מספרת נעימים. (חדשות T)

בס"ד

בשורה משמחת לכל הבחורים והבחורות, הגברים והנשים שהפינוקים הקטנים הם חלק גדול מהחיים בשבילם. בתל אביב נפתחה השבוע מספרת "נעימים", אשר הינה המספרה היחידה בארץ שלא מסתפרים בה!!!. המספרה מנוהלת על ידי נעים יעקב צעיר מוכשר ממוצא עיראקי שעשה עלייה מארצות הברית במיוחד בשביל הקמת המספרה. בארצות הברית נעים ניהל כעשר מספרות תחת הכותרת מספרת "נעימים". בארצות הברית הוא מוכר יותר כג'ק פלזנט. המספרה המדהימה הזו זכתה לביקור של כתבתנו שאוהבת שעושים לה נעימים בשיער, אז מערכת "חדשות T" פינקה אותה בביקור במספרה. והיא מדווחת שהמספרה ממוקמת ברחוב הראשי בתל אביב, מספרת "נעימים" צבועה כולה בצבעים מרגיעים של אפרסק, לבן, ורוד. בתוכה במקום כיסאות ממוקמים פופים צבעוניים ועל יד כל פוף ממוקם לו נעימאי. "למעשה המספרה מחולקת לעמדות" מספר הבעלים נעים יעקב, ואז הוא ממשיך: "נכנסת לקוחה או לקוח, בעצם רוב הקליינטורה שלנו בנויה על לקוחות בנות, הגברים בארץ מתביישים ולא מגיעים לעשות נעימים. בכל אופן כל אחד יכול לבחור לאיזו עמדה לגשת, יש לנו כשבע עמדות במספרה: יש לדוגמא את עמדת הנעימים בשיער ביד בלתי מזוינת, יש את העמדה הדומה לה רק ששם משתמש הנעימאי במכשיר התמנון המיוחד שלנו, בנוסף ישנה את עמדת הנעימים ביד, שזהו בעצם פוף עם שניי מקומות לידיים, והלקוח יכול לבחור טיפול מנעימאי אחד או שניים בו זמנית לשתי הידיים!!!. ולידיעת הקוראת סוויטקוקי בחודש הקרוב ייפתח סניף של מספרת "נעימים" ככה שלא תצטרכי לנסוע עד לתל אביב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך