מספר עובדות על הרב עובדיה יוסף ז"ל

הנושמת 07/10/2013 2324 צפיות 23 תגובות

מתוך כבוד החלטתי לא לעלות פרק נוסף היום…
הנה קצת פרטים למה הרב עובדיה יוסף הוא בן אדם מדהים ולמה הוא כה חשוב לדת ולמדינת ישראל:
עד לפני 500 שנים הייתה מסורת של פסוקי הלכות.
מסיום המסורת הזאת עד הרב עובדיה יוסף לא היה לעם ישראל פוסק הלכות.
הרב עובדיה יוסף תמיד, אבל תמיד, ניסה לקדם את הדת הספרדית ולדאוג לה במיוחד עם כל הגזענות ששורת בארץ ובכלל בדת.
אנו דור מבולבל, אנו לא יודעים מה לעשות עם עצמנו, מצד אחד יש לנו את כל הפיתויים החיצוניים האלה, את כל הדתות החדשות, את כל הזרמים החדשים, ובתקופה שהעם כה מבולבל אנו זקוקים למנהיג, והרב עובדיה יוסף מילא את התפקיד בצורה הכי טובה שאפשר ומעבר לה.
הידעתם שאפילו לרבין לא הייתה הלוויה כזאת?
הידעתם שהלוויה שלו הייתה הלוויה הכי גדולה שעם ישראל ראה מאז ומעולם?
אני מתארת לעצמי שכן, ואלא לא כנראה לא ראו כעת חדשות.
אלה היו מספר עובדות על גדולתו וחשיבותו של הרב עובדיה יוסף ז"ל.
מקווה שהבנתם מיהו היה, כי הסטטוסים שראיתי בפייסבוק הגעילו אותי.
"חחח אין לי מושג מי זה הבן אדם הזה, וכולם מדברים עליו"
"כולה עוד רב אפשר לחשוב"
"חמש מאות שנה? לא הגזמת?! מי זה בכלל?"
אז הנה, עכשיו אתם יודעים מיהו.
עכשיו תבינו למה הוא היה בן אדם כה חשוב.
ולא, זה לא עוד רב.
מגעיל אותי שבנות בכלל לא יודעות מה הולך במדינה שלהן, הוא היה גורם חשוב בפוליטיקה אבל בטח שלא תדעו את זה, הרי בשביל מה? כדי לדעת דברים? מי צריך את זה בכלל, הרי כולם צריכות להיות טיפשות.
וכן לדעתי כל מי שלא יודעת מה הולך במדינה שלה היא טיפשה, וגם מפגרת.
מתנצלת אם העלבתי אבל זה ממש מכעיס אותי.


תגובות (23)

אאת כל כך צודקת!!…. :'(
זיכרונו לברכה!!
גאון הדור!!

07/10/2013 11:52

אני הכי מעריכה את ההלכה שלו לגבי כבד אווז שזה נחשב לא כשר.. אני לא רוצה לפרט מה בדיוק עושים אבל שלכבד אווז יהיה טעם טוב האווז עובר כאב שאני אפילו לא מסוגלת לפרט… זה פשוט דוחה מה שעושים לו רק בשביל כסף… פשוט דוחה.

07/10/2013 11:56

אמ..
נורא יפה מה שכתבת, ואי שכתבת את זה.
ובגלל שהרב הוא היה גדול דור וצדיק.. אז לא רושמים ז"ל- זיכרונו לברכה
אלה כותבים:
הרב עובדיה יוסף זצוקלל"הה =]

מה שכתבתי על הרב והעליתי לאתר וחשוב לי שגם את תקראי:
https://www.tale.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%9D/%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93%D7%99%D7%94-%D7%99%D7%95%D7%A1%D7%A3–%D7%AA%D7%A7%D7%A8%D7%90%D7%95-%D7%9C%D7%A4%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9C-%D7%9C%D7%9B%D7%91%D7%93-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A8%D7%91-%D7%94%D7%99%D7%A7%D7%A8.html

07/10/2013 12:04

אני מגדירה את עצמי כאתאיסטית, למרות שטכנית אני יהודיה. אי אפשר שלא להעריך אדם שבאמת עשה בחיים שלו משהו למען אנשים אחרים, והוא באמת תרם הרבה. אני חייבת להודות שעם כל העצב של אנשים, שבוכים כאילו היה אבא שלהם, למות בגיל 93 זה מכובד, מכובד מאוד.
ובקשר לכבדי אווז- באופן כללי כל חיה שמגודלת לצורך מאכל עוברת התעללות כלשהי, ופיטום של אווזים לא שונה בהרבה מחליבה של פרות באופן מסחרי וגידולן לשם מאכל.

07/10/2013 12:11

פרות יותר סובלות, הם אונסים אותם, לאחר מכן את התינוקות לוקחים והורגים או מפרידים כי שהיה יותר חלב ונותנים להם זרמים חזקים כדי שיצא כל החלב.
ואני לא מעריצה את הרב הזה, הוא די הגעיל אותי איך שהוא אמר דברים מזוויעים על נשים,דתי לאומי,נטיו מיניו שונות ואתאיסטים…
אבל כמו שאמרתי בפסט של מישהי אחרת,לא מגיע לאף בן אדם למות.

07/10/2013 12:50

תקשיבו הבן אדם הזה יצר מהפכה חברתית עצומה!!! אתן יודעות שבתור מזרחית רוב הסיכויים שהייתי מוצאת את עצמי גרה ברחוב או הופכת לזונה לולא המהפכה שלו? אתן יודעות שלא נתנו לו להיות רב ראשי בישראל רק כי הוא ספרדי? אתן יודעות איך הוא הציל את החברה אפילו במעט בין הגזענות נגד מזרחים – ספרדים במדינה הזאת?

07/10/2013 13:04

מה הקטע? הוא גם אמר דברים מגעילים כמו לעבור בין שתי בנות זה כמו לעבור בין שני חמורים
,הם מדברות רק על שמלות
או שצריך להרוג אתאיסטים.
נטייה מינית שונה זה מחלה.
דתי לאומי הם אנשים מזויפים
ועוד.אבל כמו שאמרתי,אני מכבדת ואת לא צריכה לכתוב ככה כאאילו את צועקת עלינו

07/10/2013 13:08

הוא הותיר לבנות ללכת עם מכנסיים ולא עם חצאית
ולפי התנ"ך אסור לגבר לשכב עם גבר הוא הולך לפי האמונה שלו והאמונה שלו והדת שלו מאמינה בדברים האלה, חוץ מזה שמת לב שפתאום יש המון הומואים ולסביות ופעם זה לא היה ממש קיים? לא שיש לי משהו נגדם אבל אנשים כבר הופכים את זה שסטרייטים זה כבר משהו שגוי ולהיות גיי זה להיות בסדר..
ואולי זה נשמע כאילו אני צועקת עליכן אבל זה לא נכתב בנימה כזאת ואני מתנצלת עם נוצר הרושם שכן.

07/10/2013 13:12

זה כבר ממש דבר מגעיל לדעתי להגיד, וממש לא חושבים שגיי זה בסדר, ההפך אני מכירה מספר סיפורים שילדים התאבדו בגלל התעללות מצד אנשים על הנטיות, ממחנות שהוקמו בכוונה לתקן אותם בהתעללויות [שמספר רב של נערים מתו מזה].
ופעם לא היה בתנך כביכול כי מי שהיה גיי היו רוגמים אותו באבנים, לכן פחדו לעשות אם זה משהו.
ולפי מה כתבת סליחה באמת אבל זה מראה שכן
יש לך בעיה.

07/10/2013 13:17

אבל עזבי אני לא יריב איתך על זה.כמו שכתבתי אני מכבדת אותו כאיש בעד עצמו .

07/10/2013 13:21

להרוג את האתאיסטים?!??!?
מזלו שאני נגד אלימות.
אני אתאיסטית. ומן הסתם הוא מנסה להסיט אנשים נגדנו!!
חרא! אף-פעם לא אהבתי רבנים. זה כמו לתת לאיש אחד לשלוט על אלפי אנשים.
בעצם, זה מה שקרה.
אני לא מאחלת לאף איש מוות. זה איחול אכזרי מידיי.
אבל, איך אנשים שמאמינים באלוהים אומרים:"אם זה מה שצריך לקרות, אז זה יקרה".
הרב הזה דוחה, ומגעיל אותי. מעולם לא אהבתי אותו. אם תדעי מאיזו עדה אני, כול מה שרשמתי יהיה לך ברור יותר.

07/10/2013 13:21

כי יש לי בעיה עם זה, יש לי בעיה עם הדעות שלו על נשים כי אני יחסית פנמיסטית וקשה לי עם הרבה דברים בתנ"ך ועם הרבה הלכות.
ואין לי בעיה עם גייז להפך יש לי אפילו חברים שהם גייז אבל זה כבר מפריעה לי הרושם שנוצר סביב הנושא בעולם החילוני, וכן זה כבר נוצר רושם כזה.
אבל את לא חושבת שאם אנשים אומרים לך שמשהו בסדר אז לא תהיה לך בעיה לעשות אותו?
את יודעת על המקרה של איזה שחקן שהיה גיי והיום יש לו כבר אישה וילדים? כי הוא הבין שהוא בכלל לא כזה?
ולהיות גיי זה לא בדיוק מחלה זה יותר כמו בלבול הורמונלי כי גבר ואישה צריכים להיות ביחד כדי להביא ילדים וזה בזה אפילו המדע תומך.
גבר וגבר לא יכולים להביא ילדים.
אישה ואישה בקושי יכולות לעשות סקס.
(ושוב זה לא נכתב בנימה של צעקות או משהו זה נכתב בנימה רגועה ומחושבת, כמו מדען שמסביר תאוריה)

07/10/2013 13:29

זה נטייה מינית, אי אפשר לשנות.
ויש הוכחה שזה לא מחלה או משהו שיעבור עם טיפול- יותר מאלף מינים בטבע התגלה ההומוסקסואליות.
והכן יכולים להביא ילד,המדע פותח כלכך הרבה אפשרויות היום,זה טבעי לגמרי ובסדר.

07/10/2013 13:36

הרב הזה הציל נשים אלמנות ממוות בודד. אתן יודעות שבגלל שלא ידעו אם הבן זוג שלהן מת במלחמה או לא לא נתנו להן להתחתן? שהן צריכות הותרה מסוימת? אף רב לא לקח את תפקיד הותרת ה1000 נשים האלו על עצמו, אף אחד מלבדו, הוא התקשר לכל אישה לפני הגזר והריגעה אותה ואמר שיותירו אותה, שהיא תוכל להמשיך בחייה.
ואני מתנצלת אבל אם תמשיכו לנסות להוריד מכבודו של הרב בתגובות כאן אני מבקשת מכן לעזוב את הפוסט שלי כי אני לא מוכנה לשמוע את זה יותר, הרי הייתן רוצות שאנשים ידברו עליכן לרעה אחרי שתמותו? שלא יכבדו אתכן אפילו מעט וילכלכו עליכן ויחתימו את זכרכן בדעות רעות? אני מניחה שלאף והרב הזה גם בן אדם, בן אדם גדול לדעתי ואני מתנצלת אך נמאס לי לשמוע לכלוכים עליו, זה כבר יותר ממעצבן אותי..

07/10/2013 13:36

ואומרת לך אחת שהיא דו מינית [נמשכת לשני המינים]

07/10/2013 13:37

לא זה לא, את לא יכולה להביא ילד עם זרע וזרע גם בהפריה את צריכה זרע, וביצית. את לא יכולה להביא ילד עם זרע וזרע או ביצית וביצית זה הטבע וגם המדע לא יכול לעקוף זאת, וכל הבנים שנכנסו להריון היו פשוט נשים ששינו את מינן.

07/10/2013 13:38

מה הקשר יש הפרייה, אפשר לקחת זרע ולבקש מפונדקאית שתוליד אותו.
ובקרוב ימציאו הריון חוץ רחם שבכלל תעזור ויש מלא אפשרויות.
זה כן טבעי וכמו שאמרתי יש 1000 זנים בטבע שיוכיחו את זה.
ואני מכבדת אותו אבל כמו שאמרתי אני לא מסכימה עם האמרות המגעילות שהואאמר.

07/10/2013 13:44

את החלטת לפרש את זה כזלזול , ומצטערת אם הטעיתי אותך לרגע

07/10/2013 13:45

לא מכיר אותו ,
כאילו. שמעתי עליו אבל הוא לא באמת שינה לי משהוא בחיים.
לפי מה שכולם אומרים כנראה שהוא היה בן אדם מדהים .
יהי זכרו ברוך (?)
ויובל, עדיף לא לריב על מישהוא שמת :O

07/10/2013 14:17

לא רבתי עליו עכשיו, ההפך כיבדתי אבל מעצבן אותי מה שהיא אמרה על נטייה מינית שונה.
זה הכל.

07/10/2013 14:42

המורה שלי בדיוק אמרה היום ששירת 93 שנים ושאולי הגיע הזמן שלו לנוח למעלה..
חזרתי הביתה, בום, הרב עובדיה יוסף נפטר.
העיקר שאמרו לה לא לדבר עין הרע!!

07/10/2013 14:43

זה לא קשור, דוד שלי חלם את זה עוד בראש השנה, וכן המשפחה שלי חולמת דברים שיקרו בעתיד, סבא שלי חלם מספר פיגועים וכשהוא דיבר עם המשטרה הם צחקו עליו שבוע לאחר מכן היה בדיוק הפיגוע שהוא דיבר עליו, אבא שלי גם חלם על אסון רכבת שיש רכבת על גשר כל שהוא והאזור נורא קר ופתאום הרכבת נופלת וכל האנשים צורחים.. שבוע לאחר מכן היה אסון רכבת ברוסיה, ואני עצמי חולמת כמעט כל לילה קטעים שקורים לי יום למחרת… זה נשמע דפוק ובטח שתחשבו שאני משוגעת אבל זה נכון.

07/10/2013 22:17

הרב עובדיה יוסף הוא היה דמות למופת לעמינו ופטירתו היא אבדן גדול לכל עם ישראל
תהיי נשמתו צרורה בצרור החיים
ת.נ.צ.ב.ה

08/10/2013 10:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך