ומייד סגר את הדלת. כעס האריה ואמר: "את רואה, ג`ירפה, בגללך!!!" בכתה הג`ירפה והבטיחה כי לא תצעק שוב. כעבור עשר דקות שוב נפתחה הדלת והם ראו שתיי אוזניות לבנות וארוכות עטופות במגבעת משי מעוטרת בפרוות דב סקוטי. קפץ האריה (שלא היה חכם במיוחד) וקרא: "הנה מיץ פטל !!!" ושוב כמו מקודם מיהר מיץ פטל להיעלם לתוך הבית. כעסה הג`ירפה ואמרה: "אתה רואה, בגללך!!!" בכה האריה והטיח כי לא יצעק שוב. עמדו וחיכו, וליתר ביטחון סתמו אחד לשני את הפה. ואז זה קרה, הדלת נפתחה והוא הופיע, אוזניים לבנות וארוכות, רגליים לבנות, וגוף לבן וקטן עטוף בחליפה יקרה של ארמאני עם הדפס של גזר מוזהב על הגב. האריה והג`ירפה מיהרו לקרוא ביחד: "אנחנו יודעים מי אתה ואתה לא יודע איפה אנחנו!!!" קפץ מיץ פטל בבהלה וחיפש בכל הצדדים אך ללא הצלחה, הוא שאל: "מי אני? נראה אם אתם יודעים?" והם התחילו לנחש, ראשון ניסה האריה: "אתה… אתה ביל גייטס החנון…" צחק מיץ פטל ואמר: "מה פתאום, אני שווה יותר ממנו רק במניות!!!", ואז הג`ירפה: "אז אתה גאידמק!!!…" צעק מיץ פטל: "לא נכון… אני לא יודע מילה ברוסית!!!". הג`ירפה והאריה החליטו להפסיק את משחק הניחושים המטופש וצעקו שניהם: "אתה מיץ פטל האוליגרך הארנבי הראשון!!!" מיץ פטל היה המום: "איך ידעתם?" שאל. יצאו האריה והג`ירפה מאחוריי ההאמר האדום ואמרו: "ידענו כי בדקנו ב GOOGLE, אתה רוצה להיות חבר שלנו?" מיץ פטל חשב שנייה ואמר: "טוב, אני רוצה להיות חבר שלכם, אבל מה נעשה?" , בתגובה נעלמו האריה והג`ירפה וחזרו אחריי חצי דקה, כל אחד מהם ברכב שונה, האריה נהג בסובארו ספורט חדשה מודל 2008 והג`ירפה במוסטנג קלאסית עם מנוע 17 צילינדרים. האריה והג`ירפה נעצרו בחריקת בלמים על יד מיץ פטל והאריה אמר: "התחרות!!! נעשה התחרות!!!! מכאן ועד לבית של הג`ירפה ומשם לבית שלי ומשם לבית של הג`ירפה ושוב לבית שלך!!!". מיץ פטל לא התרגש, הוא סימן לאריה ולג`ירפה להמתין, נכנס למחסן צדדי ויצא תוך שנייה עם פרארי בצבע פטל. ברעם מנועים הוא חלף על הג`ירפה והאריה, ונתן להם לאכול אבק כמו שאומרים בסרטים. עד מהרה הוא סיים את ההתחרות המטורפת שלהם והגיע אליו הביתה שוב. הוא החנה את הפרארי ונכנס פנימה. שלוש דקות אחריו הגיעו האריה והג`ירפה והתייצבו שוב מול דלת הפלדה הצהובה של מיץ פטל. צלצל האריה בפעמון הקטן שבדלת, "מי שם?" שאל מיץ פטל. "אנחנו האריה והג`ירפה" ענו האריה והג`ירפה. פתח להם מיץ פטל את הדלת לרווחה ואמר: "אז למה אתם עומדים בחוץ? בואו תכנסו חברים ותצטרפו אליי לשמפניה וקוויאר, מה דעתכם?". מיץ פטל אירח את החברים שלו לסעודת נשנושים יוקרתית, והם נהנו מאוד. בסוף הצטרף מיץ פטל לעסקת הנדל"ן שהציע לו האריה והם מקימים בימים אלו את שכונת "נווה-זנב" היוקרתית.


תגובות (1)

חחחחחחח זה פשוט מקסים :)

10/06/2015 15:57
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך