מכירים אותי?

Shush 20/09/2013 734 צפיות 4 תגובות

אתם לא מכירים אותי.
אתם לא יודעים איך אני נראת,איך אני נשמעת,איך אני מתנהגת,מי החברות שלי,מה אני אוהבת לאכול….
אתם לא יודעים את כול זה.
אבל נראה לי שאתם מכירים אותי יותר מכול בן אדם שיודע איך אני נראת ואיך אני נשמעת…
מחוץ לאתר אני לובשת מסכה.
מסכה של מישהי חוצפנית,חסרת רגשות,חושבת את עצמה.
פשוט תדמית דפוקה.
שאף פעם לא הצלחתי להעיף ממני.
אף אחד לא יודע שאני כותבת פה מלבד ההורים שלי.
אף אחד לא יודע בכללי שאני כותבת.
לכתוב זה לא ״מקובל״, אני לא יכולה להכחיש את זה.
אתם יודעים שאני כותבת,אתם יודעים שאני רגישה ונעלבת,אתם יודעים שאני קוראת הרבה,אתם יודעים שאני יכול להיות נוסעת להולנד,אתם יודעים מה אני חושבת על החברות שלי,אתם מכירים אותי.
אתם מכירים את אותי האמיתי.
ולי זה מספיק.


תגובות (4)

מכירה את ההרגשה הזו שמישהו כותב בדיוק את מה שאתה מרגיש?
כי אני כן.., זו ההרגשה שהעברת.. (לפחות לי).
אפילו ההורים שלי לא יודעים על האתר הזה, ואם הם יודעים זה בגלל שאני בטעות השארתי את הדף פתוח.
אני דווקא מאוד אוהבת את המסכה הזו.. היא עוזרת להתמודד עם העולם..
אני ממש נאבקתי עם עצמי כשעשיתי לייק לדף של הסיפורים…
כל הזמן חשבתי שמישהו יראה את זה ויצחק…
הכתיבה הרגישה כאילו הדמון שלי מדבר אליי… (דמון זה.. אממ.. תקראי את המצפן הזהוב, ותביני…)

20/09/2013 05:57

אני מסכימה איתך, הרבה יותר קל לי להיפתח כאן מאשר בבית ספר כי אף אחד לא מכיר אותי.

20/09/2013 05:58

כיף לך. פשוט. כיף לך. אני מקווה בשבילך שתמשיכי להכיר פה אנשים שיהיו לך לחברים בעת צרה.

20/09/2013 05:59

טוב, אני שמרתי את הכתיבה שלי בסוד, אבל גילו שאני כותבת ואני כבר חשבתי שיצחקו או משו, אבל הגיבו דווקא מעניין, כמו "אפשר לקרוא?" או "איפה את כותבת?" "מה את כותבת?" "יא מה באמת? " וכל מיני כאלה…
ברור שאני לא הבאתי להן לקרוא, כי אני מתביישת והכל, אבל פה כשזה אנשים שאני לא מכירה בכלל אין לי בעיה, כי כמוך, הם לא מכירים, מי אני, איך אני נשמעת וכו'…
זה נותן לי תחושה של מוגנות, ביתיות, פתיחות… כיף לי פה…
אני שמחה שגם לך כיף <:

20/09/2013 07:08
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך