זה סיפור קצר שכתבנו במקור לתחרות כתיבה בנושא הרפתקה אך לבסוף לא הצלחנו להגיש במועד המתאים. תהנו!

מנקודת מבטם- אבודים בשלג

09/07/2023 149 צפיות אין תגובות
זה סיפור קצר שכתבנו במקור לתחרות כתיבה בנושא הרפתקה אך לבסוף לא הצלחנו להגיש במועד המתאים. תהנו!

רוחות עזות הצליפו בנו ופתיתי שלג קפואים נחתו על גופנו וכיסו את פרוותנו, הלבנה ממילא.

צלצולי הכנסייה נשמעו מרחוק וכבר אפשר לראות את אורותיה. מנהיג הלהקה נהם עלינו ואנחנו האצנו את צעדינו כדי להגיע אליה לפני שהסערה תתחזק עוד יותר.

מספר ימים לפני כן נקלענו לסופה נוראית, כשבן האדם שנסע במזחלת עוד היה איתנו. עכשיו אנחנו לבד. לא באמת לבד כי אנחנו להקה, אבל בן-האדם שטיפל בנו איננו כאן עוד.

אנחנו לא התייאשנו מלחפש אותו, אנחנו יודעים שהוא נמצא שם היכנשהו, מחכה לנו עם קופסת חטיפים ויד מלטפת. לא נעצור עד אותו.

שריקת הרוח ויבבה פתאומית של ריילו העירו אותי ממחשבותיי. ריילו הוא אחי והיחידים ששרדו מהמלטה שלנו. אנחנו חלק מלקה של כלבי האסקי. האנס תמיד בא אלינו עם חיוך רחב שמאיר את פרצופו וגורם לו להראות כמו השמש, הריח שלו… כמו עוגית ג'ינג'ר טרייה שיצאה מהתנור, שיערו בצבע ג'ינג'י מאפיר שנראה כעמוד בוער על ראשו, כל חלק בו היה. מלא טוב ושמחה. האנס בכלל לא הכה בנו כמו מובילי המזחלת האחרים ותמיד נהג בנו בלבביות מלאת אהבה. בקרוב אוכל לראות שוב…

לפתע שמעתי רעש של גושי קרח ושלג מתנגשים ומתנפצים, מפולת שלגים, הבנתי.

מפולות שלגים הן נדירות מאוד באזור הזה, נטול ההרים, אבל יש מפולת שלגים היא מתרחשת באופן בלתי צפוי ומכה באגרופה הקפוא בחוזקה.

לרוץ, מסביבי ראיתי את שאר הלהקה שלי, מנסים לברוח ממלכודת המוות האכזרית ונטולת הרחם ההולכת ומתקרבת.

העולם החשיך פתאום והרגשתי את הקור הקפוא עוטף אותי.

התעוררתי לקול יבבותיו של ריילו, הוא הצליח להוציא אותי מהשלג.

הסתכלתי סביבי, נשאר רק כחצי מהלהקה, השאר כנראה ברחו או נלכדו מתחת לשלג.

לא היה זמן להתאבל עליהם או להתאושש לאיטנו מהלם. היינו חייבים למצוא אותו, למצוא את האנס.

הסופה החלה להירגע והרוחות נחלשו.

אנקת כאב ויגון נשמעת מאחוריי. כאשר הסתובבתי לאחור כדי לגלות מה פשר הקול ראיתי את ריילו שוכב על הקרקע ולצידו דמות מכוסה בשלג.

ריילו עצבל שוב ושוב בצער ועומקים, יללות מלאת רגש שמעולם לא שמעתי ממנו.

התקרבתי אליו בחשש וזיהיתי שהדמות שעליה כנראה מעד היא של אדם. הפכתי אותה בזהירות עם חוטמי הרטוב והלח וראיתי מולי פנים חיורות ששיער ג'ינג'י אפרפר עוטף אותם.

בהיתי בפניו של מי שאהב אותי, של מי שגידל אותי כל חיי מה בה יצאתי לעולם,

בידיו השמוטות והרפויות שליטפו אותי כל בוקר והגישו לי עצות,

ברגליו הפרושות והקפואות שסביבן קיפצתי בכל פעם כשחזר הביתה,

פניו היו אטומות, קפואות, נטולות כל הבעה, כאילו רוח החיים נשאבה מהם.

אולי זה באמת מה שקרה?

הבנתי את שליבו חדל מלפעום כבר לפני כמה דקות.

הייתי יכול להציל אותו, חשבתי, אם רק הייתי יותר מהיר… אם רק הייתי יותר חזק…

יללתי אל שמי הלילה, יללה מלאת רגש אשר עצב, כעס ויגון התערבבו בתוכה וזעקו אל השמיים זרועי הכוכבים.

נשכבתי על בטנו של האנס והתאבלתי על גורלו.

על מה חשב כששכב כאן? האם הופעתי מחשבותיו? מה הרגיש כששכב כאן בשלג, לבדו? אני לא יכול לעשות כלום כדי להציל אותו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך