החולמנית
משהו שכתבתי...
עצוב כמה דברים מתחלפים בשדרוג שהוא לאו דווקא יותר טוב...
לא יודעת...
אשמח אם תגיבו את דעתכם :)

מכונת כתיבה

החולמנית 19/06/2012 1664 צפיות 12 תגובות
משהו שכתבתי...
עצוב כמה דברים מתחלפים בשדרוג שהוא לאו דווקא יותר טוב...
לא יודעת...
אשמח אם תגיבו את דעתכם :)

אני כמעט בטוחה שאם אני אשאל אתכם עכשיו אם יש לכם מכונת כתיבה בבית, קרוב לוודאי שרובכם יענו לי בשלילה. ואני? בדיוק כמוכם, אבל זה לא אומר שלא הייתי רוצה.
אתם בטח חושבים לעצמכם עכשיו למה אין באף בית מכונת כתיבה, ובכן העולם השתדרג. במקום מכונת הכתיבה ששימשה רבים מהכותבים והאנשים בעבר, נכנסו לחיינו הניידים, מחשבים, הטאבלטים ועוד הרבה מכשירים אלקטרונים חדישים שהחליפו המוני מכשירים ודברים אחרים שכבר מיצו את ייעודם.
אני לא אומרת ששדרוג הוא דבר רע, אך לפעמים אני מתגעגעת לאפשרות השימוש בדבר הישן.
"המכונה הזאת עובדת?" שאלה חברתי הטובה כשידה מופנת אל עבר מכונת הכתיבה הישנה בספריית בית הספר.
"לא יקירה, אבל פעם היא עבדה." אמרה הספרנית בחיוך.
למה היא לא עובדת? מה אם אני רוצה להשתמש במה שאחרים כבר זנחו מאחור?


תגובות (12)

מזדהה איתך (:
גם אני חושבת שלמרות כל היתרונות שיש לפלאי הטכנולוגיה תמיד יהיו גם חסרונות…
וגם אני הייתי רוצה שתהיה לי מכונת כתיבה [;

19/06/2012 08:46

חחחח תודה! אני שמחה שאת מזדהה!
נכון זה יכול להיות מגניב שיהיה לך מכונת כתיבה?
לכתוב בדרך הישנה :P

19/06/2012 08:47

כן! זה יכול להיות ממש מגניב… רק שאני לא בטוחה אם אמצא לה מקום בבית… XD

19/06/2012 08:52

זה ממש מעצבן!
בקצב הזה…עוד כמה שנים כבר לא יהיה עיתון מנייר:(
חחח,גם לי בא מכונת כתיבה ישנה…זה יהיה ממש נחמד.
נ.ב – לא נראה לי שעדיין מייצרים כאלה…
או שכן?

19/06/2012 09:06

אוי ואבוי לעולם אם הוא יכניס את הכל למחשבים והטאבלטים… אין דבר בעולם הזה שיכול להחליף הרגשה של ספר ביד!
אני ממש מזדהה איתך חולמנית, והלוואי והייתה לי מכונת כתיבה. מאז שאני זוכרת את עצמי בא לי!
לאמא שלי היה אוסף של מחדדים מיוחדים, ואחד המחדדים היה בצורה של מכונת כתיבה.. איך אהבתי אותו!!! D:

19/06/2012 09:13

ומי זאת החברה הזאת בדיוק??
לא מגיע לי קרדיט??
חחח…תכלס גמאני הייתי רוצה שתהיה לי מכונת כתיבה!
זה באמת יכול להיות מגניב ביותר:)

19/06/2012 09:20

מכונת כתיבה זה מגניב, לסבתא שלי יש אחת (למרות שאני לא בטוחה אם היא עדיין עובדת..) אני אישית יותר אוהבת לכתוב בכתב יד, נכון שזה יותר מעצבן ודורש יותר מאמץ… אבל זה מרגיש הכי אמיתי.

19/06/2012 10:49

אני זוכרת שכשביקשתי מאבא שלי שאני צריכה מחשב חדש בשביל לכתוב ולשמוע מוזיקה הוא אמר לי אז אני אקנה לך מכונת כתיבה..צחקתי..
האמת שזה יהיה מגניב לכתוב כמו פעם..

19/06/2012 12:47

וואי!!
מאז שהייתי קטנה רציתי מכונת כתיבה!!
אני האמת אוהבת לכתוב בכתב יד….חח הכי כיף!! חי חי
האמת שהייתי עושה הכל רק בשביל לראות את זה או בכלל לגעת… עזבי לגעת!! לכתוב!! חחחח

19/06/2012 13:33

היי! גם אני אוהבת לכתוב ביד!
חח כל הזמן אני מחכה שהמורה הזקנה שלנו תתחיל לסכם את השיעור המשעמם שלה… כן, אני ילדה הזויה. אבל זה כיף!
וזה די נכון שכל שניה ממציאים משהו אחר…
אנשים לא מסתפקים בכלום. כל פעם יוצא משהו חדש ויותר משודרג…
נו נו, עוד מעט נמצא את עצמנו סביב דינוזאורים מעופפים. (אל תשאלי אותי איך)
חח קטע טוב.
והיי! תמשיכי כבר את הסיפור!

19/06/2012 13:43

אהבתי, אני אוהבת את הקטעים שאת כותבת כזה על כל מיני דברים בחיים :)
לדעתי מכונת כתיבה זה מגניב חחחח! עם ה׳גלינג׳ והקולות החמודים וזה פשוט כזה בלי יותר מיני קרינה וכול זה :)
בקיצור – יפה מאוד, אהבתי!
נ.ב
נו חולמניתוש? מה עם המשך לסיפורך???! גם לסיים פרק ככה וגם לא להמשיך לזמן ארוך כל-כך? רחמי עלינו! :)

19/06/2012 13:53

כל כך נכון!!! לקדמה יש יתרונות וחסרונות, אני אישית בעד אורח החיים הישן.
הרבה פחות מחלות (קרינה) ויותר משחק וגיבוש.
קטע מושלם, את כותבת מדהים!!!

20/06/2012 09:05
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך